Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lupaus vuodelle 2016: laihdutan 57 kilosta 50 kiloon!

Vierailija
12.01.2016 |

Näin aion tehdä. Aina kun olen ollut lähempänä viittäkymmentä, olen saanut miehiltä enemmän huomiota ja tuntenut oloni teveelliseksi ja hyväksi.
Onko täällä muita laihduttajia?? :)

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhdy vegaaniksi, ap! Pääsin unelmapainooni high carb low fat -vegaanidieetin avulla ja omatuntokin on puhdas :) En voi kuin suositella. Katso vaikka youtubesta HCLF-vegaanivideoita, niistä saa vinkkejä ja inspiraatiota.

Kuole!

Vierailija
22/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan pituiselle normaalipainon alaraja on 52,5 kg, jos olet aikuinen. Miksi haluat laihduttaa alipainoiseksi? Alipainoisella ei voi olla edes lihaksia ja näyttää heikolta. 53 kiloa olisi ihan hyvä tavoitepaino vaikka nytkin olet normaalipainoinen.

Ai onko? Noh, ei kai noita BMI:tä kannata niin orjallisesti tuijottaa. Haluan painaa 50 kiloa, ja sen verran tulen vielä painamaan!

ap

Vierailija
24/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryhdy vegaaniksi, ap! Pääsin unelmapainooni high carb low fat -vegaanidieetin avulla ja omatuntokin on puhdas :) En voi kuin suositella. Katso vaikka youtubesta HCLF-vegaanivideoita, niistä saa vinkkejä ja inspiraatiota.

Älä todellakaan katso. Mitä pseudotieteellistä paskaa, kaikkien fad dieettien multihuipentuma. Jos haluat tulla loukatuksi ja menettää uskosi ihmisyyteen, niin katso Freelee the Banana girl ja Durianrider...

Vegaani youtubareista ainoa järkevä on Unnaturalvegan.

Höpöhöpö, vegaaniruokavalio on tieteellisesti todistettu erinomaisen terveellisesti monta kertaa. Katsokaa nyt vaikka kaikkia upeita julkkisvegaaneita kuten Maggie Q!

Tavoitetta itse kullekin!

Vierailija
25/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä laihdutus 50->46kg, pituus 163cm. Jos vihdoin lähtisi nuo jenkkakahvat kun ei jumpalla ole lähtenyt vuodessakaan...

Vierailija
26/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä laihdutus 50->46kg, pituus 163cm. Jos vihdoin lähtisi nuo jenkkakahvat kun ei jumpalla ole lähtenyt vuodessakaan...

Älä viitti leikkiä terveydelläs! 

Vierailija
27/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää olko niin tuomitsevia... jos ap todella haluaa laihtua ja uskoo sen olevan tie onneen, se on hänen valintansa.

Ymmärrän laihaa vartaloihannetta oikein hyvin. Minulla on niin paksut reidet ja lantio, että niistä lähtee rasva vasta hyvin alhaisissa painolukemissa. Jos haluan tasapainoisen, kauttaaltaan kiinteän kropan, ei auta kuin laskea rasvoja alas ja urheilla lihaksia esiin.

Vierailija
28/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä todellakaan katso. Mitä pseudotieteellistä paskaa, kaikkien fad dieettien multihuipentuma. Jos haluat tulla loukatuksi ja menettää uskosi ihmisyyteen, niin katso Freelee the Banana girl ja Durianrider...

Höpöhöpö, vegaaniruokavalio on tieteellisesti todistettu erinomaisen terveellisesti monta kertaa. Katsokaa nyt vaikka kaikkia upeita julkkisvegaaneita kuten Maggie Q!

Ja jos diggaa muodokkaammista vegaaneista, miten ois vaikka toi Beyonce ;)

Vierailija
29/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro joku lähde, joka ei ole esimerkiksi tohtori Mcdougall :-) Olen vegaani, mutta youtuben vegaani community on aivan sieltä itsestään. En voi uskoa kuinka tuomitsevia, denialistisia ihmisiä onkaan olemassa. En pidä ajatuksesta, että vegaani ruokavaliota noudatetaan vain laihduttamisen toivossa - suurinosa HCLF ihmisistä näyttävät omaan silmääni ihan liian laihoilta! Kaikki ruokavaliot, jotka sulkevat jotain tärkeää ruokavaliosta pois, oli se rasva, hiilarit tai proteiini, ovat paskoja diilejä mielestäni.

En usko vegaani ruokavalion kaikkivoipaisuuteen, siinä on puutteita ja vakavia sellaisia, sellaiselle ihmiselle joka ei ole perehtynyt. Vegaani ruokavalio voi olla yhtä paska kuin jonkun, joka syö pikaruokaa päivittäin. Se on yhtä hyvä, kuin mikä tahansa terveellinen ruokavalio. Itse olen vegaani täysin eettisistä syistä.

Vierailija
30/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos diggaa muodokkaammista vegaaneista, miten ois vaikka toi Beyonce ;)

Beyonce ei ole vegaani. Käyttää turkiksia ja eläimillä testattua kosmetiikkaa. En myöskään usko, että ruokavalionkaan puolesta on enää, se oli käsittääkseni jokin haaste.

Vierailija
31/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on ihan paras dieetti toi high carb low fat, saa syödä pelkkiä keitettyjä perunoita ja kilot karisee (vuodessa multa lähti 3,7 kg, 80,7 -> 77 kg)

Vierailija
32/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on kivunnut lähemmäs 70 kiloa, tavoitteena noin 60 kg kesään mennessä! Pituutta 173 cm. Tuossa painossa olin hyvännäköinen ja voin paljon paremmin kuin nyt. Pari kiloa kuukaudessa ja hyvä tulee :)

Vierailija
33/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alipainoisella ei voi olla edes lihaksia ja näyttää heikolta.

Mistä sä tämän repäsit? Tattakai alipainoisella voi olla myös lihaksia, miksi ihmeessä ei vois? Oli mullakin, kun olin tosi laiha, BMI jotain 16,5. Harrastin kuitenkin lenkkeilyä, uintia ja ns. "kotijumppaa", kyllä ne lihakset erottui silloinkin. Suurin osa etenkin jenkkijulkkiksista on alipainoisia, eikä ne mun silmään mitenkään heikoilta näytä.

Vierailija
34/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ap kuvaa sun kropasta niin kerrotaan tarviiks laihduttaa.

Vierailija
35/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tämän repäsit? Tattakai alipainoisella voi olla myös lihaksia, miksi ihmeessä ei vois? Oli mullakin, kun olin tosi laiha, BMI jotain 16,5. Harrastin kuitenkin lenkkeilyä, uintia ja ns. "kotijumppaa", kyllä ne lihakset erottui silloinkin. Suurin osa etenkin jenkkijulkkiksista on alipainoisia, eikä ne mun silmään mitenkään heikoilta näytä.

Lihakset painaa enemmän kuin rasvakudos. Ja kun ilmeisesti aloittaja on nainen niin rasvakudosta täytyy olla jonkin verran enemmän kuin lihaksikkaalla miehellä, muuten hormonitoiminta häiriintyy ja esim. kuukautiset jää pois. Anorektikotkin voivat lenkkeillä 10 tuntia päivässä mutta ei niillä lihaksia ole eivätkä näytä hyvältä.

Vierailija
36/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutan 72 kilosta 56 kiloon. Tällä hetkellä -1,8 kg.

Vierailija
37/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan BMI on 20,2 ja hän tähtää BMI:hin 17,7. Miksi ihmeessä???

Vierailija
38/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AV:sta tullut teini pro-anojen leikkikenttä?

Itse olen 168/52 ja luut törröttää, näytän terveemmältä mutta tosi hoikalta vielä 55-56kg painossa.

Voin ehkä just ymmärtää sun haluavan 50kg painon jos olet oikeasti super siro etkä harrasta paljon liikuntaa.

Vierailija
39/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihakset painaa enemmän kuin rasvakudos. Ja kun ilmeisesti aloittaja on nainen niin rasvakudosta täytyy olla jonkin verran enemmän kuin lihaksikkaalla miehellä, muuten hormonitoiminta häiriintyy ja esim. kuukautiset jää pois. Anorektikotkin voivat lenkkeillä 10 tuntia päivässä mutta ei niillä lihaksia ole eivätkä näytä hyvältä.

Alipainoinen ei tarkoita automaattisesti anorektikkoa.

Vierailija
40/49 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan BMI on 20,2 ja hän tähtää BMI:hin 17,7. Miksi ihmeessä???

Siksi, että ihmiset ovat yksilöllisiä, ja BMI on vain suuntaa antava.

Itse olen 169cm pitkä ja jos haluan näyttää sopusuhtaiselta, painoni keikkuu alipainon rajoilla eli 49-50kg. Tämä johtuu siitä, että rasva kertyy kroppaani epätasaisesti. Ylävartaloni on aina kokoa XS painosta riippumatta. Mutta navan alapuolelle jämähtää kaikki. On äärimmäisen hankalaa löytää istuvia vaatteita ja näyttää hyvältä, jos yläosa on kokoa 34 (rinnat b) ja alaosa kokoa 40.

Eikä matala paino tarkoita sitä, etteikö voisi olla hyvässä kunnossa. Katsokaapa vaikka maailman parasta naishiihtäjää, on ap:n pituinen ja painaa sen 50kg. Mielettömät lihakset ja voimaa kuin pienessä härässä. Lihasten päällä vaan ei ole sitä rasvaa.

Itsekin harrastan erästä urheilulajia SM-tasolla ja löytyy pyllystä ja reisistä hyvin lihaksia, vaikka olenkin tällä hetkellä sen 169/51.

Ei siis kannata tuomita ketään pelkkien mittojen perusteella.