Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lupaus vuodelle 2016: laihdutan 57 kilosta 50 kiloon!

Vierailija
12.01.2016 |

Näin aion tehdä. Aina kun olen ollut lähempänä viittäkymmentä, olen saanut miehiltä enemmän huomiota ja tuntenut oloni teveelliseksi ja hyväksi.
Onko täällä muita laihduttajia?? :)

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Laihdutan parhaillaan 61 kilosta 56 kiloon. Toinen viikko menossa, tähän mennessä -0,5 kg.

Vierailija
2/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Oon jo 54kg kohdalla :) aloitin tosin aikaisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös ap jos se hyvältä sinusta tuntuu. Mutta tee tarkempi suunnitelma. 7kg vuodessa on vähän. Tosi vähän. Niin vähän että se jää helposti saavuttamatta. Päätä että laihdut tuon vaikka 3 kuukaudessa eli noin 500g viikossa. Kevät ja kesä on sitten kiva vastaanottaa hoikempana.

Ihan mielenkiinnosta. Kuinka pitkä olet?

Vierailija
4/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla! Miten olette aloittaneet laihdutuksen? Seuraatteko jotakin dieettiä, urheiletteko? Kuinka pitkiä olette? :)

ap

Vierailija
5/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla täysin sama tavoite :) Olen vain 155 pitkä ja laihdutusurakka alkoi jo viime vuoden alusta. Yli 20 kiloa lähtenyt ja vielä jos tuo vikat 7kiloa nyt saisi pois.

Vierailija
6/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä päätös ap jos se hyvältä sinusta tuntuu. Mutta tee tarkempi suunnitelma. 7kg vuodessa on vähän. Tosi vähän. Niin vähän että se jää helposti saavuttamatta. Päätä että laihdut tuon vaikka 3 kuukaudessa eli noin 500g viikossa. Kevät ja kesä on sitten kiva vastaanottaa hoikempana.

Ihan mielenkiinnosta. Kuinka pitkä olet?

Joo, itseasiassa tavoite on laihtua seitsemän kiloa kesään mennessä, mutta uskoisin saavuttavani sen jo aiemmin.

Pituutta on 168,5cm.

Ehkä ajatuksena on enemmänkin tehdä laihdutus elämäntapamuutoksen kautta.

ap

Vierailija
7/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla täysin sama tavoite :) Olen vain 155 pitkä ja laihdutusurakka alkoi jo viime vuoden alusta. Yli 20 kiloa lähtenyt ja vielä jos tuo vikat 7kiloa nyt saisi pois.

Eikä, mahtavaa! :) Saanko kysellä vinkkejä, miten olet onnistunut tiputtamaan kilot tähän mennessä?

ap

Vierailija
8/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisinkin 57kg.

T: 170cm/64kg

Vierailija
9/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä, mahtavaa! :) Saanko kysellä vinkkejä, miten olet onnistunut tiputtamaan kilot tähän mennessä?

ap

Aloitin ihan sillä GoFatGo:lla ja painon pudotessa lisäsin liikuntaa. Ensin kävelin pitkiä lenkkejä ja sen jälkeen aloitin juoksemisen ja kotijumpan. Lähtökunto oli lähinnä nollaa. Ruokaillessa edelleen tarkkailen tuota hiilareiden määrää, on tässä vielä opettelemista ja ymmärrän, että tuo ruokavalio ei kyllä kaikille sovi. Minusta se oli helppo ja hyvä. Prosessi vielä kesken ja varmasti koko suhde ruokaan on muuttumassa.

Vierailija
10/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mä 168/70 ja enpä ajatellut tiputtaa väkisin, syön terveellisesti ja käyn kuntosalilla kuten aiemminkin. Ja vatsalihakset erottuu. Jos tippuu niin tippuu, en ota ressiä kun peilikuva miellyttää mua ja ilmeisesti muitakin. Lihasta löytyy ja muhkee peppu. Tätähän ei saa sanoa ääneen.

Vierailija
11/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mulla ihan sama tavoite kuin aapeellä: 57 kilosta 50 kiloon, kesään mennessä. Pientä epäkohtien hiomista vaan, kun muutama kilo tullut syötyä kaamosmasennuskeen :/

Vierailija
12/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy vegaaniksi, ap! Pääsin unelmapainooni high carb low fat -vegaanidieetin avulla ja omatuntokin on puhdas :) En voi kuin suositella. Katso vaikka youtubesta HCLF-vegaanivideoita, niistä saa vinkkejä ja inspiraatiota.

Vierailija
13/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino ei myöskään minusta merkkaa paljoa, vaan se miltä näyttää. Hieman muhkea ja lihaksikas vaikka bmi 25 on mielestäni kauniimpaa, kuin laihaläski. Itse aijon laihduttaa hieman stressivuoden aikana tullutta höttöä, mitä loppujen lopuksi lähtee varmaan n.5 kiloa, kun saa samalla vähän lihasta takaisin. Gofatgolla minäkin, mutta en välttele hedelmiä vaan korvaan joskus osan kasvisannoksesta niillä:-)

Vierailija
14/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, mä 168/70 ja enpä ajatellut tiputtaa väkisin, syön terveellisesti ja käyn kuntosalilla kuten aiemminkin. Ja vatsalihakset erottuu. Jos tippuu niin tippuu, en ota ressiä kun peilikuva miellyttää mua ja ilmeisesti muitakin. Lihasta löytyy ja muhkee peppu. Tätähän ei saa sanoa ääneen.

Hienoa että olet tyytyväinen itseesi, näytät varmasti upealta! :)

ap

Vierailija
15/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin saa! Onhan se nyt selvä, että se paino nousee, kun lihasmassa lisääntyy. Ei  mullakaan se lopullinen tavoite ole mikään itsensä näännyttäminen, vaan parempi olo. Liikuntakin alkoi itselleni maistua vasta sitten, kun oli kiloja tiputettu tarpeeksi. Sehän on se pääasia, että se peilikuva miellyttää itseään. Minua se ei vain miellyttänyt, kun puolentoistametrin pituisena painaa sen 75 kiloa. Lähinnä ahdisti.

Vierailija
16/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla! Miten olette aloittaneet laihdutuksen? Seuraatteko jotakin dieettiä, urheiletteko? Kuinka pitkiä olette? :)

ap

Kalorilaskureita käyttämällä. Laihdutin jo vuosi sitten tällä metodilla 67 kilosta 61 kiloon. Nyt sitten vielä vain viiden kilon rutistus samalla tyylillä, niin olen ihannepainossa.

Eli syödä saa kaikkea, kunhan pitää kalorit kurissa. Syön päivässä 1200-1400 kaloria.

Vierailija
17/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhdy vegaaniksi, ap! Pääsin unelmapainooni high carb low fat -vegaanidieetin avulla ja omatuntokin on puhdas :) En voi kuin suositella. Katso vaikka youtubesta HCLF-vegaanivideoita, niistä saa vinkkejä ja inspiraatiota.

Haha mahtavaa, tätä vaihtoehtoa olen kyllä oikeasti miettinyt! Tunnen pari vegaania, jotka ovat kyllä niin ihailtavan timmissä kunnossa ja kauniita että kateeksi käy. Ole tällä hetkellä kasvissyöjä, joten hyppy vegaaniksi ei olisi niin suuri... pitäisi tosin sanoa hyvästit juustoille...

ap

Vierailija
18/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä todellakaan katso. Mitä pseudotieteellistä paskaa, kaikkien fad dieettien multihuipentuma. Jos haluat tulla loukatuksi ja menettää uskosi ihmisyyteen, niin katso Freelee the Banana girl ja Durianrider...

Vegaani youtubareista ainoa järkevä on Unnaturalvegan.

Vierailija
19/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan pituiselle normaalipainon alaraja on 52,5 kg, jos olet aikuinen. Miksi haluat laihduttaa alipainoiseksi? Alipainoisella ei voi olla edes lihaksia ja näyttää heikolta. 53 kiloa olisi ihan hyvä tavoitepaino vaikka nytkin olet normaalipainoinen.

Vierailija
20/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma projekti 73kg->57kg on loppusuoralla. Viimeiset 3 kiloa enää, mutta ne tuntuvat olevan ne kaikkein vaikeimmat... Tavoitteena siis bmi 20, toivottavasti ennen kesää. Olen laihduttanut pelkän ruokavalion avulla ja joulukuu tuli herkuteltua (en onneksi lihonut kuitenkaan), joten siksi näin hidasta.