Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä sulje pöntön kantta yleisessä vessassa

Vierailija
13.01.2016 |

Ensin joutuu jonottamaan jalat ristissä vessaan, sitten peruuttaen ahtaaseen koppiin että saa oven kiinni ja sen sijaan että voisi vetää housut alas ja hoitaa hommansa täytyy pyöriä ympäri ja nostaa kansi, koska jonkun mielestä on tarpeellista laskea se sen kymmenen sekunnin ajaksi. Todella ärsyttävää! Jätä se kansi auki, jos yrität piilottaa jättämiäsi vauhtiraitoja niin voit kokeilla niihin sitä kopista löytämääsi vessaharjaa.
Jos olet huolissasi hygieniasta, pese vaikkapa kätesi toimituksen jälkeen tai totu ajatukseen että niistä kansista huolimatta yleisissä vessoissa on bakteereita.

Ja ennen kuin joku heittää sen ensimmäisen laihduta läski -kommentin: olen keskimääräistä pienikokoisempi ihminen, mutta talvivaatteiden, laukkujen ja kassien kanssa kyllä tulee noissa kopeissa ahdasta.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos nostaisi sen kannen ennenkuin alkaa peruuttelemaan?

Vierailija
2/23 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suljen. En halua hengitellä kakka- ja pissasumua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä koskaan joutunut peruuttamaan vessakoppiin. Hyvin mahtuu talvivaatteissa ja kassien kanssa kääntymään vessakopissa, vaikka painankin noin 100kg. No joskus on polvet ottaneet pöntöllä istuessa kopin oveen, muttei muuten ongelmaa.

Vierailija
4/23 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua se suljettu kansi ärsyttää sen takia, että siihen pitää koskea. En halua koskea pönttöön käsin, kun ei tiedä mikä parvi siellä kannen alla piilossa odottaa.

Vierailija
5/23 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä edes vedä vessaa, saa seuraava ihastella vääntämääni torttukasaa.

Vierailija
6/23 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään opin että olen kaiketi koko elämäni joka päivä hengitellyt pissasumua, koska en ikinä sulje pöntön kantta. Onkohan se syy siihen että olen tällainen kusipää?

Vierailija
7/23 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua se suljettu kansi ärsyttää sen takia, että siihen pitää koskea. En halua koskea pönttöön käsin, kun ei tiedä mikä parvi siellä kannen alla piilossa odottaa.

Ei ole pakko koskea käsin. Mietintätehtävä: kun tulet tilaan, jossa on suljettu kansi, joka sinun pitää avata, mutta et halua koskea siihen käsin, miten toimit? Vihje: tilassa on vessapaperia.

Onko liian vaikea?

Vierailija
8/23 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai okei. Voin mä jättää pöntön vetämättäkin sua odottamaan. Omalle naamalleni en niitä paskapisaroita halua.

Vierailija
9/23 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään opin että olen kaiketi koko elämäni joka päivä hengitellyt pissasumua, koska en ikinä sulje pöntön kantta. Onkohan se syy siihen että olen tällainen kusipää?

Kyllä, se on syy. Kusipäisyys voi ehkä hälvetä, jos jatkossa lasket pöntön kannen alas ennen huuhtelua. Säästyt kusi- ja paskabakteerisumulta. Samoin kuin vessan pinnat... ja wc-paperi. Muistakaa pestä kädet, mutta älkää koskeko mihinkään ;)

Vierailija
10/23 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni pöntön roiskeet lentävät n. kahden metrin säteelle pöntöstä kun vessan vetää ilman kantta. Eli pienessä kopissa seiniin, oveen, lattialle, ovenkahvaan, altaaseen, hanaan, käsipyyhkeisiin - ja sinun päällesi. Roiskeiden mukana luonnollisesti tulee kaikki bakteerit mitä siellä pytyssä on. Eli suljen kannen ihan varmasti.

Vierailija
11/23 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan julkisessa vessassa en jätä kantta auki pumppaamisen ajaksi. Siinä saa kaikkien vieraiden ihmisten ulostebakteerit sitten vetää henkeensä. Ei kiitos. En ole bakteerikammoinen, en vain halua sairastaa yhtään enempää kuin on pakko.

Vierailija
12/23 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on ollut ihan tutkimuksiakin että se pitäisi sulkea, muuten sieltä pöllyää hurja määrä ulosteessa olevia bakteereja ym.

Vierailija
13/23 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, SULKEKAA SE KANSI. Myös kotona. Helvetin ällöttävää.

Vierailija
14/23 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin joutuu jonottamaan jalat ristissä vessaan, sitten peruuttaen ahtaaseen koppiin että saa oven kiinni ja sen sijaan että voisi vetää housut alas ja hoitaa hommansa täytyy pyöriä ympäri ja nostaa kansi, koska jonkun mielestä on tarpeellista laskea se sen kymmenen sekunnin ajaksi. Todella ärsyttävää! Jätä se kansi auki, jos yrität piilottaa jättämiäsi vauhtiraitoja niin voit kokeilla niihin sitä kopista löytämääsi vessaharjaa.

Jos olet huolissasi hygieniasta, pese vaikkapa kätesi toimituksen jälkeen tai totu ajatukseen että niistä kansista huolimatta yleisissä vessoissa on bakteereita.

Ja ennen kuin joku heittää sen ensimmäisen laihduta läski -kommentin: olen keskimääräistä pienikokoisempi ihminen, mutta talvivaatteiden, laukkujen ja kassien kanssa kyllä tulee noissa kopeissa ahdasta.

En odota pienessä vessakopissa huuhtelun loppumista, joten en jää aukomaan kansiakaan. Huuhdellessa kansi laitetaan kiinni tai p*ska lentää enkä minä sitä likavettä halua naamaani ja keuhkoihini. Avaa sinä se kansi jo ennen kuin lukitset oven takanasi, jos on niin vaikea sopia koppiin avaamaan. Minä olen aina sopinut, talvitakissa ja ostosten kanssa myös.

Vierailija
15/23 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suljen kannen AINA.

Uloste ja kusi leviää muuten kahden metrin säteellä joka puolelle, kun vessan vetää.

Ihan tutkittu, miten ne bakteerit lentävät.

Tiedän tosin kuinka iljettäviä ja saastaisia ihmiset ovat ja yritän olla koskematta mihinkään paljain käsin yleisissä vessoissa.

Vierailija
16/23 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voin edes olla hengissä, kun en lähes koskaan sulje kantta?

Vierailija
17/23 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on sanonut myös mun kaveri. Heillä koko perhe sairastaa jatkuvasti, kaikki kiertävät vatsataudit ja flunssat. No, mulla on paremaakin tekemistä, kuin sairastaa, joten kansi kiinni. 

Vierailija
18/23 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hrr, olet varmaan paskabakteerien peitossa. Ja vessasi kaikki pinnat myös.. ja hammasharjasi on tietysti valmiustilassa lavuaarin lähettyvillä? Oksettavaa. Ja sitten tunget sen suuhusi -> paskaa nam nam.. Yök.

Vierailija
19/23 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljettu kansi on erittäin jees. Kun sinne toilettiin kaikkine omaisuuksineen tunkee, ei tarvitse pelätä, että mitään tärkeää putoaa pyttyyn siinä vaiheessa kun purkii ja järkkäilee ostoskassejaan, tietsikkareppua, käsilaukkua, hattua, hanskoja, huiveja ja takkeja turvaan aktilta. Olispa ikävää, jos vaikka puhelin mulahtaisi sinne posliinimaljaan.

Vierailija
20/23 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jonkun mielestä on tarpeellista laskea se sen kymmenen sekunnin ajaksi.

Pöntön kansi lasketaan jottei seuraavan asiakkaan tarvi miettiä että mitä se istuimella oleva kosteus on mihin juuri tuli istuttua (pöntön vetämisestä roiskuu vettä jopa metrin päähän ja käsiä pestessä myös voi ahtaassa vessassa roiskua vettä istuimelle).

Voit kokeilla myös laihduttamista niin helpompi pyöriä siellä vessassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme