Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on tottumattomalle kamalampi sää

Vierailija
12.01.2016 |

Tämä sankka ja taukoamaton lumimyräkkä vai tulipalopakkaset?
Itse pidän molemmista.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vasn, että käyköhän niin, että kun nämä ulkolaiset kuvittelevat, ettei sää voi enää pahemmaksi mennä (-30) alkaakin lumimyräkkä joka kestää pari vuorokautta putkeen, jonka jälkeen taas pakastaa reippaasti...

Vierailija
2/10 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet älykäs, vastasit jo itse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, tietysti! Mutta saan myös kiksejä kun ajattelen spartalapsia tunne tuiskuun rantaläpökkäissään.

Ei voi mitään, pikkumainen ja jäijy kun olen!

Vierailija
4/10 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa kun siivoavat ja tiskaavat sisätiloissa mukavasti.

Vierailija
5/10 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin vasn, että käyköhän niin, että kun nämä ulkolaiset kuvittelevat, ettei sää voi enää pahemmaksi mennä (-30) alkaakin lumimyräkkä joka kestää pari vuorokautta putkeen, jonka jälkeen taas pakastaa reippaasti...

Ei tuolta enää ole tulossa mitään hirmupakkasia. Hyvä, jos edes -15 etelään. Pohjoiseen tulee hetkeksi kovempia pakkasia, mutta sieltäkin alkavat pakkaset taas hellittää viikonloppuna ja ensi viikolla.

Vierailija
6/10 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuolta enää ole tulossa mitään hirmupakkasia. Hyvä, jos edes -15 etelään. Pohjoiseen tulee hetkeksi kovempia pakkasia, mutta sieltäkin alkavat pakkaset taas hellittää viikonloppuna ja ensi viikolla.

Jos ei siperia sitten opeta.

Ovat nyt kohmeessa, mutta kesäkuussa täysin pitelemättömiä?

Vierailija
7/10 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä rannikolla on nyt muutaman päivän ollu semmonen -10 ja todella jäätävä viima pohjoisesta. Todella kova viima.

Paljon mielummin -30 tyyni sää kuin tämmönen.

Nyt kun menee pihalle jäätyy ihan hetkessä.

Vierailija
8/10 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ihan tottunut, kun työssäni ulkoilen niin paljon. Mutta paljon vähempi paleli -22, kuin tänään -10 ja järjetön viima sekä tuisku.

Vierailija
9/10 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paukkupakkaset ovat minulle sietämättömiä ja sentään reilut 40v olen täällä asunut ja elänyt, lumisateen kanssa pärjään heittämällä.

Vierailija
10/10 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan pakkasta sydämeni pohjasta, mutta tykkään ihan kauheasti lumisateesta ja -myrskystä. Mitä enemmän lunta sataa ja tuiskuttaa, sen parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme