Kumpi on tottumattomalle kamalampi sää
Tämä sankka ja taukoamaton lumimyräkkä vai tulipalopakkaset?
Itse pidän molemmista.
Kommentit (10)
Olen, tietysti! Mutta saan myös kiksejä kun ajattelen spartalapsia tunne tuiskuun rantaläpökkäissään.
Ei voi mitään, pikkumainen ja jäijy kun olen!
Ei se haittaa kun siivoavat ja tiskaavat sisätiloissa mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin vasn, että käyköhän niin, että kun nämä ulkolaiset kuvittelevat, ettei sää voi enää pahemmaksi mennä (-30) alkaakin lumimyräkkä joka kestää pari vuorokautta putkeen, jonka jälkeen taas pakastaa reippaasti...
Ei tuolta enää ole tulossa mitään hirmupakkasia. Hyvä, jos edes -15 etelään. Pohjoiseen tulee hetkeksi kovempia pakkasia, mutta sieltäkin alkavat pakkaset taas hellittää viikonloppuna ja ensi viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin vasn, että käyköhän niin, että kun nämä ulkolaiset kuvittelevat, ettei sää voi enää pahemmaksi mennä (-30) alkaakin lumimyräkkä joka kestää pari vuorokautta putkeen, jonka jälkeen taas pakastaa reippaasti...
Ei tuolta enää ole tulossa mitään hirmupakkasia. Hyvä, jos edes -15 etelään. Pohjoiseen tulee hetkeksi kovempia pakkasia, mutta sieltäkin alkavat pakkaset taas hellittää viikonloppuna ja ensi viikolla.
Jos ei siperia sitten opeta.
Ovat nyt kohmeessa, mutta kesäkuussa täysin pitelemättömiä?
Täälä rannikolla on nyt muutaman päivän ollu semmonen -10 ja todella jäätävä viima pohjoisesta. Todella kova viima.
Paljon mielummin -30 tyyni sää kuin tämmönen.
Nyt kun menee pihalle jäätyy ihan hetkessä.
Olen kyllä ihan tottunut, kun työssäni ulkoilen niin paljon. Mutta paljon vähempi paleli -22, kuin tänään -10 ja järjetön viima sekä tuisku.
Paukkupakkaset ovat minulle sietämättömiä ja sentään reilut 40v olen täällä asunut ja elänyt, lumisateen kanssa pärjään heittämällä.
Inhoan pakkasta sydämeni pohjasta, mutta tykkään ihan kauheasti lumisateesta ja -myrskystä. Mitä enemmän lunta sataa ja tuiskuttaa, sen parempi.