MIES MITEN TYYDYTÄT ITSESI
Kommentit (27)
Ihan omin sormin ilman mitään tappeja. n38
Kun saan touhutipan terskan päähän , otan terskan kouraan ja pyörittelen orkun siitä
kalu kouraan ja edestakas liikettä vaan. siitä se lähtee
Vierailija kirjoitti:
Nahkahissillä
Mikä on nahkahissi?
Vasemmalla kädellä painan munia/välilihan maastoa ja vetelen käsin edestakaisin esaria terskan päällä. Siinäpä se. M32
Kumi käsineet kädessä rasvalla liukastettuna
Yleensä pieni thai-tyttö tekee sen...
Toisen käden keskisormi hanuriin ja toisella kädellä kalua vatkaten
Mä olen sellanen puiden halaaja. Nuorena poikana puuhun kiipeäminen teki höpöä. Ja aikanaan sitten ruiskahti ja jäin kerrasta koukkuun. Iltaisin käyn lähipuistossa kiipeilemässä. Kesällä valoisassa se on noloa, varsinkin kun hekuman hetkellä tulee muristua ja vingahdeltua äänekkäästi. Niinpä kesällä retkeilen pari kertaa viikossa Nuuksiossa.
Olen ajatellut vaihtaa ammattini juristista arboristiksi. Saisi oikein luvan perästä kiipeillä ihailevan yleisön katseiden alla. Suositatteko alan vaihtoa?
Puidenhalaaja juristi kirjoitti:
Mä olen sellanen puiden halaaja. Nuorena poikana puuhun kiipeäminen teki höpöä. Ja aikanaan sitten ruiskahti ja jäin kerrasta koukkuun. Iltaisin käyn lähipuistossa kiipeilemässä. Kesällä valoisassa se on noloa, varsinkin kun hekuman hetkellä tulee muristua ja vingahdeltua äänekkäästi. Niinpä kesällä retkeilen pari kertaa viikossa Nuuksiossa.
Olen ajatellut vaihtaa ammattini juristista arboristiksi. Saisi oikein luvan perästä kiipeillä ihailevan yleisön katseiden alla. Suositatteko alan vaihtoa?
Kerron tähän jatkoksi vielä yhden hauskan muiston. Olen vakituinen Luontoillan kuuntelija. Kyllä nauratti, kun aprikoivat vastausta soittajan kysymykseen, että mikä otus murisi Nuuksiossa puussa. Taitavasti matki soittaja ääntelyäni. Avoimeksi jäi otus. Ilvestä, viirupöllöä, ahmaa ja karhua ainakin ehdotettiin.
Ihan perinteisesti edestakaisin hinkkaamalla ja puristelemalla kiveksiäni, ajatellen samalla yhtä komeaa miestä samalla työpaikalla. Joskus katselen samalla hänestä saunareisulla ottamaani kuvaa, jossa hän menee alasti saunasta järveen uimaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan perinteisesti edestakaisin hinkkaamalla ja puristelemalla kiveksiäni, ajatellen samalla yhtä komeaa miestä samalla työpaikalla. Joskus katselen samalla hänestä saunareisulla ottamaani kuvaa, jossa hän menee alasti saunasta järveen uimaan.
Myös mä olen ihastunut yhteen duunikaveriini. Unelmoin hänestä myös kun esinahkaani veivaan edestakaisin, aina alasti ilman peittoa. Hyvä idea toi kuvaaminen. Pitää munkin ensi kesänä koettaa hommata jostain mökki lainaan ja pyytää ihailemani mies saunomaan. Ties vaikka onnistuisi kuvaaminen.
Välillä on ihan kiva antaa peilin edessä täysin karvattomille ja pehmeille rintalihaksilleni hierontaa, se on minusta melkein yhtä kivaa kuin penishieronta,mutta erilaista,silti lähes ihaninta. (parasta tietysti jos miesystäväni sen tekee minulle- en kuulu kai ihan 'mainstreamiin' näissä asioissa)
Rasvattu porkkana tuolille tai sänkyyn pystyyn ja istun päälle samalla vatkaan kalua
Olen monesti pysähtänyt P-paikalle yöllä masturboimaan. Paras tapa on työntää vaihdekeppi anukseen ja samalla runkata raivokkaasti, kiinni jäämisen pelko lisää vielä nautintoa . DSG-laatikon vaihdekeppi osuu mainiosti vielä eturauhaseen, siksi moni valitsee luultavasti kyseisen vaihdelaatikon.
Tällä hetkellä en mitenkään, kun ei ole tyttöystävää. En masturboi, koska haluan säilyttää eläimellisen ja vahvan olon, yksi säälittävä runkku ei ole sen mahtavan olon arvoinen, jonka tästä pidättäytymisestä saa joka päiväksi.
Panen naisystävääni. Ja hyvältä tuntuu.