Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen junassa ja täällä jotkut venäläiset katsoo tabletilta leffaa äänet täysillä

Vierailija
12.01.2016 |

Joku lastenleffa, lapset tietenkin kiljuu mukana. Mitä tekisit? Viitsinkö mennä huomauttamaan asiasta? Ja jos menen, mitä sanon? Vai annanko olla? Onko junassa ok meluta niin paljon, kuin haluaa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se auta, vaikka menisit, ei ne ota muita ihmisiä huomioon! Kokeilepa ja kerro sit täällä kuinka kävi.

Vierailija
2/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan että "cyka blyat". Kyllä ne siitä hiljenee :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junassa on konduktööri. Yhteys häneen. Meteliä ei tarvitse sietää.

Toinen vaihtoehto olisi minikajarit, jotka itse laittaisit täysille.

Vierailija
4/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitse konduktöörille

Vierailija
5/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano niille että pistävät äänet hiljemmalle. Voi hyvänen aika! Ei saa olla noin avuton!

Vierailija
6/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet sanaomaan, että anteeksi että häiritsen, mutta voisitteko laittaa volyymia hieman alemmaksi? Elokuvanne kovat äänet häiritsevät sinua ja muita matkustajia.

Tuon pitäisi riittää.

Vierailija
7/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit venäläiseen junaan?

Vierailija
8/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiha!

Vierailija
9/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sanomaan ystävällisesti hymyillen, että äänet on liian kovalla. Jos eivät ymmärrä suomea, näytä kädellä alaspäin ja osoita tablettia. Ei kannata puhua englantia, elleivät itse yritä sillä kommunikoida. Aika harva venäläinen puhuu englantia, omalla äidinkielellään puhuessa tulee helpommin ymmärretyksi, jos yhteistä kieltä ei ole.

Vierailija
10/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ensiksi, jos olisin laittanut puhelimesta musiikit soimaan, mutta en toisaalta halua ärsyttää muita matkustajia. Miksihän kukaan muu ei muuten sano noille mitään? Äh kai sitä pitää karaistua ja tehdä jotain asialle, matkaa kuitenkin vielä 2 h jäljellä. Mutta olisiko parempi ottaa yhteys konduktööriin vai mennä sanomaan asiasta itse?

Ap

Vierailija
11/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen, että vielä joku venäläinen tuo rahaa Suomeen ja niele ärtymyksesi.

Vierailija
12/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sanomassa konduktöörille, laittoivat tabletin pois! :)

Ap

Vierailija
13/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoja nuo venäläiset. Lentokoneessa vieressä vuosia sitten oli venäläispariskunta joka katsoi jotain komediaa äänet myös ihan täysillä, eivät yhtään antaneet häiritä itseään kun pyydettiin hiljentämään. Näillä ei ollut edes lapsia mukana. Kummallista ettei muutamaa tuntia jaksa ilman viihdykettä. Pariskunnan mies oli myös puhelimessa koko nousun ajan.

Vierailija
14/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heheh, koko junanvaunu on kihissyt hiljaa mielessään melun takia, mutta kukaan ei sano mitään, ja venäläiset vain katselee tyytyväisenä leffaa äänet täysillä. :D

Vierailija
15/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot selvästi "Job tvoje madj!" niin kyllä uskovat.

Vierailija
16/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka onnettomia surkimuksia olette, kun ette osaa asiallisesti ja kohteliaasti asiasta huomauttaa? Turhaan keräätte moista kiukkua itseenne. Ja on raukkamaista valittaa henkilökunnalle, jos ei ensin ole yrittänyt korjata asiaa itse. Jos se ei tehoa, sitten tietysti valitus on paikallaan.

Miksi on niin vaikea avata suu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi