Mies kestää vain 5 min...
Seksissä.. Olen ollut suhteessa aikaisemmin vain naisten kanssa ja nyt 27 -vuotiaana ensimmäisen kerran suhteessa miehen kanssa. Onko oikeasti normaalia, että miehellä kestää tulla maksimissaan 5 min. Yleensä se on noin minuutin sessio. Siinä sitten ihmettelen että jahas pitikö tässä nyt saada itse jotain? Mies aina kovasti haluaa lämmitellä minua käsin aluksi, mutta olen pahoillani, mutta hän ei ole siinä kovin hyvä.. Enkä näin suhteen aluksi halua heti alkaa neuvomaankaan. Turhauttavaa.
Kommentit (30)
Lol. Se on tainnut innostua sun taustasta liikaa. No harjoitus tekee mestarin.
Väestöliiton muk. 2-3 min...>tuo on kyllä yhtä tyhjän kanssa. Ahdistaa alkaa etsiä parisuhdetta, edellinen mies kesti minimissäänkin noin 20 min ja selvästi tiedosti oman fysiikkansa ja kuinka voi hidastaa tulemistaan. Eikö keskivertomiestä kiinnosta pidentää kestoaan?
Jos ei kiinnosta opettaa, niin kuinkahan paljon mahdat muutenkaan pitää miehestä?
Siis viis minuuttia oikeasti on joku mihin porukka tyytyy normaalina? Ei hemmetti. Olen kyllä niin tynnyrissä elänyt näiden suhteen, koska aikaisemmin en yksinkertaisesti ole kiinnittänyt huommiota tällasiin otsikoihin miesten suorituskyvystä, saatika käynyt keskusteluja mieskunnosta ystävättärieni kanssa.
Mitä minä voisin tehdä että hän kestäisi pidempään?
ap
Viis minuuttiahan on ihan passeli, ei kai sitä pidempään jaksais itsekään :) No vitsi. On olemassa tapoja, joilla mies voi vähän himmailla sitä himoaan ettei heti lopahda. Ne voi vaan sitten jokainen mies itse löytää, mikä auttaa. Avainsana on se, että se mies ois tarpeeksi kohtelias ottamaan sinut huomioon, ja jos ei tajua niin varovasti vaikka vähän kehuen vihjata, että olipas taas vauhdikasta menoa, otetaanko ens kerralla hitaammin :D Sitten jos on ihan oikeasta "minuuttimunasta" kyse, niin vois tulla kyseeseen erektiorengas.
Koeta myös ohjata sitä käsillä, jos ei meinaa sujua tai ei löydä oikeaa paikkaa. Voihan sitä sievästi vaikka jonkin session päätteeksi ohjastaa niin, se voi olla kiva leikkikin ohjata toisen kättä/käsiä ilman sanoja :)
Kyse ei ole siitä etteikö "kiinnostaisi" opettaa, vaan koska olemme seurustelleet vain hetken en halua heti alkaa neuvomaan. Itseäni ainakin ärsyttäisi suuresti jos minulle tultaisiin kertomaan kuinka minun pitäisi sängyssä toimia, kun luonnollisesti sitä miehen kanssa vasta opettelen/totuttelen.
ap
KOLMEN MINUUTIN MUNA
(Moog Konttinen 1990)
Näin kerran punapäisen naisen, hän sydämeni vei!
Hän huomaamattaan otti kai sen, kun huolinut mua ei.
Hän sanoi, että liian hidas oon;
Mä koetin puolustella itseäin ja heitin vitsejäin
Ja hätäpäissäin sanoin hälle näin:
Mull'on kolmen minuutin muna,
Be be beibi mull'on kolmen minuutin muna!
Se tulee, se tulee kuin ammuttuna!
Hei beibi, mull'on kolmen minuutin muna!
Hän sanoi, ettei aamiaista huoli laisinkaan
Ja ettei munaa minkäänlaista suostu maistamaan!
Mä sanoin: Beibi mull'on munankeitin,
Ja se munat kuumentaa
Niin nopeasti, että valmiita ne on ennenkuin huomaatkaan;
Mull'on kolmen minuutin muna,
Se tulee, se tulee kuin rasvattuna!
Hän oli varteenotettava, mutta peräänantamaton;
Mä olin munannut,
Ja kolmen minuutin jälkeen olin edelleenkin täysin saamaton,
Vaikka mull'on kolmen minuutin muna,
Se tulee, se tulee kuin ammusjuna!
Eihän se pelkkä jyystö ole se seksin juttu. Kunnon alkulämpät, välit ja touhut ja vähän jyystöä ja menot ja tulot.
Tässä yksi päivä jo täällä sanoinkin, että tulen herkästi, etten oikeastaan edes kestä pidempää kuin sen viitisen minuuttia. Toisinaan mies vaan jytkyttää menemään liian kauan.. alkaa olemaan paikat jo niin turrat ja "kunto loppuu", että vaan haluan sen loppuvan. Tietenkin se on niitä hetkiä, kun hän haluaa tulla sisääni.. muilla konstein oltaisiin oltu perillä jo ajat sitten.
Täysin normaalia ja yksilöllistä. Kehotan keskustelemaan asiasta ja miettimään yhdessä, miten maksimoida kummankin nautinto vaikkei mies yhdynnässä kauaa kestäisikään.
Meillä taas sessioidaan puolesta tunnista tuntiin, ja otan usein kohteliaisuutena jos kliimaksi saavutetaan joskus ripeämmin (vaikkei kunnia minulle kuuluisikaan). Kummatkin ollaan nuoria ja toistemme ensimmäisiä, seksielämä aktiivista ja monipuolista. Usein saattaa kestää juuri sen takia, että mies haluaa mun saavan ensin, mikä ei oo ihan mikään parin minuutin juttu. Toisaalta kestää ottavana osapuolena suuseksissäkin yleensä vähintään sen 10 -15 min. Kuten mainitsin, yksilöllistä. (:
Olisit tyytyväinen. Itse jouduin lopettamaan pari vuotta kestäneen suhteen kun en enää yksinkertaisesti jaksanut tunnista puoleentoista kestävää jyystämistä. Mies jyysti niin että oli yltäpäältä hiestä märkä. Hikipisarat valuivat päälleni ja jouduin suhteen jälkeen ostamaan uuden sängyn kun mies oli hikoilullaan pilannut entisen sänkyni. Toki suhteen loppumiseen oli muitakin syitä mutta tuo yksinään olisi riittänyt. Ja samaa piti toistaa monta kertaa päivässä. Ei ollut kuulevinaan kun sanoin että lopeta jo. "En halua vielä laueta".. Aloin hyvin ymmärtämään miksi exänsä oli ruvennut vetäytymään heti kun käden hartiolle laski. Loppua kohti niin kävi minullekin. Oli vieläpä erittäin isosti varusteltu kaveri.
Vastavuoroisuus ei ole automaattisesti neuvomista taikka opastamista. Oletan, että seksi on sulle parisuhteessa tärkeää, ja juuri siksi itse kehottaisin sun keskustelevan hänen kanssaan asiasta.
Voit olla kiitollinen siitä viidestä minuutistakin. Meillä asuu sekuntimuna. Jos esileikkiä on vähänkin, menee helposti reisille. Jopa vain minua hoidellessa käsin tai suulla. Yhdynnässä kestää max viisi työntöä. Masturboida ei tarvitse kuulemma välttämättä ollenkaan. Kun muna rupeaa seisomaan ja ajattelee vähän jotain kiihottavaa, laukeaa hetkessä ilman koko munaan koskemista. Sellainen mällääjä.
Vierailija kirjoitti:
Voit olla kiitollinen siitä viidestä minuutistakin. Meillä asuu sekuntimuna. Jos esileikkiä on vähänkin, menee helposti reisille. Jopa vain minua hoidellessa käsin tai suulla. Yhdynnässä kestää max viisi työntöä. Masturboida ei tarvitse kuulemma välttämättä ollenkaan. Kun muna rupeaa seisomaan ja ajattelee vähän jotain kiihottavaa, laukeaa hetkessä ilman koko munaan koskemista. Sellainen mällääjä.
Otan osaa. o_o
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama. eilen kesti peräti 4 työnyöä. Onneksi aina ensin hoitelee mut käsin, mutta haaveilen silti kunnon panosta. 5 min olisi taivas...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama. eilen kesti peräti 4 työnyöä. Onneksi aina ensin hoitelee mut käsin, mutta haaveilen silti kunnon panosta. 5 min olisi taivas...
Täytyy rehellisesti myöntää, että en katselisi pitkään. Seksi on se, joka tekee eron parisuhteen ja muiden suhteiden välillä. Kyllä sen pitää olla molempia tyydyttävää tai ainakin kehityskelpoista. Löytyy varmasti hyviä miehiä, joilla on mieskuntoa muutamaa sekuntia pidempään.
Olen kamala ihminen, mutta en edes viitsisi ryhtyä mihinkään tuollaisen minuuttimunan kanssa. "Pikaiset" on muutenkin jotain aivan turhaa. Olen liian tottunut mieheni kanssa ihaniin ja pitkiin panoihin, voi pistellä menemään kovaakin aika kauan kun osaa aina himmata ajoissa ja jatkaa taas ja taas ja taas..
Mutta jos ei muuta, niin herran jestas neuvo edes.
Huomaa miksi on parisuhteet menny reisille, kommunikoinnissa selkeä puute.
Ei ole häpeä olla nopea. Kolmen lapsen huushollissa tämä on opittu.