Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi seksikuvissa aniharvoin...

Vierailija
14.02.2006 |

....näytettään miehen elintä lepotilassa, jota nainen sitten houkuttelisi pystyyn. Eivätkö naiset pidä tällaisista hitaasti etenevistä kuvista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on laiska! Pitäisi se nyt miestäkin vähän viihdyttää eikä olettaa että seisoon kun rouva vain tulee paikalle...

Vierailija
2/9 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

on laiska! Pitäisi se nyt miestäkin vähän viihdyttää eikä olettaa että seisoon kun rouva vain tulee paikalle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi ensin tehdä kaikkia kotitöitä viikon ajan, antaa niska-hartia-jalkahierontaa, kirjoittaa ällöttävän siirappisia runoja tai ostaa miljardin euron kaulakäätyjä.

Nainen saa kun vaan tahtoo. Niin se menee. Mies saa, jos nainen joskus tahtoo. Silloinkin vain, jos on suorittanut em. toimenpiteet.

Vierailija
4/9 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskin niin että sais kun haluis! Mutta kun ei, niin ei. Mä en edes muista että kuinka monta päivää viime kerrasta on. Sain edes " harjoitella" kyllä suihinottoa paripäivää sit, mut ei sama asia. Ja mä oon kokeillut mielestäni kaikki mahdollisen. Oon käynyt suihkussa joka ilta ja kuurannyt ihoni suunnileen rikki ettei pahasta hajusta ainakaan johtuisi, karvat on ajeltu ja hammastahnaa kuluu varmasti kolminkertainen määrä. On kokeiltu erilaisia alusvaatteita yms. Nyt ajattelin että se ehkä saattais johtua mun raskaudesta ja siitä että se kuitenkin ällöttäisi vaikka mies on sanonut sen olevan ihanaa. Eli sis oon nukkunut yövaatteet (siis ihan silkkinen yöpaita) päällä enkä kekkuloinut tavalliseen tapaan alasti. Ja seuraavaks varmasti seison päälläni. Niin tuskanen on olo kun pidetään puutteessa. Nainen 19-v

Vierailija
5/9 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö vaihtaa?

T: 5

Vierailija
6/9 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei tarvi ensin tehdä kaikkia kotitöitä viikon ajan, antaa niska-hartia-jalkahierontaa, kirjoittaa ällöttävän siirappisia runoja tai ostaa miljardin euron kaulakäätyjä.

Nainen saa kun vaan tahtoo. Niin se menee. Mies saa, jos nainen joskus tahtoo. Silloinkin vain, jos on suorittanut em. toimenpiteet.

Vierailija
7/9 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten tyypillinen harhakuvitelma on että he ovat erityisen taitavia kun saavat miehen laukeamaan 1-2 minuutissa.

Tämä ei vaadi mitään erikoistaitoja, seksikkyyttä tai kiihottavuutta naisen puolelta.

Vierailija
8/9 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Naisten tyypillinen harhakuvitelma on että he ovat erityisen taitavia kun saavat miehen laukeamaan 1-2 minuutissa.

Tämä ei vaadi mitään erikoistaitoja, seksikkyyttä tai kiihottavuutta naisen puolelta.

Vierailija
9/9 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun mieheni ei laukea 1-2 minuutissa :)

Varmasti laukeaa halutessaan 1 - 2 min (vaikka omin käsin) -> ei vaadita mitään erikoistaitoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan