Kysy mitä vain prostituoidulta
Kommentit (59)
Koetko toimintasi halventavan sukupuoltasi? Ovatko seksinostajat mielestäsi hyväksikäyttäjiä?
Miksi vain pieni tai normaali saa pyllyyn panna?
Paljonko seksi kanssasi maksaa? Missä saat asiakaskontaktisi ja missä tapaat heidät?
Paljonko veloitat varvista, annatko anaalia?
Vierailija kirjoitti:
Koetko toimintasi halventavan sukupuoltasi? Ovatko seksinostajat mielestäsi hyväksikäyttäjiä?
No, en oikeastaan. Olen kuitenkin yksilö. En pidä seksinostajia hyväksikäyttäjinä, koen enemmänkin itse olevani se hyväksikäyttäjä. Äijäparat maksavat tunnista kanssani maltaita ja minähän siinä loppupeleissä voitolle jään. Lisäksi, jokainen asiakas on ollut ihana ja sydämellinen ihminen minua kohtaan, kuunnellut minua ja kunnioittanut toiveitani.
Hugugjgx kirjoitti:
Miksi vain pieni tai normaali saa pyllyyn panna?
Koska se sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko seksi kanssasi maksaa? Missä saat asiakaskontaktisi ja missä tapaat heidät?
200€/pano ja suuseksi. Löydän kontaktini suomi24-sivulta, tapaan heitä hotellissa tai otan suihin autossa.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko veloitat varvista, annatko anaalia?
200€, en anna anaalia.
Vierailija kirjoitti:
Nautitko?
En.
Vierailija kirjoitti:
Aika halvalla annat.
Nainen ei anna, nainen saa. Unohditko jo tämän voimaannuttamishokeman?
Miksi miesprostituoituja on niin vähän?
Vierailija kirjoitti:
Aika halvalla annat.
En minä ainakaan tienaa 200€/t, en edes 100, en edes 50.
Hei AP, mitä teet kaikella rahalla? Paljonko on säästöissä/siijoitettuna?
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesprostituoituja on niin vähän?
Jaa-a, paha mennä sanomaan. Voi johtua ihan siitä, että naiset harvemmin käyttävät seksipalveluja, eikö homotkaan niitä kuulemma kamalasti käytä.
Voiko prostituoitu raiskata asiakkaansa?
Et maksa veroja, joten hyvät tulot?
(Ei veroja kyllä kannatakaan maksaa tähän maahan, koska niitä väärinkäytetään. Myös suuryritykset saavat kiertää lailllisesti veroja, joten mitäpä sitä kansalaisetkaan makselemaan)
Mikä olisi hyvä tapa puhdistaa keittiön lavuaarin putket?