Sofian voittokulku urallaan jatkuu
Vuosi sitten Los Angelesin konsulaatin itsenäisyyspäiväjuhlissa, nyt Urheilugaalan punaisella matolla. Siinä sitä on tavoitetta kerrakseen, johon lihavat ja kateelliset mammat eivät tule koskaan pääsemään.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Koen omat akateemisiin opintoihini liittyvät tavoitteet tärkeämmiksi, kuin joku fitness-hörhöily (siitä lajistako tässä nyt oli kyse?). Jokainen luonnollisesti asettaa itselleen (ja omalle älylleen) sopivimmat tavoitteet. Niin ja olen kyllä ihan timmissä kunnossa ;)
femakkotieteen maisteri suvakkitutkimuksen laitoksella? Paljonko palaa veronmaksajien rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koen omat akateemisiin opintoihini liittyvät tavoitteet tärkeämmiksi, kuin joku fitness-hörhöily (siitä lajistako tässä nyt oli kyse?). Jokainen luonnollisesti asettaa itselleen (ja omalle älylleen) sopivimmat tavoitteet. Niin ja olen kyllä ihan timmissä kunnossa ;)
femakkotieteen maisteri suvakkitutkimuksen laitoksella? Paljonko palaa veronmaksajien rahaa?
Elämämkoululainenko (firmassa Kotiäiti) siellä kateellisena kommentoi? =D