Ihastuminen on kamalaa
Olen parisuhteessa ja ihastunut toiseen. Tämä on ihan hirveää. En kykene ajattelemaan muuta kuin ihastustani. Koska tämä menee ohi :(
Kommentit (10)
Sama juttu. Ohi se menee, ne sanoo... Noh, kestäny reilu kaks vuotta. Nyt alkaa helpottaa ku vaihto työpaikkaa eikä enää nähä ollenka. Silti välillä ikävöin... Ja ihan perus, rakastan miestäni enkä missään nimessä halua erota... Mies tietää ihastuksesta...
Niin on. Itse olen eronnut ja mies naimisissa. Jännitettä välillämme niin paljon. En riko perhettä mutta uskon että kohtalo kuljettaa meidät yhteen.
Mulla on kestänyt vasta kuukauden. Oikeastaan jo vuoden verran olen ihastunut kaikkiin saavuttamattomiin kohteisiin, mutta tämä ei ole enää niin saavuttamaton. Plaah :(
Ap
Mulla on ihan sama, olen tosi ihastunut ja tiedän että mies on ihastunut minuun. Mutta joka päivä päätä pysyä avopuolisoni luona, jota rakastan syvästi. Vaikka sydäntä särkeekin vähän.
Olen alkanut todella epäillä, että yksiavioisuus on luonnotonta.
Sama juttu! Lisäksi olen aivan ihmeissäni käytöksestäni, ihastun nykyään aivan erityyppisiin miehiin kuin ennen. Itseäni paljon nuorempiin tai muuten sellaisiin, joiden kanssa minulla ei ole mitään yhteistä. En tajua mikä minua vaivaa. Kaipaan oikein ihastumisen tunnetta ja toivoisin, että myös minuun ihastuttaisiin. Vaikka en koskaan rikkoisikaan suhdettamme.
Mietin usein iltaisin, että ajattelevatkohan miehet, joihin minä olen ollut ihastunut, minua koskaan.. Ihastun nykyään todella helposti, esimerkiksi viikonloppuna ihastuin baarissa tapaamani mieheen. Vaikka emme edes jutelleet, tuijotimme vaan toisiamme koko illan. Nyt mietin, että ajatteleekohan ko. mies vielä minua vai unohtavatko miehet paremmin naisen tuollaisessa tilanteessa..
^ Voi olla että kaipaat vaihtelua ja arki on käynyt niin tylsäksi että etsit jännitystä muualta. Itse olen myös ihastunut aivan erityyppiseen mieheen kuin yleensä. Tiedostan tämän johtuvan siitä että haluisin välillä elämäni olevan erilaista kuin mitä se on. Onneksi tämä mies ei ole ihastunut minuun, sillä välillä taas pidän omasta elämästäni.
Mäkin olen älyttömän ihastunut. Ja tavallaan tykkään tästä tunteesta. Mä luulen että pääsisin tästä, jos se toinen näyttäisi vihreää valoa. Koska mitään en ikinä antais tapahtua. Ollaan molemmat varattuja ja perhetuttuja.
Ei mulla mennyt ohi. Erosin sitten, tosin eroaminen oli kyllä käynyt mielessä jo ennen tätä ihastumistakin.
No en tiedä. Sama juttu :( Koko muu elämä kärsii ja minä myös... 3 kuukautta jo kestänyt.