Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lupaus vuodelle 2016: laihdutan 57 kilosta 50 kiloon!

Vierailija
12.01.2016 |

Näin aion tehdä. Aina kun olen ollut lähempänä viittäkymmentä, olen saanut miehiltä enemmän huomiota ja tuntenut oloni teveelliseksi ja hyväksi.
Onko täällä muita laihduttajia?? :)

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Therese Johaug on 162cm ja painaa 46kg. Kepittää suurimman osan mieskilpahiihtäjistäkin. Väittäisin siis kohtuukovassa kunnossa olevan :P mutta keksikää te läskit vaan tekosyitä sille, miksi ei voi laihduttaa!

Vierailija
42/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

#40, mikä on lantiosi ympärysmitta? Aika harvoin näkee noin isoa kokoeroa ylä- ja alakropan suhteen. Eipä siitä kuitenkaan kannata tehdä kompleksia itselleen. Päärynävartalo voi olla tosi kaunis ja naisellinen hoikkuudesta huolimatta, ainakin tuhat kertaa parempi kuin omena!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alipainoisella ei voi olla edes lihaksia ja näyttää heikolta.

Mistä sä tämän repäsit? Tattakai alipainoisella voi olla myös lihaksia, miksi ihmeessä ei vois? Oli mullakin, kun olin tosi laiha, BMI jotain 16,5. Harrastin kuitenkin lenkkeilyä, uintia ja ns. "kotijumppaa", kyllä ne lihakset erottui silloinkin. Suurin osa etenkin jenkkijulkkiksista on alipainoisia, eikä ne mun silmään mitenkään heikoilta näytä.

Lihakset painaa enemmän kuin rasvakudos. Ja kun ilmeisesti aloittaja on nainen niin rasvakudosta täytyy olla jonkin verran enemmän kuin lihaksikkaalla miehellä, muuten hormonitoiminta häiriintyy ja esim. kuukautiset jää pois. Anorektikotkin voivat lenkkeillä 10 tuntia päivässä mutta ei niillä lihaksia ole eivätkä näytä hyvältä.

Mutta voi myös olla hyvin hoikka ja silti hyvässä kunnossa. Sekin on vaihtoehto. Katso vaikka huippu-urheilijoita. Myös kuntoilijoista ja esim joogaajista löytyy erittäin hoikkia mutta silti lihaksikkaita ja timmejä ihmisiä. On olemassa enemmänkin vaihtoehtoja kuin roteva lihaksikas - normaalipainoinen - laiha läski.

Vierailija
44/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#40, mikä on lantiosi ympärysmitta? Aika harvoin näkee noin isoa kokoeroa ylä- ja alakropan suhteen. Eipä siitä kuitenkaan kannata tehdä kompleksia itselleen. Päärynävartalo voi olla tosi kaunis ja naisellinen hoikkuudesta huolimatta, ainakin tuhat kertaa parempi kuin omena!

Ei mulla lantio ole ollut suurimmillaankaan kuin se 100cm, vaan tukkireidet ovat se levein kohta vartalostani, silloin jos painoni on lähempänä 60kg. :( Tosi helposti löytyy esim. farkkuja, joissa xs-vyötärö, s/m-koon lantio ja l-koon reidet... not.

Vierailija
45/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Therese Johaug on 162cm ja painaa 46kg. Kepittää suurimman osan mieskilpahiihtäjistäkin. Väittäisin siis kohtuukovassa kunnossa olevan :P mutta keksikää te läskit vaan tekosyitä sille, miksi ei voi laihduttaa!

Taisipa kärsiä syömishäiriöstä muutama vuosi sitten.

Vierailija
46/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä, itsekin harrastan erästä lajia sm-tasolla, ja minun lajissani on eduksi olla mahdollisimman kevyt. Sekin antaa tiettyä motivaatiota laihduttamiseen.

Ja ei huolta ettenkö urheilisi, lajiharkkojen lisäksi käyn salilla 6 kertaa viikossa, monina päivinä mulla on siis kahdet harkat.

ap

Vierailija
47/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse painanut pahimmillani 74kg. Kun mursin jalkani ärsytti etten päässyt aloittamaan salilla treenaamista ja laihduttamista suunnitellusti, joten lopetin järjettömän mässäilyn ja paino putosi pelkästään sillä 68 kiloon(normaalikin liikkuminen oli vähäistä ja hidasta aluksi myös kipsin oton jälkeen koska jalka kipeytyi tosi nopeasti). 6kk murtumisen jälkeen aloin käydä salilla ja tosissaan syömään kaikilla aterioilla terveellisesti, pienet herkuttelut kuitenkin sallien. Vajaassa vuodessa onnistuin karistamaan 16kg jonka jälkeen paino on ollut 52-54 välillä :) painonpudostus olisi varmasti onnistunut nopeamminkin mutta välillä tuli pari kiloa ylöspäin, koska halusin nimenomaan muuttaa elämäntapoja enkä alkaa dieetille ja kieltää kaikkia herkkuja. Täyskieltäytyminen herkuista toimii harvalla pidemmän päälle :)

FatSecret on hyvä sovellus niille jotka haluaa laskea kaloreita. Mulla kaverit on tuominnut sen aika pahasti("sul on kohta anoreksia") mut tosi tehokas keino, vikat vaikeat kilot lähti sen avulla. Sitä ei tajuakaan kuinka paljon kaloreita tulee syötyä kun sitä ei mieti. En tosin kovin pitkiä aikoja jaksa käyttää sitä yhtäjaksoisesti ja huono puoli on että välillä joutuu arvioida annosten gramma määrät itse missä voi mennä helpostikin pieleen (jos ei siis jaksa punnita).

Vierailija
48/49 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP :)

Vierailija
49/49 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin 58 kilosta (nyt 56). Tavoitepainoa ei ole, kunhan farkut ei puristaisi. Painoin vuosia 51 kg, mutta nyt on yläkropassa enemmän lihasta, joten sinne asti tuskin tarvitsee päästä. Olen vain vähentänyt herkkujen syömistä, muuten ruoka- ja liikuntatavat on kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme