Palstan väsyneimmät provot
Mitkä on teidän mielestänne kaikista väsyneimmät ja kuluneimmat provot? Minun mielestäni ainakin:
Näin tänään läskin ja järkytyin
Olen toinen nainen
Naiset on vain rahan perässä
Kommentit (24)
Lapset rääkyy ja juoksee holtittomasti kaupoissa. Rähmivät irtokarkkeja jne.
Vanhemmuus aivan hukassa NYKYÄÄN.
Okei. varmaan on vanhemmuudessa puutteita kuten aina on ollut. Mutta älyllisempi lähestymistapa kulttuurimuutoksineen voisikin olla keskustelemisen aiheena.
Ei aina tämä vanhapiikamainen ärsyyntyminen kun vain pellavapää (puhumattakaan ei-pellavapäästä) vilahtaa julkisella paikalla.
Sama tämä julki-imettäminen.
Antakaa nyt äitien imettää rauhassa, saakeli... Ihan kuin olisi pahin rikos syöttää vauva, vaikka nänni vähän pilkahtaisi.
Se joka katselee Helsingin kaduilla kalliisiin liikkeisiin ja luulee itse tietävänsä elämästä jotain. Eihän sille kukaan enää edes vastaa kuin pari viestiä ja siltä jaksaa yrittää sitä samaa. Tosi väsynyt.
Käytätkö pikkuhousunsuojaa
Käytkö päivittäin suihkussa
Käyttääkö 10-vuotaasi kurahousuja (sadeasufetissi on yllättävän yleinen)
Kaikki nämä aloitukset eivät ole kotiinsa linnoittautuneiden pervojen, mutta uskokaa tai älkää aika moni.
Normaali ihminen ei ole tällaisista kiinnostunut.
Vai jankutettaisi... En löytänyt yhtään avausta, jossa keskusteltaisiin vihreiden perustajien taustoista ja kun tekaisin sitä koskevan aloituksen, niin melkein heti tuli joku kommentoimaan jotain sen suuntaista, että aiheesta olisi muka keskusteltu enemmänkin. Ei ole.