Tekeekö miehesi seksissä mitä pyydät?
Kommentit (28)
Olemme vasta tutustumassa toisiimme seksin suhteen, joten puhumme avoimesti esim. mistä kumpikin pitää ja mitä haluaisi kokeilla. Siinä samalla sitten kumpainenkin voi pyytää toista tekemään jotakin, aina ollaan toistemme pyynnöt lunastettu. Jotkut jutut ei tietenkään aina onnistu, mutta musta on tärkeää ainakin kerran kokeilla. Mä itse suorastaan innostun, kun mies pyytää jotakin; mulle kumppanin nautinto on iso osa omaa nautintoa, joten mikäpä sen parempaa, kuin tehdä täsmälleen sitä, mitä toinen haluaa. Siksi en käsitä, miksi joku kieltäytyisi tekemästä jotakin, mistä toinen varmasti nauttisi kun sitä kerran pyytääkin.
Vierailija kirjoitti:
Olemme vasta tutustumassa toisiimme seksin suhteen, joten puhumme avoimesti esim. mistä kumpikin pitää ja mitä haluaisi kokeilla. Siinä samalla sitten kumpainenkin voi pyytää toista tekemään jotakin, aina ollaan toistemme pyynnöt lunastettu. Jotkut jutut ei tietenkään aina onnistu, mutta musta on tärkeää ainakin kerran kokeilla. Mä itse suorastaan innostun, kun mies pyytää jotakin; mulle kumppanin nautinto on iso osa omaa nautintoa, joten mikäpä sen parempaa, kuin tehdä täsmälleen sitä, mitä toinen haluaa. Siksi en käsitä, miksi joku kieltäytyisi tekemästä jotakin, mistä toinen varmasti nauttisi kun sitä kerran pyytääkin.
Koska käyttää seksiä vallan välineenä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee pyytämättäkin:) Mutta joo, kaikki käy jos vain vihjaisenkin että joku uusi juttu kiinnostaisi. Toki myös toisinpäin. Olemme kokeilunhaluisia vielä näin 20v jälkeenkin:D
Muutenkin varmaan menee hyvin? Nyt kyllä vituttaa niin paljon että pitäisköhän joko hankkia rakastaja tai erota. Ap
No ei kai meillä sängyssä menisi hyvin jos ei sen ulkopuolellakin? Mieheni on paras ystäväni ja rakas kumppanini kaikessa. Juuri tultiin reilun 2 vkon lomalta ja ollaan läheisempiä kuin koskaan:) Lapsia on 4.
Vierailija kirjoitti:
Suostut siis anaaliin tai ihan kaikkeen, mitä miehesi ehdottaa? Ihmisillä kulkee rajat eri kohtaa. Itse esimerkiksi suostun anaaliseksiin, mutta en silti ihmettele niitä, ketkä eivät sitä halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee pyytämättäkin:) Mutta joo, kaikki käy jos vain vihjaisenkin että joku uusi juttu kiinnostaisi. Toki myös toisinpäin. Olemme kokeilunhaluisia vielä näin 20v jälkeenkin:D
Muutenkin varmaan menee hyvin? Nyt kyllä vituttaa niin paljon että pitäisköhän joko hankkia rakastaja tai erota. Ap
No ei kai meillä sängyssä menisi hyvin jos ei sen ulkopuolellakin? Mieheni on paras ystäväni ja rakas kumppanini kaikessa. Juuri tultiin reilun 2 vkon lomalta ja ollaan läheisempiä kuin koskaan:) Lapsia on 4.
Oikein hykerryttää lukea tämmöistä. :) Ihanaa, että joillain on noin onnellinen parisuhde!
Joskus suhteen alussa pyysin ja sain mitä pyysin, tosin vastavuoroisesti kuuntelen myös miehen toiveita. Enää ei tarvitse pyytää mitään, kun tiedetään jo toistemme halut. Tietty, jos haluaa kokeilla jotain uutta ja ei ole varma toisen halukkuudesta, kannattaa kysyä lupaa.
Tekee, mielellään. Esimerkiksi jos pyydän tyydyttämään mua käsin tai nuolemaan. Myös seksissä jos tekee mieli jotain asentoa niin ei ole kertaakaan ollut valittamista :D
Toimii myös vastavuoroisesti, annan miehelle mielellään nautintoa ja kuuntelen sen toiveita.
AP, jos mies ei suostu sua tyydyttämään huolimatta siitä että sä tyydytät sitä niin ukko vaihtoon vaan. On olemassa oikeasti paljon ihania miehiä, jotka nauttii myös siitä kun nainen nauttii.
Ja sinä et millään usko, että hän ei tykkää tempuista?