Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuotteet, joissa Lidl loistaa

Vierailija
12.01.2016 |

Hinnan ja laadun suhde. Kun aina Lidliä kehuttaessa tullaan pyytelemään esimerkkejä, kerätään niitä tähän. Itse sanon: Lidlin lohifileissä olen tyytyväinen edulliseen kilohintaan ja laadukkaaseen leikkuuseen.

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnikala halvin:

lidl: 1,09

S-Market 0,79

Vierailija
42/98 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime aikoina olen alkanut ostaa kurkun Lidlistä, koska kotimaisen kilohinta halvempi kuin S-marketissa espanjalaisen. Samoin Lidlissä kotimainen porkkana on halvempaa kuin muualla (Lidlissä kilo 75 snt, muualla yli euron ja porkkana Italiasta). 

.

Nixe-merkin tonnikala on kalastettu delfiinejä vahingoittamatta ja se on ei-uhanalaista lajia. Tonnikala on purkissa isoina filepaloina, kuitenkin kilohinta yhtä halpa kuin muiden liikkeiden halvimmilla suomuisilla hiletonnikaloilla.

.

Maito on kotimaista enkä ole nähnyt yhtä halpoja litrahintoja muissa kaupoissa? Käytän usein kermaviiliä, raejuustoa ja kuohukermaa, kaikkia saa Lidlistä halvimmalla. Myös laktoosittomissa edullisia hintoja, samanlaisia kuin muissa kaupoissa laktoosillisissa. 

Kermajuustoa saa halvemmalla kilohinnalla. Tuorejuustoja saa pienellä kilohinnalla, makuja monia ja maut ovat "aitoja", esimerkiksi lilassa pyöreäpurkkisessa valkosipulituorejuustossa on oikeita valkosipulin paloja ja vahva mutta hyvä maku. En enää pysty syömään muiden merkkien valkosipulituorejuustoa, maistuvat todella esanssisilta ja suuhun jää paha jälkimaku.

.

Paistopisteen tuotteet halvempia kuin muissa kaupoissa. Maut todella herkullisia.

.

Pastahyllyllä edullista. Myllyn parhaan sarvimakaronipussi S-kaupassa 40 snt, Lidlissä 15 snt. K-kaupassa tätä saa tarjouksessa välillä 5 pussia eurolla, silti kalliimpaa kuin Lidlissä.

Täysjyväpastaa ja gluteenitonta pastaa en muista nähneeni yhtä halvalla muissa kaupoissa. Muutkin pastat edullisia.

.

Reissumies-pussi puolet halvempi kuin S- tai K-marketeissa. Jälkimmäisissä ei ole tarjouksessakaan niin halpaa kuin Lidlissä normaalihintaisena.

Vaasan Pieni pyöreä-näkkileivissä paketit halvempia kuin muissa ketjuissa.

.

Liemikuutioissa ja mausteissa pienemmät kilohinnat. Ihan normaalilta hyvältä maistuvat.

.

Säilyketölkissä Freshonan kidneypavuissa halvempi kilohinta kuin muissa Rainbow'lla tai Pirkalla. 

.

Herkullisen salsakastikkeen kilohinta 3 euroa, Pirkan ja Rainbow'n halvimmillakin 5-6 euroa.

.

Pakastepitsoissa on runsaasti täytteitä ja kilohinnat 4 euroa. S-kaupassa Grandiosan pakastepitsoilla kilohinta yli 10 euroa. Mitään X-trankaan pitsaa ei taida saada yhtä halvalla kuin Lidlin herkkupitsoja.

.

T. Ap 

Tämä teksti on täynnä valheita ja tekee enemmän haittaa lidl kuin hyötyä, koska valheella on lyhyet jäljet. Ikävä kyllä näin.

Itselläni on kaikkien kauppojen hinnat nimittäin tietokoneella itse kerättynä, joten tällaiset kusetukset eivät mene läpi.

Esimerkkinä mainittakoon paskanpuhumisesta:

Tänään ostin kurkkua Lidl ja maksoi 2,99. Lähi s-market espanjalainen 1,89 kg. Että se siittä.

Niin, Lidlin kurkku kotimaista ja sun ostama espanjalaista. Ei niitä voi keskenään verrata.

Siellä oli muitakin valheita kirjoiteltu, mutta en jaksanut paljoakaan lukea, koska kun valehtelee heti ensimmäisessä tuotteessa, niin se vie uskottavuuden koko tekstistä.

"En lukenut tekstiä, enkä osaa antaa esimerkkejä, mutta kyllä siellä valheita on NIH".

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on tullut ihan Lidl-fani, vaikka ensialkuun olin kovinkin skeptinen (ihan kuin Lidlin mainoksesta...:))

Perunat ovat siellä erittäin hyvänmakuisia ja hyvä valikoima lajikkeita.

Vihannekset ovat edullisempia ja erittäin laadukkaita. Ainoa miinus on, että juurekset myydään sekalaisia sisältävissä pusseissa, kaipaisin irtomyyntiin palsternakkaa ja selleriä, lantut ja porkkanathan sieltä löytyvätkin.

Loimulohipala on suussasulavan hyvää, ei halpaa, mutta hyvää.

Juustot - selvästi edullisempia ja hyviä.

Tykkään siitä, että Lidl on ottanut toimittajiinsa suomalaisia pienempiä tuottajia.

Vierailija
44/98 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö että S-market halpuutti lisää!?

Ei kiinnosta -enää. Se on myöhäistä nyt, kun ensin on otettu meiltä ylihintaa vuosikymmenet. Keskitin aikoinani kaikki ostokseni S-ryhmään.

Olen periaatteessa kotimaisten kannattaja, mutta ruuan ostopaikan suhteen en enää.

Taitaa olla niin, että tämänkin "halpuutuksen" (mikä kamala sana) maksavat S-ketjun toimittajat ja tuottajat.

Vierailija
45/98 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cien-silmänympärysvoide halpa ja hyvä[/quote

Olin viime kesänä lomalla Hangossa ja unohdin kotiin kaikki kasvovoiteet. Oli kuuma kesä ja auringon jälkeen naama huusi rasvaa, iho tuntui niin kuivalta. Kävin liiteristä sitten just tuollaisen Cien-merkkisen yövoiteen. Ja kylläpä oli ihanan tuntuinen ja paksu voide. Maksoi alle 5 euroa. Teki niiiin hyvää minun iholle...täytyykin käydä nyt "omassa liiterissä" tätä ihmevoidetta ostamassa.

Vierailija
46/98 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tonnikala halvin:

S-Market 0,79

On jo käsitelty pariin otteeseen keskustelussa. Nuo ovat eri tuote. S-marketissa tuo on heikkolaatuista hiletonnikalaa, Lidlissä kunnon filettä.

Kyllä eineslihapullakin on halvempi kuin kokoliha, vaikka molemmat liharuokaa sinänsä ovatkin. Ei voi vertailla Lidlin ja Ässän halvimpia tonnikaloja noin vain. 

Vierailija
47/98 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hihittelin yksi päivä Lidl taas hinnoittelijoiden tyhmyyttä.

Valkosipuli rouhe oli kalliimpaa kuin valkosipuli jauhettuna (kg hinta)

Vaikka tietenkin jauhe on aina kalliimpaa suuremman työmäärän vuoksi. Eivät ole lidl hinnoittelijat tätä tajunneet. Ostin valmiiksi jauhettua halvemmalla ja rouheet ostin Prismasta Lidl PALJON halvemmalla ;)

Et taida olla mikään kauppa-alan nero.

En, mutta osaan silti laskea missä on halvimmat hinnat. Kaupalle on tietenkin järkevää myydä lidl onnettoman kokoisia pakkauksia, mutta asiakkaalle järkevämpää ostaa isoja pakkauksia, jos on itsellä menekkiä niille. Prismasta saa jättipaketteja ja lidl ei.

Opettelisitko taivuttamaan Lidlin nimen? Antaa sinusta tyhmän kuvan, kun Lidl on keskellä lausetta perusmuodossaan. 

Vierailija
48/98 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunamuusijauhe maistuu paremmalta kuin mun itse tekemä! Tosin en paketin noudata ohjetta, käytän pelkkää maitoa :) Ja voita! Tosi hyvää.

Vessapaperi on superriittoisaa, rullat ovat ilmeisesti niin isoja ja tiukkoja. Esim. serlan vessapaperit on nykyään niin löysästi rullattu, että ehkä puolet entisestä määrästä löytyy paketista.

Lihat, juustot, kasvikset (ainakin mun lähiLidlissä)

Maitotuotteet. Maidosta semmoinen, että Lidlin kate on pienempi kuin muissa kaupoissa, maksavat siis tuottajalle/meijerille enemmän.

Vierailija
49/98 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hihittelin yksi päivä Lidl taas hinnoittelijoiden tyhmyyttä.

Valkosipuli rouhe oli kalliimpaa kuin valkosipuli jauhettuna (kg hinta)

Vaikka tietenkin jauhe on aina kalliimpaa suuremman työmäärän vuoksi. Eivät ole lidl hinnoittelijat tätä tajunneet. Ostin valmiiksi jauhettua halvemmalla ja rouheet ostin Prismasta Lidl PALJON halvemmalla ;)

Et taida olla mikään kauppa-alan nero.

En, mutta osaan silti laskea missä on halvimmat hinnat. Kaupalle on tietenkin järkevää myydä lidl onnettoman kokoisia pakkauksia, mutta asiakkaalle järkevämpää ostaa isoja pakkauksia, jos on itsellä menekkiä niille. Prismasta saa jättipaketteja ja lidl ei.

ensimmäisenä, voisitko hyvä ihminen opetella taivuttamaan sanan lidl? Se taipuu ihan samalla tavalla kuin suomalaistenkin ketjujen nimet.

toisekseen, mikä ihme sua katkeroi niin helvetisti lidliä kohtaan että vaikka keskustelun otsikko täysin selvästi kertoo että keskustelussa on kyse lidlin positiivisista puolista, sun on silti tultava vääntämään vastaan? :DD ethän sä voi olla terve?

Vierailija
50/98 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perunamuusijauhe maistuu paremmalta kuin mun itse tekemä! Tosin en paketin noudata ohjetta, käytän pelkkää maitoa :) Ja voita! Tosi hyvää.

Vessapaperi on superriittoisaa, rullat ovat ilmeisesti niin isoja ja tiukkoja. Esim. serlan vessapaperit on nykyään niin löysästi rullattu, että ehkä puolet entisestä määrästä löytyy paketista.

Maitotuotteet. Maidosta semmoinen, että Lidlin kate on pienempi kuin muissa kaupoissa, maksavat siis tuottajalle/meijerille enemmän.

Ja vieläpä ihan suomalaisille meijereille, joten kaikkien implikoima "lidlissä asiointi ei tue suomalaisia" on jo tässä kohtaa perätön

Vierailija
51/98 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toujours-puhdistuspyyhkeet, vauvojen. Itse ostan aina hajustamatonta, sensitive-versiota. Halpoja, paketissa enemmän liinoja kuin monissa kalliimpien merkkien. Eivät kuivu helposti, kuten mielestäni esim.Liberon vastaavat.

Vierailija
52/98 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jep, ja vielä kotimaisille meijereille joten pelkästään sillä tukee suomalaista työntekoa

Vierailija
53/98 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vieläpä ihan suomalaisille meijereille, joten kaikkien implikoima "lidlissä asiointi ei tue suomalaisia" on jo tässä kohtaa perätön

Kyllä, aivan totta, tätä olisi pitänyt minun jo painottaa :)

Vierailija
54/98 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin omista merkeistä maitotuotteet, laktoosittomatkin, on yleensä paljon halvempia kuin kilpailevien ketjujen. Ja hyviä! Etenkin creme fraiche, jopa vähärasvainen on tosi hyvä. Lihat on todella hyviä jos asetetaan vastaan vaikka K-menun jänne jauheliha... Vihannekset ja pähkinät myös monesti parempia/halvempia. Sieltä on varaa ostaa vaikka avokadoa. Ja tietenkin paistopisteen muonat! 5/5 Tykkään myös Bellarom kahvista ja suklaasta. Ja niistä feikki-kinder patukoista :-) Myös ne fileestä tehdyt nugetit on hyviä, kerran olen ostanut. Sorbetit myös hyviä, jäätelöistä en välitä niinkään.

Lidlissä on omat puutteensa, mutta kyllä sillä pärjää ja mielellään käy ostoksilla.

Vierailija
55/98 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jep, ja vielä kotimaisille meijereille joten pelkästään sillä tukee suomalaista työntekoa

Joku ehtikin tämän ensin todeta :)

Vierailija
56/98 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime aikoina olen alkanut ostaa kurkun Lidlistä, koska kotimaisen kilohinta halvempi kuin S-marketissa espanjalaisen. Samoin Lidlissä kotimainen porkkana on halvempaa kuin muualla (Lidlissä kilo 75 snt, muualla yli euron ja porkkana Italiasta). 

.

Nixe-merkin tonnikala on kalastettu delfiinejä vahingoittamatta ja se on ei-uhanalaista lajia. Tonnikala on purkissa isoina filepaloina, kuitenkin kilohinta yhtä halpa kuin muiden liikkeiden halvimmilla suomuisilla hiletonnikaloilla.

.

Maito on kotimaista enkä ole nähnyt yhtä halpoja litrahintoja muissa kaupoissa? Käytän usein kermaviiliä, raejuustoa ja kuohukermaa, kaikkia saa Lidlistä halvimmalla. Myös laktoosittomissa edullisia hintoja, samanlaisia kuin muissa kaupoissa laktoosillisissa. 

Kermajuustoa saa halvemmalla kilohinnalla. Tuorejuustoja saa pienellä kilohinnalla, makuja monia ja maut ovat "aitoja", esimerkiksi lilassa pyöreäpurkkisessa valkosipulituorejuustossa on oikeita valkosipulin paloja ja vahva mutta hyvä maku. En enää pysty syömään muiden merkkien valkosipulituorejuustoa, maistuvat todella esanssisilta ja suuhun jää paha jälkimaku.

.

Paistopisteen tuotteet halvempia kuin muissa kaupoissa. Maut todella herkullisia.

.

Pastahyllyllä edullista. Myllyn parhaan sarvimakaronipussi S-kaupassa 40 snt, Lidlissä 15 snt. K-kaupassa tätä saa tarjouksessa välillä 5 pussia eurolla, silti kalliimpaa kuin Lidlissä.

Täysjyväpastaa ja gluteenitonta pastaa en muista nähneeni yhtä halvalla muissa kaupoissa. Muutkin pastat edullisia.

.

Reissumies-pussi puolet halvempi kuin S- tai K-marketeissa. Jälkimmäisissä ei ole tarjouksessakaan niin halpaa kuin Lidlissä normaalihintaisena.

Vaasan Pieni pyöreä-näkkileivissä paketit halvempia kuin muissa ketjuissa.

.

Liemikuutioissa ja mausteissa pienemmät kilohinnat. Ihan normaalilta hyvältä maistuvat.

.

Säilyketölkissä Freshonan kidneypavuissa halvempi kilohinta kuin muissa Rainbow'lla tai Pirkalla. 

.

Herkullisen salsakastikkeen kilohinta 3 euroa, Pirkan ja Rainbow'n halvimmillakin 5-6 euroa.

.

Pakastepitsoissa on runsaasti täytteitä ja kilohinnat 4 euroa. S-kaupassa Grandiosan pakastepitsoilla kilohinta yli 10 euroa. Mitään X-trankaan pitsaa ei taida saada yhtä halvalla kuin Lidlin herkkupitsoja.

.

T. Ap 

Tämä teksti on täynnä valheita ja tekee enemmän haittaa lidl kuin hyötyä, koska valheella on lyhyet jäljet. Ikävä kyllä näin.

Itselläni on kaikkien kauppojen hinnat nimittäin tietokoneella itse kerättynä, joten tällaiset kusetukset eivät mene läpi.

Esimerkkinä mainittakoon paskanpuhumisesta:

Tänään ostin kurkkua Lidl ja maksoi 2,99. Lähi s-market espanjalainen 1,89 kg. Että se siittä.

Niin, Lidlin kurkku kotimaista ja sun ostama espanjalaista. Ei niitä voi keskenään verrata.

Siellä oli muitakin valheita kirjoiteltu, mutta en jaksanut paljoakaan lukea, koska kun valehtelee heti ensimmäisessä tuotteessa, niin se vie uskottavuuden koko tekstistä.

"En lukenut tekstiä, enkä osaa antaa esimerkkejä, mutta kyllä siellä valheita on NIH".

:D

No esim maito. Kyllähän s-marketeissa ja prismoissa ainakin rasvatonta ja kevytmaitoa saa edullisemmin kuin Lidlistä. Rasvaton jotain 65-68 senttiä/l.

Vierailija
57/98 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tonnikala halvin:

S-Market 0,79

On jo käsitelty pariin otteeseen keskustelussa. Nuo ovat eri tuote. S-marketissa tuo on heikkolaatuista hiletonnikalaa, Lidlissä kunnon filettä.

Kyllä eineslihapullakin on halvempi kuin kokoliha, vaikka molemmat liharuokaa sinänsä ovatkin. Ei voi vertailla Lidlin ja Ässän halvimpia tonnikaloja noin vain. 

Niin mutta se yksi väitti lidl olevan halvempaa. Ei vain ole!

Vierailija
58/98 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin omista merkeistä maitotuotteet, laktoosittomatkin, on yleensä paljon halvempia kuin kilpailevien ketjujen. Ja hyviä! Etenkin creme fraiche, jopa vähärasvainen on tosi hyvä. Lihat on todella hyviä jos asetetaan vastaan vaikka K-menun jänne jauheliha... Vihannekset ja pähkinät myös monesti parempia/halvempia. Sieltä on varaa ostaa vaikka avokadoa. Ja tietenkin paistopisteen muonat! 5/5 Tykkään myös Bellarom kahvista ja suklaasta. Ja niistä feikki-kinder patukoista :-) Myös ne fileestä tehdyt nugetit on hyviä, kerran olen ostanut. Sorbetit myös hyviä, jäätelöistä en välitä niinkään.

Lidlissä on omat puutteensa, mutta kyllä sillä pärjää ja mielellään käy ostoksilla.

Asetit raukkamaisesti K kaupan heikkolaatuisimman tuotteen lidl parhainta tuotetta vastaan. K kaupasta saa myös laadukasta 10% tai 7% naudan jauhelihaa, joka kilpailee samassa sarjassa. 

Lisäksi meidän lähi Citimarketissa myydään Naudan paistia 8,99 kilo jatkuvalla syötöllä, josta voi itse jauhaa paistijauhelihaa. 

Totuus totuutena, eikä vääristellä, vaikka lidl antinsa onkin mm. ne ulkomaanpäivät ovat siellä parhaimmistoa miksi sinne menee aina uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
59/98 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja vielä yksi juttu.

Se lidl ´rotu´karjan jauheliha on "ovelasti" pakattu vain 350g pakettiin, että paketti hinta näyttäisi alhaisemmalta, wink wink ;)

Vierailija
60/98 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mättökauppana Lidl on omaa luokkaansa. Hyvä valikoima herkullisia ja edullisia karkkeja ja suklaita. Monia makuja ei muista kaupoista löydä. Esimerkiksi mansikkavalkosuklaa, crispkookosvalkosuklaa, luumutäytesuklaa ja lukuisat muut. Lidlin salmiakkisuklaa on parempaa kuin se Fazerin, jossa valuu imelää töhnää. 

Lidlin 70 sentin valkosuklaalevyssä parasta valkosuklaata, jota olen koskaan maistanut. 

Lidlin sipseissä kaikki perusmaut, mausteita on paljon ja sipsit ovat maukkaita. Kilohinnat todella edulliset. Lidlissä on myös Taffelin sipsiä (kotimainen merkki). Taffelin hinnat kalliimpia kuin Lidlin omien merkkien, mutta silti halvempaa kuin Taffel muissa kaupoissa.

Sipsidippejä on Lidlin omaa merkkiä 49 snt/pussi ja Taffelia 55 snt/pussi. Muissa kaupoissa halpismerkki on yleensä 75 snt/pussi ja Taffel reilun euron. 

Jäätelölitra S/K-kaupassa maksaa helposti yli kolme euroa (normaali Valion pahvipaketti). Lidlissä jäätelön hintalaatusuhde on parempi. On myös erikseen muutamassa maussa isompia kahden litran paketteja fiksuissa kannellisissa muovirasioissa (maksavat reilun 2 euroa). 

Lidlin Ben&Jerrysit maksavat vain puolet siitä mitä aito, mutta maku on aivan yhtä hyvä. Löytyvät nimellä Gelatelli Master taste.

Valion? Eihän ne oo tehny yli kymmeneen vuoteen jäätelöä