Mies sanoi riidassa:
En koske suhun ainakaan kahteen viikkoon!
Mistä kertoo mielestänne tällainen lause?
Nyt sitten todellakin pidän huolen, ettei koske, saatana vaikka kuukauteen!
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta voi vierähtää ihan helposti. Meillä yhden riidan jälkeen mies torjui ja sanoi, että hänellä nyt kestää tosi pitkään, ennen kuin on leppynyt. Senpä jälkeen ei minullekaan ole maistunut. Kyse oli mielestäni siitä, että hän oli kiristänyt jo aikaisemmin seksillä ja nyt tuli vain yksi kerta liikaa. Luuli varmaan, että sama temppu toimii aina. Samalla lopetin muutkin hellyydenosoitukset, joita olin jo pitkään jaellut liian yksipuolisesti. Kohta kaksi vuotta mennyt näin, siinähän kärvistelee. Itse en koe menettäneeni mitään, koska mies antoi niin vähän seksin ja läheisyyden alueilla jo muutenkin. Joskus huomaan, että hän on läheisyyden tarpeessa ja helpottaa oloaan hellimällä lapsiamme. Vähän aikaa sitten juteltiin ja sanoin, etten oikeastaan enää rakasta, suuttui siitäkin. Odottelee kai jotain anteeksipyyntöä tai hyvitystä, siinähän odottelee.
Pienestäpä teilläkin suututaan, ai että ihan rakkautta pitäs odottaa parisuhteessa :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta voi vierähtää ihan helposti. Meillä yhden riidan jälkeen mies torjui ja sanoi, että hänellä nyt kestää tosi pitkään, ennen kuin on leppynyt. Senpä jälkeen ei minullekaan ole maistunut. Kyse oli mielestäni siitä, että hän oli kiristänyt jo aikaisemmin seksillä ja nyt tuli vain yksi kerta liikaa. Luuli varmaan, että sama temppu toimii aina. Samalla lopetin muutkin hellyydenosoitukset, joita olin jo pitkään jaellut liian yksipuolisesti. Kohta kaksi vuotta mennyt näin, siinähän kärvistelee. Itse en koe menettäneeni mitään, koska mies antoi niin vähän seksin ja läheisyyden alueilla jo muutenkin. Joskus huomaan, että hän on läheisyyden tarpeessa ja helpottaa oloaan hellimällä lapsiamme. Vähän aikaa sitten juteltiin ja sanoin, etten oikeastaan enää rakasta, suuttui siitäkin. Odottelee kai jotain anteeksipyyntöä tai hyvitystä, siinähän odottelee.
Pienestäpä teilläkin suututaan, ai että ihan rakkautta pitäs odottaa parisuhteessa :D :D :D
Joo, varmaan naurattaa, jos ajatellaan, että joku vain täräyttäisi tuollaista päin näköä. No, taustoitetaan vähän, että olen kyllä ehdotellut pariterapiaa, mutta mies ei siihen ole tarttunut ja, ylläri, keksi kiristää silläkin: ei kuulemma mihinkään terapioihin, jos en minä sitäjatätäoikeastimahdotonta. Oikeastaan aika pitkäksi tulee lista, jos ihan mietin, millä kaikella on kiristänyt. En tiedä tuosta miehenkään rakkaudesta, tuon jälkeen kyllä väitti rakastavansa, muttei koskaan spontaanisti sano tai osoita. Olen kyllä terapiaan menossa, mutta ihan omin päin.
älä anna koskea pariin viikkoon vaikka kuinka yrittäisi :)
Kiristäminen parisuhteessa on kyllä jo alkusoittoa erolle. En lähtisi myöskään mukaan tähän "saamansa pitää "-mentaliteetilla, vaan ennemmin yrittäisin sopua juttelemalla. Miehen kannattaisi hakeutua terapiaan.
Mistä 25 tiedät, ettei naisen kuulu hakeutua terapiaan? Mistä tuollainen riita edes voi tulla?
Suhde on loppu kun aletaan seksillä kiristämään. Uutta matoa koukkuun.
t. mies
Inhottavaa tollanen. Seksillä ei pitäisi kiristää, eikä nyt millään muullakaan asialla... AP:nä pitäisin huolen, ettei ennen sitä paria viikkoa heru, vaikka kuinka vonkaisi. Ja senkin ajan jälkeen, saa mies aika kovasti lepytellä ja olla mieliksi, if you know what I mean!
Niin mies tosiaan heti kiisti pitävänsä minua itsestäänselvänä tai olevansa varma että haluan sitten taas heti kun hän suvaitsee haluta. Kommentin taustalla vaikuttaa se, että minä olen ollut aika painostava seksin suhteen...jos en olisi, ei se tuollaista heittoa olisi suustaan päästänyt. Mutta: oli se silti niin ikävästi ja loukkaavasti sanottu, että minäkin nyt ennemmin runkkaan kuin kosken siihen sen pari viikkoa ja sitten onkin menkat niin kolmas viikko päälle. Sanoin miehelle vielä senkin että tilanteen ollessa tällainen, en koe tässä olevan mitään parisuhdetta ja etten tosiaan ala tapella lasten asumisista vaan asukoot ihan kuten mies parhaaksi näkee. Ap
Heh.
Ensimmäinen 'oikea' poikaystäväni sanoi saman tyyppisen uhkauksen kun lopetin suhteen hänen kanssaan. "Turha sitten odottaa seksiä enää minulta" kuului vihainen uhkaus. Olin vain helpottunut, sillä seksi hänen kanssaan oli kamalaa (luulin että vika on minussa ja siksi siihen suostuin). En pelkästään huonon seksin takia sitä suhdetta päättänyt.
Mies kuitenkin luuli esittäneensä pahankin loukkauksen eron keskellä ö.ö
Helpotus tämä tavallaan on minullekin, sillä aikaisemmin minua vaivasi se, ettei mies halua seksiä (=minua) yhtä paljon, nyt kun en todellakaan halua sen kanssa ollenkaan ihan sen takia miten seksuaalisuuttani lyömäaseena käytti, niin helpompi tilanne tämä mulle on kuin se aiempi. Ei tarvitse yrittää mitenkään miellyttää miestä saadakseen seksiä, ihan sama miltä näytän jne... Latasin siinä jälkipuinnissa senkin, että sekin osoittaa tätä itsestäänselvänä pitämistä, miten paljon enemmän minä olen panostanut ulkonäkööni ollakseni edustava kunppani toisin kuin 25kg lihonut mies. Ap
Kirjoitin asian oikein kalenteriin niin ei pääse unohtumaan! Ap