Olosuhde selvutyksestä sossuun
kävin viime vkolla lastenvalvojilla olosuhdeselvityksen alotus. Miksi lastenvalvojat pyysi allekirjoitustani poliisin lupalappuun josta voi pyytää tietoja. En ymmärrä jäi vaan vaivaa, koska ei minulla ole mitään asioita koskaan ollu poliisilla.
kauankohan koko olosuhdeselvitys kestää ees?
Kommentit (5)
Olosuhdeselvityksessä ne tarkistaa poliisilta, että sulla ei oikeesti ole ollut poliisin kanssa asioita. Eli eivät usko pelkästään sinun sanaasi. Ilman sitä lupalappua poliisilla ei ole oikeutta vastata heidän kyselyihin mitään, ei myöntävästi eikä kieltävästi.
Muutama kuukausi kestää kaupungeissa olosuhdeselvityksen valmistuminen. Pikkukunnassa saattaa kestää joko pidempään tai mennä nopeemmin.
Mulla on ollut jo 8 kuukautta odottamassa olosuhdeselvitys!!
enkä tiiä millon alkaa.. kolmesta lapsesta kyse jotka asuu narsistilla joka valehtelee ja muuttaa paikkakuntaa kun ongelmia syntyy eli lähtee karkuun lapset mukana. 8 kk sitten istuttii käräjillä enkä saan väliaikaisuutosta, olosuhdeselvitys lähti käyntiin joka ei vieläkään ole alkanut.. narsistinen toinen osapuoli tekee lastensuojelu ilmotuksia sekä poliisi ilmoituksia ja valehtelee niin että asioita käsitellään kohta syyttäjäntuvassa. Uuden puolisonsa kanssa suunnittelevat uusia juonia ja lapsi raukat kärsii. tämäkö on sitä oikeutta? vai luovutanko minä kokonaan jo ettei mene mielenterveys?
luovuta!! ei mitään järkeä taistella narsistin kanssa
et tuu saamaan lapsia ellet omista isoa taloa ja paksua lompakkoa
jos ne tarkistaa onko rikos taustaa vaikka?