Mies sanoi riidassa:
En koske suhun ainakaan kahteen viikkoon!
Mistä kertoo mielestänne tällainen lause?
Nyt sitten todellakin pidän huolen, ettei koske, saatana vaikka kuukauteen!
Kommentit (34)
Hän loukkaantui jostakin. Muista pitää kahden viikon tauko, jos hän itse unohtaa sen!
Vierailija kirjoitti:
Hän loukkaantui jostakin. Muista pitää kahden viikon tauko, jos hän itse unohtaa sen!
Todellakin. Suutuin todella takaisin ja sanoin että tuollainen kommentti täysin seksiin kuulumattomassa riidassa kertoo siitä, että pitää mua täysin itsestäänselvänä ja on varma saannistaan sitten heti kahden viikon kuluttua! Vaan enpä jumalauta anna enää, vaikka pariin kuukauteen ainakaan! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Suutuin todella takaisin ja sanoin että tuollainen kommentti täysin seksiin kuulumattomassa riidassa kertoo siitä, että pitää mua täysin itsestäänselvänä ja on varma saannistaan sitten heti kahden viikon kuluttua! Vaan enpä jumalauta anna enää, vaikka pariin kuukauteen ainakaan! Ap
Jos mulle noin uhoaisit, nussisin sinua kuule kahden minuutin kuluttua jo, höpsö. Mies 31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mulle noin uhoaisit, nussisin sinua kuule kahden minuutin kuluttua jo, höpsö. Mies 31
No se olisi sitten raiskaus. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mies se sanoi, ettei ainakaan kahteen viikkoon koske, kuvitellen että olisi isokin menetys ja kovakin rangaistus mulle. Laitetaan saman tien kahteen vuoteen - ja multa seuranhakuilmoitus nettiin. Ap
Taas tämä sama. Mies sanoi:
Mummo sanoi:
Isä sanoi:
Poika sanoi:
Nainen sanoi:
Keksi jotain uutta.
Laittaisin pysyvästi pihalle, jos mies sanoisi noin. Ei heruisi ainakaan minulta enää ikinä.
Oisit sanonu että tuo on ennemminkinkin palkinto kuin rangaistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So?
Toisessa keskustelussa samaan aikaan raivotaan raiskauksista ja täällä joku sankari heittelee tämmöstä settiä.
"Se oli vaan läppä hei!!! tosikko!!"
Nauraisin räkäisesti ja heiluttelisin meheviä meloneitani. Eikö kelpaa, hoho, imen sitten itse. Ja runkkaisin sen eessä irstaammin kuin koskaan. Kunhan itkisi himosta, niin suostuisin kevyeen säären hipaisuun.
Pari vuotta voi vierähtää ihan helposti. Meillä yhden riidan jälkeen mies torjui ja sanoi, että hänellä nyt kestää tosi pitkään, ennen kuin on leppynyt. Senpä jälkeen ei minullekaan ole maistunut. Kyse oli mielestäni siitä, että hän oli kiristänyt jo aikaisemmin seksillä ja nyt tuli vain yksi kerta liikaa. Luuli varmaan, että sama temppu toimii aina. Samalla lopetin muutkin hellyydenosoitukset, joita olin jo pitkään jaellut liian yksipuolisesti. Kohta kaksi vuotta mennyt näin, siinähän kärvistelee. Itse en koe menettäneeni mitään, koska mies antoi niin vähän seksin ja läheisyyden alueilla jo muutenkin. Joskus huomaan, että hän on läheisyyden tarpeessa ja helpottaa oloaan hellimällä lapsiamme. Vähän aikaa sitten juteltiin ja sanoin, etten oikeastaan enää rakasta, suuttui siitäkin. Odottelee kai jotain anteeksipyyntöä tai hyvitystä, siinähän odottelee.
No aika pienestä ap vedit herneet nenään. Siis jos teillä normaalisti on seksiä, ettei mies jotenkin kiristä sinua sillä. On meilläkin riitojen aikana heitelty ties vaikka mitä molemminpuolin, mutta sitten riita sovitaan ja thats it. Ja sinä joka sanoit että olis entinen mies ton jälkeen, toivon ettet ollut tosissas tai että jos olit niin olet varmasti max 15v?
Vierailija kirjoitti:
No aika pienestä ap vedit herneet nenään. Siis jos teillä normaalisti on seksiä, ettei mies jotenkin kiristä sinua sillä. On meilläkin riitojen aikana heitelty ties vaikka mitä molemminpuolin, mutta sitten riita sovitaan ja thats it. Ja sinä joka sanoit että olis entinen mies ton jälkeen, toivon ettet ollut tosissas tai että jos olit niin olet varmasti max 15v?
No on, mutta asetelma on se, että minä olen yleensä halukkaampi ja haluaisin enemmän - siksi juuri mies halusi loukata käyttämällä seksuaalisuuttani minua vastaan riidassa, joka ei mitenkään liittynyt seksiin. Mikä tekee "heitosta" erityisen loukkaavan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on, mutta asetelma on se, että minä olen yleensä halukkaampi ja haluaisin enemmän - siksi juuri mies halusi loukata käyttämällä seksuaalisuuttani minua vastaan riidassa, joka ei mitenkään liittynyt seksiin. Mikä tekee "heitosta" erityisen loukkaavan. Ap
Ah. Sitten ymmärrän täysin ja ihan aiheesta loukkaanuit.
...ja viimeksi toissa tai viime kesönä heitti riidassa tuon 2vk ukaasin. Ap
Lol. "En koske ainakaan... (hmm mikähän olisi ehdoton maksimi, jonka kestän ilman pillua... vittu ei se kyllä pitkä aika ole) kahteen viikkoon!"
Oli vissiin vihainen.