Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy mitä vain prostituoidulta

Vierailija
12.01.2016 |

.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika halvalla annat.

En minä ainakaan tienaa 200€/t, en edes 100, en edes 50.

Hei AP, mitä teet kaikella rahalla? Paljonko on säästöissä/siijoitettuna?

Ostelen vaatteita, syön hyvin. Ei ole säästössä tällä hetkellä yhtään. 

Vierailija
22/59 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö paljaalla?

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et maksa veroja, joten hyvät tulot?

(Ei veroja kyllä kannatakaan maksaa tähän maahan, koska niitä väärinkäytetään. Myös suuryritykset saavat kiertää lailllisesti veroja, joten mitäpä sitä kansalaisetkaan makselemaan)

Juu, en. 

Vierailija
24/59 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko prostituoitu raiskata asiakkaansa?

Miksi ei voisi?

Vierailija
25/59 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika halvalla annat.

Halvalla? Itse olen saanut halvimmillaan 20 eurolla.

Vierailija
26/59 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika halvalla annat.

Niin, mutta seksityö ei ole ihan tavallinen työ jota voi jatkaa vuosikymmeniä ja harva jaksaa nähdä useita asiakkaita per päivä kovin pitkään. Verot ja eläke kannattaa ottaa huomioon myös.

Itse pyysin 300-350e/h eikä ollut pulaa asiakkaista. En silti tienannut huimia summia koska koin tuon työn liian stressaavana.

Vierailija
27/59 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(Ei veroja kyllä kannatakaan maksaa tähän maahan, koska niitä väärinkäytetään. Myös suuryritykset saavat kiertää lailllisesti veroja, joten mitäpä sitä kansalaisetkaan makselemaan)

Suuryritysten veroauunnittelu on laillista, ap:n verovelvoitteen laiminlyöminen on laitonta. Olennainen ero.

Vierailija
28/59 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika halvalla annat.

Niin, mutta seksityö ei ole ihan tavallinen työ jota voi jatkaa vuosikymmeniä ja harva jaksaa nähdä useita asiakkaita per päivä kovin pitkään. Verot ja eläke kannattaa ottaa huomioon myös.

Itse pyysin 300-350e/h eikä ollut pulaa asiakkaista. En silti tienannut huimia summia koska koin tuon työn liian stressaavana.

Tarkentaakseni, teen tätä työtä opiskelujeni ajan, niin kauan kuin valmistun. Tapaan asiakkaita n.2 kertaa viikossa, viime viikolla tein yhden hotellikeikan josta tienasin 3000€. Olen vasta 20-vuotias, joten en ole miettinyt eläkejuttuja, enhän tätä enää kauaa tee.

Vierailija
29/59 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. AP

Vierailija
30/59 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika halvalla annat.

Aika lailla ylihinnoiteltu. Itse tosiaan saanut halvimmillaan 20 eurolla. Eikä edes ollut mikään venakko vaan suomalainen.

Vierailija
31/59 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuryritysten veroauunnittelu on laillista, ap:n verovelvoitteen laiminlyöminen on laitonta. Olennainen ero.

Voi hyvänen aika, se, että se on "laillista", on ainoastaan kiertoilmaisu täydelle moraalittomuudelle!

Ei saa olla tyhmä. Saa käyttää itse myös aivoja, vaikka joku auktoriteetti sanookin jotain, niin asia ei välttämättä ole niin kuin auktoriteetti sanoo.

Vierailija
32/59 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kyllähän tuolla on kauniita naisia jotka lähtevät vanhojen äijien mukaan ihan ilmaiseksi, kukin tavallaan. Jos kuitenkin päättää tehdä työtä joka on ensinnäkin monille ihmisille vieläkin iso tabu ja häpeä jos joku saa tietää + mahdollisesti muutenkin henkisesti ja fyysisesti raskasta niin kannattaa uskaltaa veloittaa ihan hyvin että jää jotain säästöihinkin.

Suomesta löytyy paljon mukavia varakkaita miehiä jotka maksavat seurastasi hyvin ihan mielellään. Kannattaa valita asiakkaat tarkkaan!

Vierailija
33/59 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika, se, että se on "laillista", on ainoastaan kiertoilmaisu täydelle moraalittomuudelle!

Ei saa olla tyhmä. Saa käyttää itse myös aivoja, vaikka joku auktoriteetti sanookin jotain, niin asia ei välttämättä ole niin kuin auktoriteetti sanoo.

Verosuunnittelu ei ole "moraalitonta", vaan jos sillä on mahdollista parantaa yhtiön tulosta, niin se on tehtävä. Osakeyhtiön on tarkoitus tuottaa voittoa osakkeenomistajille. Piste. Mikäli toimitusjohtaja alkaa tekemään tuloksen kannalta huonoja päätöksiä tietoisesti, hän saa potkut, ja joutuu mahdollisesti oikeuteen teoistaan. Et taida tuntea yritysmaailmaa juurikaan?

Vierailija
34/59 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö vanhempien suositella jälkikasvulleen kyseistä ammattia?

Esimerkiksi jos vaihtoehto olisi olla kaupan myyjänä tai bussikuskina.

Jos prostituoitu ottaa vastaan lähisukulaisensa asiakkaana, onko kyseessä insesti vai asiakaspalvelu?

Vierailija
35/59 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, kyllähän tuolla on kauniita naisia jotka lähtevät vanhojen äijien mukaan ihan ilmaiseksi, kukin tavallaan. Jos kuitenkin päättää tehdä työtä joka on ensinnäkin monille ihmisille vieläkin iso tabu ja häpeä jos joku saa tietää + mahdollisesti muutenkin henkisesti ja fyysisesti raskasta niin kannattaa uskaltaa veloittaa ihan hyvin että jää jotain säästöihinkin.

Suomesta löytyy paljon mukavia varakkaita miehiä jotka maksavat seurastasi hyvin ihan mielellään. Kannattaa valita asiakkaat tarkkaan!

Juurikin näin. :) t. AP

Vierailija
36/59 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla huono omatunto siitä, että et maksa veroja tuloistasi?

Vierailija
37/59 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verosuunnittelu ei ole "moraalitonta", vaan jos sillä on mahdollista parantaa yhtiön tulosta, niin se on tehtävä. Osakeyhtiön on tarkoitus tuottaa voittoa osakkeenomistajille. Piste. Mikäli toimitusjohtaja alkaa tekemään tuloksen kannalta huonoja päätöksiä tietoisesti, hän saa potkut, ja joutuu mahdollisesti oikeuteen teoistaan. Et taida tuntea yritysmaailmaa juurikaan?

Kyllä, yrityksen tehtävä on tuottaa voittoa, ja tietenkin firmat käyttää hyväkseen valtion suoman mahdollisuuden, mutta niin on vastaavasti valtion tehtävä suhteessa yrityksiin optimoida valtion ja sen kansalaisten etu. Eli valtion ei koskaan pitäisi antaa mitään mahdollisuutta verosuunnitteluun, vaan periä verot, kuten pienyrityksiltäkin ja kansalaisilta peritään.

Vierailija
38/59 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon veloitat pelkästä suihinotosta paljaalla munalla?

Vierailija
39/59 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli silloin se, nykyään hintataso on alempi.

Vierailija
40/59 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla huono omatunto siitä, että et maksa veroja tuloistasi?

Ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan