Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sofian voittokulku urallaan jatkuu

Vierailija
13.01.2016 |

Vuosi sitten Los Angelesin konsulaatin itsenäisyyspäiväjuhlissa, nyt Urheilugaalan punaisella matolla. Siinä sitä on tavoitetta kerrakseen, johon lihavat ja kateelliset mammat eivät tule koskaan pääsemään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen omat akateemisiin opintoihini liittyvät tavoitteet tärkeämmiksi, kuin joku fitness-hörhöily (siitä lajistako tässä nyt oli kyse?). Jokainen luonnollisesti asettaa itselleen (ja omalle älylleen) sopivimmat tavoitteet. Niin ja olen kyllä ihan timmissä kunnossa ;)

Vierailija
2/3 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen omat akateemisiin opintoihini liittyvät tavoitteet tärkeämmiksi, kuin joku fitness-hörhöily (siitä lajistako tässä nyt oli kyse?). Jokainen luonnollisesti asettaa itselleen (ja omalle älylleen) sopivimmat tavoitteet. Niin ja olen kyllä ihan timmissä kunnossa ;)

femakkotieteen maisteri suvakkitutkimuksen laitoksella? Paljonko palaa veronmaksajien rahaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

femakkotieteen maisteri suvakkitutkimuksen laitoksella? Paljonko palaa veronmaksajien rahaa?

Elämämkoululainenko (firmassa Kotiäiti) siellä kateellisena kommentoi? =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä