Palstan väsyneimmät provot
Mitkä on teidän mielestänne kaikista väsyneimmät ja kuluneimmat provot? Minun mielestäni ainakin:
Näin tänään läskin ja järkytyin
Olen toinen nainen
Naiset on vain rahan perässä
Kommentit (24)
Lompakkoloisista jankuttava on rasittavin. Aloittaa todennäköisesti trollaamisensa taas iltapäivällä, kun herää tai palaa kuntouttavasta työtoimesta. Ja aina joku menee halpaan ja lähtee jankuttamaan häntä vastaan :-(
Mä en oikein jaksais enää näitä seuraavia:
-miehet tykkää vain lyhyistä / pitkistä / laihoista / "kurvikkaista" naisista
-miehet tykkää vain isoista tai pienistä tisseistä
-miehet tykkää vain pitkätukkaisista naisista
Ja sitten tietty se neitsytnaisista jankkaava pöljä, ja se tatuoinnit on wt-tyyppi.
Tässäpä Top 5.
Jos perheessä on ongelmia, niin Kaikki perheen ongelmat johtuvat eroamisesta ja/tai uusperheilystä.
Posliini vs. karvat. Ja tästä jaksetaan sivukaupalla jankuttaa joka päivä.
Yleensäkin ketjut joissa on aiheena: Kaikki miehet/naiset/yh:t/akateemiset/amikset...
Wt sitä ja wt tätä.
Menin sitten tekemään X
Mies meni sitten tekemään Y
Lapsi meni sitten tekemään Z
Feminatsialoitukset (aina se femakoiden sheimaamista huutava)
Kello on 7 ja mies ei ole tullut vielä kotiin
Pitkät vs. lyhyet hiukset
Vegaaniprovot, joilla yritetään aina mustamaalata vegaaneja
X (yleensä joku julkkis/bloggari tms.) on ruma!
Joku asia on niiin WT!
Kaikki yleistämisketjut miehet/naiset, suomalainen on sitä sun tätä. Yleistämiseen riittää kun naapurin Pertsa on tehnyt jotain.
Kaikki mitä tuo superpaska provoilija kehittää.
Helle on ihana
Miksi köyhät ei tee halpaa vegaaniruokaa
30-vuotias mies ja 20-vuotias nainen
Peräaukkotrollit
Helle on ihanaa / helle on helvetistä
Ikis erilaisine versioineen nuoresta naisesta ja vanhemmasta miehestä on mun "suosikkini".
Samoin - liekö saman trollin - hopeakettujutut ja tarinat nuorista miehistä ja vanhemmista naisista.
Moni muu on täällä jo mainittukin.
Me too-jankkaus, lompakkolois-jankkaus, aikuisen naisen loputtomat vaimosadut (esittää miestä)...
Läski-jutut eivät kyllä ole mitään provoja :DDD Minä olen kesän aikana järkyttynyt useamman kerran nähdessäni, kuinka paljon läskejä oikeasti on. Yhdellä kauppareissulla voi nähdä viisikin obeesia.
Vierailija kirjoitti:
Ikis erilaisine versioineen nuoresta naisesta ja vanhemmasta miehestä on mun "suosikkini".
Samoin - liekö saman trollin - hopeakettujutut ja tarinat nuorista miehistä ja vanhemmista naisista.
Moni muu on täällä jo mainittukin.
Ainiin ja nämä. Samoin kaikki naurettavat aloitukset ja/tai vastaukset, joiden perään täytyy tietenkin aina lisätä: M31, M40, M28 jne.
Ketään ei kiinnosta nuo mielikuvitussukupuolet ja -iät p:n vertaa.
Tällä hetkellä nuo jatkuvat vihreisiin liittyvät provot.
Vierailija kirjoitti:
Ei totuuden sanominen ole sama asia kuin provo. Toki sinunlaisesi muka-suvaítsevainen provosoituu välittömästi kun totuus ei tue omaa ideologiaa.
Vihreät ovat muuten natsíen ja kommunístien perustama puolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei totuuden sanominen ole sama asia kuin provo. Toki sinunlaisesi muka-suvaítsevainen provosoituu välittömästi kun totuus ei tue omaa ideologiaa.
En äänestä enkä sympatisoi vihreitä enkä niiden ”ideologiaa”. Olisi kuitenkin kiva, että jos uutta sanottavaa ei ole, sitä vanhaa samaa ei jankutettaisi kymmenien ketjujen verran.
Ne joissa naistenvihaaja esiintyy itse naisena. Tekee aloituksia, joissa on muka pettänyt miestään tai maannut monien miesten kanssa yms. Tunnistaa sanoista kuten kullika*uselli.
- Vihreet sitä, Vihreet tätä...
- Suomalaiset naiset sitä sun tätä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysy nyt edes niissä kymmenissä omissa ketjuissasi, anna meidän muiden keskustella rauhassa.
Helsinki elättää muun Suomen vs. Muu Suomi elättää Helsingin
Suomalainen nainen on ruma, kun venäläiseen vertaa
X-maalaiset autot on huonoja
Akateemikko on tyhmenpi, kuin amiksen käynyt