Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä muita koskaan harmita, kun ette vaihtaneet yhteystietoja jonkun kanssa?

Vierailija
13.01.2016 |

Olen tässä viime aikoina ollut tavallista enemmän ihmisten ilmoilla ja minulle on sattunut useita sellaisia kohtaamisia, joiden jälkeen olen jäänyt miettimään kohtaamaani miestä pitkäksi aikaa. Olemme siis olleet esimerkiksi samassa baarissa, bussissa tms ja tuijotelleet toisiamme koko illan/matkan tms. Kumpikaan ei kuitenkaan ole sitten uskaltautunut juttusille. Lisäksi tänä netin aikakautena olen saanut monen näistä miehistä tietoja selville facesta tms ja on vaikuttanut siltä, että ovat sinkkuja. Minua harmittaa vietävästi jälkikäteen, kun en ole mennyt juttusille, mutta miehiä ei sitten ilmeisesti harmita kun eivät ole tehneet aloitetta. Joulun alla tapasin yhden jäätävän komean miehen kahvilassa ja myöhemmin tajusinkin tietäväni sen nimen kaverin kaverin kautta. Tuntuu niin turhalta, että hän jatkaa sinkkuna oloaan emmekä varmastikaan törmää enää koskaan sattumalta ja minulla olisi kaikki mahdollisuudet laittaa hänelle viestiä vaikka Facessa (en tietenkään laita, kun hän pitäisi minua varmasti aivan pimeänä).. Onko kellään ollut jotain samantapasta tilannetta, jossa olisitte uskaltautuneet vaihtamaan yhteystietoja taikka että toinen olisi jälkikäteen ottanut yhteyttä vaikka Facessa vaikka yhteystietoja ei olisikaan vaihdettu? Tai miten te muut käyttäydytte vastaavissa tilanteissa? Flirttailette vaan ja unohdatte miehen sitten samantien?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan. Minulla on vähän toisinpäin, harmittelen sitä, jos tulee tehtyä näitä "soitellaan", "olis kiva joskus tavata"-heittoja ja vaihdettua yhteystietoja jonkun kanssa. Seuraavana päivänä se ei yleensä ole enää kovinkaan kiinnostava ajatus.

Vierailija
2/7 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa ihan hirveästi. Tapasin tuon miehen kesällä, viihdyin hämmästyttävän hyvin hänen seurassaan ja ikävöin häntä vieläkin. Hän vain oli niin fiksu ja hauska ja hänen kanssaan oli hyvä olla.

Olen itse naimisissa, joten en etsi seksiseuraa, haluaisin vain muuten tavata tuon miehen uudelleen ja ihan vain jutella hänen kanssaan, käydä kahvilla tms. Vieläkin harmittaa, kun en uskaltanut kysyä edes sähköpostiosoitetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydätkö sinä tosiaan ihmisiä netistä ihan vain heidän ulkonäkönsä avulla? Miten?

Vierailija
4/7 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkän ulkonäön perusteella 😄. Mutta joistakin saan pienien vihjeiden perusteella selville koko nimen yms. Ei näitä tällaisia tapauksia montaa siis ole, joissa saisin tiedot selville pikkusalapoliisityöllä.. Ja jotenkin se vasta turhalta tuntuukin, että olisi kaikki mahdollisuudet pistää viestiä, mutta ei voi sitä tehdä (koska mua pidettäisiin varmaan just jonain pimeänä stalkkerina 😄)..

Ap

Vierailija
5/7 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä viime aikoina ollut tavallista enemmän ihmisten ilmoilla ja minulle on sattunut useita sellaisia kohtaamisia, joiden jälkeen olen jäänyt miettimään kohtaamaani miestä pitkäksi aikaa. Olemme siis olleet esimerkiksi samassa baarissa, bussissa tms ja tuijotelleet toisiamme koko illan/matkan tms. Kumpikaan ei kuitenkaan ole sitten uskaltautunut juttusille. Lisäksi tänä netin aikakautena olen saanut monen näistä miehistä tietoja selville facesta tms ja on vaikuttanut siltä, että ovat sinkkuja. Minua harmittaa vietävästi jälkikäteen, kun en ole mennyt juttusille, mutta miehiä ei sitten ilmeisesti harmita kun eivät ole tehneet aloitetta. Joulun alla tapasin yhden jäätävän komean miehen kahvilassa ja myöhemmin tajusinkin tietäväni sen nimen kaverin kaverin kautta. Tuntuu niin turhalta, että hän jatkaa sinkkuna oloaan emmekä varmastikaan törmää enää koskaan sattumalta ja minulla olisi kaikki mahdollisuudet laittaa hänelle viestiä vaikka Facessa (en tietenkään laita, kun hän pitäisi minua varmasti aivan pimeänä).. Onko kellään ollut jotain samantapasta tilannetta, jossa olisitte uskaltautuneet vaihtamaan yhteystietoja taikka että toinen olisi jälkikäteen ottanut yhteyttä vaikka Facessa vaikka yhteystietoja ei olisikaan vaihdettu? Tai miten te muut käyttäydytte vastaavissa tilanteissa? Flirttailette vaan ja unohdatte miehen sitten samantien?

Ihan hyvä vain, että kaltaisesi yliseksuaalinen flirttailija on sinkkuna, tuskin pystyisit olla vuottakaan parisuhteessa pettämättä.

Vierailija
6/7 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei kukaan ole katsellut sillä silmällä tai flirttaillut koskaan, niin eipä ole turhia kuvitelmia mahdollisuuksista jäänyt. Tai no joo, joskus 90-luvun alussa oli kaksi sellaista tilannetta että jäi kaivelemaan oliskos ihan ihmisen näköinen mies ollutkin kiinnostunut. Tai tuskin kuitenkaan, kunhan sattui katsomaan jotain. Ehkä takanani ollutta.

Ja toinen nyt varmaan vitsaili vaan.

Vierailija
7/7 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenisen vuotta sitten olin menossa junalla Helsinkiin tapaamaan kaveriani. Oli ensimmäisiä junamatkojani ja istumajärjestelyt ei olleet vielä oikein selviä (esimerkiksi se, että siihen merkittyyn paikkaan ei tarvitse istua, jos on tilaa reilusti). Katsoin lipusta väärin paikkani ja menin istumaan niihin pikajunissa keskellä oleviin paikkoihin, joissa on penkit vastakkain. Toisella puolella istui suurinpiirtein ikäiseni tyttö. Hän varmasti luuli, että tulin iskemään, kun vaunu oli melkein tyhjä ja minä siis istuin suoraan vastapäätä. Juttu lähti kuin vahingossa luistamaan ihan mukavasti ja jälkeenpäin harmitti, kun en kysynyt mitään yhteystietoja. Jälkeenpäin näin samaisen nuoren naisen kaupassa ja katseemme kohtasivat, mutta silloinkin jäädyin edes moikkaamatta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä