KAVERIN HÄISSÄ TARJOTAAN LOHISOPPAA?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä pitäis tarjota?
Makaronilaatikkoa!!!! :D
Ja luomuna, niin on juhlavampaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on aivan varmasti jotain muuta kala-allergisille. Lohisoppa on perinteinen pitoruoka siinä missä karjalanpaistikin.
Eräät meistä eivät ole vielä oivaltaneet , että häätarjoilu noin 300 hengelle, joista huomattava osa iäkkäitäkin sukulaisia perheineen on aivan toista kuin 30 hengen opiskelijabileet tai muu pienemmälle porukalle järjestetty juhla.
Mieluummin 30 hengelle kunnon juhlaruoka kun 300 hengelle jotain soppaa jostain soppatykistä kertakäyttöastioihin. Jos ei ole varaa 300 hengen häihin kunnon tarjoiluineen niin silloin kannattaa karsia vieraita tai olla järjestämättä mitään.
Itse en ikinä kehtaisi tarjota häävieraille jotain keittoa ruoaksi.Ja kunnon juhlaruoka on mielestäsi kai tyliin: kuivahtanut paahtopaisti, pakastevihnneksista tehty gratiini, nahistunut salaatti, kumiperunat, säilykkeistä koottu salaatti, vakuumipakattulohi jne. tätä tyyliä on olleet ne ns. paremmat hääruuat, kun etukäteen on valmisteltu. Juurikin siksi lohikeitto on hyvä ruoka, että se on tuore, koska on nopea ja helppo valmistaa. harvemmin keittiössä on niin paljon henkilökuntaa, että kaikki saadaan tehtyä samana päivänä tuoreista aineksista, jos valikoima on kovin laaja.
Miksi lohikeitto ei muka pidä nälkää? Kyllä siinä joatain on kuitenkin kyljessä, että ei pelkällä keitolla kuitenkaan todennäköisesti mene juhlat.
Haluaisitko sinä olla se joka karsitaan jokaisista juhlista, että muille voi sitten palkata jokaista vierasta kohden kokin valmistamaan annoksen?
Harmi, jos sulle on sattunut kuivaa paahtopaistia ja kasvisgratiinia. Mä olen kyllä ollut vieraana häissä jossa ollut ihan tuoretta ruokaa tyylikkäine kattauksineen, eikä siihen tarvita jokaiselle vieraalle omaa kokkia.
Joo, ihan jokainen menköön tyylillään. Enkä usko että joku jättää kutsumatta sen takia että voi palkata jotain sillä jotain kokkeja(!) vaan varmaan on joku muu syy siihen olla kutsumatta.
Onko tota pyllistysmerkkiä(!) pakko käyttää. Aika rivo on..
Hyyyyyi tissieritteessä lilluvaa kassilohta
Makaronilaatikkoa!!!! :D