Menisittekö lääkäriin?
Viime perjantai-illasta lähtien vatsa ollut jonkun verran kipeänä (polttelee ja välillä kouristelee, tuntuu oudolta) ja lauantaina & sunnuntaina kipu oli pahimmillaan. Lauantaina vatsasta vihlaisi muutaman kerran todella lujaa, ja yhteensä tätä vihlomista kesti noin puoli minuuttia - minuutin.
Samaan aikaan ruokahalu on ollut ihan olematonta ja olen syönyt päivien aikana todella vähän.
Lauantaina mukaan tuli myös pahoinvointi, ja kerran olin jo vessassa kuivakakomassa pönttöön. Oksentanut en ole kuitenkaan kertaakaan. Röyhtäillyt olen myös todella paljon.
Vatsa on edelleen jonkin verran kipeä, mutta pahempaa on tuo pahoinvointi ja ruokahaluttomuus (ja röyhtäily). Vatsa näyttää jonkin verran turvonneelta, vaikka näillä syömisillä sen luulisi olevan juuri päinvastoin.
Kuukautisten alkamiseen on vielä viikko aikaa joten tuskin tämä siitäkään johtuu.
Olisitteko te jo menneet lääkäriin, vai odottelenko vielä kotona josko vatsapöpö(?) lähtisi pikkuhiljaa pois?
Jos on ollut sappivaivoja joita on hoidettu, menisin lääkäriin vatsaoireista joita ei saa muutamassa päivässä itse hoidettua. Röyhtäily kuvaa, että ylävatsassa on jotain. Oletko seurannut ulostamista yleensä?