Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten neljällä eurolla muka elää viikon?

Vierailija
13.01.2016 |

Eräs nyt jo edesmennyt henkilö totesi isälleni, että neljällä eurolla elää viikon. Isästänikin oli tuntunut hullulta, että eräällä mm. hodareita myyvällä tuttavallamme iso hodari maksoi neljä euroa. Isäni myös sanoi, että monet eivät tajua sitä, että neljä euroa on pitkälti yli 20 markkaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaronista saa n. 1000kcal / 0.10e, joten viikon makaronit maksaisivat n. 1.40e.  Jää vielä luksukseen hulppeat 2.60e, suosittelin ainakin jotain halpaa ketsuppia makaronien kyytipojaksi.

Pizzaa 0.10 euroa pitseriasta tilattuna. Nakkimakkaroita 20c kilo, kilo sisäfilettä 2,50, sekä kasviksia, salaattia yms. yhteensä 3,90.

Kyytipojaksi olutta.

Vierailija
22/25 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eurolla kaalia.

Toisella perunaa.

Kolmannella näkkäria iso paketti.

Neljännellä eurolla saa sitten ostaa mitä haluaa, itse ostaisin vielä porkkanoita.

Tällä setillä pysyy aivan hyvin hengissä viikon. Maku saattaa tietysti tylsistyttää, mutta jos realistisia ollaan niin samankaltaista hinnoittelua kun käyttää ja valmistaa kaiken itse. Niin kyllä yksi ihminen kympillä viikon elää, jos ei nyt ihan huippu-urheilijan energiankulutusta ole päivittäin.

Kaalia ei pysty paljoa syömään, kun siinä on happoa. Ei hyvä menu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuolla ehkä juhli, mutta elää ihan varmasti!

Yh

Vierailija
24/25 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 4:llä eurolla viikon ruoissa pysyy. Itselle ei kyllä riittäisi kun kissoihinkin menee viikossa jo 20-30e + taloustavarat.

Mutta jos vain itseni pitäisi ruokkia niin suuntaisin Lidliin. 4 pussia makaronia (vähän päälle 1e?) ja reilu kilo perunoita. Sen verran että tekevät makaronin kanssa 2e. Paketti uunimakkaraa (n. 70cnt), 1l maitoa (n. 70cnt) ja lopuilla kaalia.

Tuosta tekee jo makkarapastan, kaali-peruna-makkaravuoan ja perunavellin.

Vierailija
25/25 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eurolla kaalia.

Toisella perunaa.

Kolmannella näkkäria iso paketti.

Neljännellä eurolla saa sitten ostaa mitä haluaa, itse ostaisin vielä porkkanoita.

Tällä setillä pysyy aivan hyvin hengissä viikon. Maku saattaa tietysti tylsistyttää, mutta jos realistisia ollaan niin samankaltaista hinnoittelua kun käyttää ja valmistaa kaiken itse. Niin kyllä yksi ihminen kympillä viikon elää, jos ei nyt ihan huippu-urheilijan energiankulutusta ole päivittäin.

Kaalia ei pysty paljoa syömään, kun siinä on happoa. Ei hyvä menu.

kyllä pystyy syömään kaalia kun tarpeeksi nälkä on. eihän sitä raakana pidä vetää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi