Ärsyttävä seksiongelma!
Miehen laukeaminen emättimeen - näin oletan - aiheuttaa voimakasta hajua, jonka vuoksi mieheni karsastaa suuseksin antamista. Haju tulee emättimen sisältä, joten pesu intiimioesuaineellakaan ei auta. Haju on aina voimakkain silloin kun seksiä on ollut tiiviimmin useamman kerran viikossa, siksi ajattelin syyn olevan spermassa. Myös heti kuukautisten jälkeen haisee enemmän, käytän kuukuppia. En haluaisi alkaa rajoittaa yhdyntöjen määrää tämän takia, mutta haluaisin saada myös suuseksiä. Ymmärrän miestä, ettei suuseksin antaminen houkuta kun haju on voimakkaimmillaan, haistan sen itsekin. Mitä tässä pitäisi tehdä? Saisiko emätintä huuhdeltua yhdynnän jälkeen? Muualle laukeaminen tai kondomin käyttö ei ole vaihtoehto, mies nauttii ehdottomasti eniten emättimeen laukeamisesta.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Emätintulehdus? Googlaa oireet.
Ei ole tulehdus. Ei ole mitään oireita paitsi voimakas haju. Eikä se ole aina, vaan vain em. tilanteissa. Ap
Mies nauttii eniten emättimeen laukeamisesta joten sinä et saa nauttia suuseksistä? Reilua. Lauetkoon kondomiin?
Bakteerivaginoosi, ainoana oireena tuo voimakas haju.
Käytä maitohappobakteeria sekä suun kautta että emätinkapseleina. Mitä tujumpi kuuri, sitä parempi. Ylläpidohoidoksi sitten riittää pienemmällä annoksella.
Apteekissa myydään Lactal balans geeliä. Laita sitä yhdynnän ja pesun jälkeen. Minulla tuo toimii.
Kiitos vinkeistä ja vissiin jollain toisellakin on sama ongelma. Täytyy käydä apteekissa. Kondomeja en itsekään halua käyttää, tuntuu ärsyttävältä vrt paljaalla. Ap
Mun mielestä ratkaisu vois olla, et mies vetää ulos kun laukeaa.
Vierailija kirjoitti:
Jolloin miehen tyydytys jäisi aina kunnolla saamatta? Mies haluaa ehdottomasti laueta sisään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Voisi se olla, mutta silloin jää paras huippu kokematta. Siis mieheltä, siltä kerralta.
Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kerroit, että teillä on emättimen hajusta johtuvia ongelmia. Kerroit, että se on aiheuttanut myös sen, ettei miehesi halua antaa suuseksiä.
Onko hajun kanssa ollut ongelmia koko seurustelunne ajan? Onko sinulla ollut aiemmissa suhteissa vastaavaa ongelmaa? Onko sinulla muita oireita kuin voimakkaan hajuinen emätin?
Suosittelen, että kävisit varmuuden vuoksi omalla gynekologilla tai varaat ajan omalta terveysasemalta. On tärkeää poissulkea mahdolliset tulehdukset tai muu, mikä vaatii lääkärin määräämää hoitoa.
Toivottavasti tilanne normalisoituu pian ja saat nauttia taas entiseen tapaan.
Seksuaaliterapeutti Marja Kihlström kirjoitti:
Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kerroit, että teillä on emättimen hajusta johtuvia ongelmia. Kerroit, että se on aiheuttanut myös sen, ettei miehesi halua antaa suuseksiä.
Onko hajun kanssa ollut ongelmia koko seurustelunne ajan? Onko sinulla ollut aiemmissa suhteissa vastaavaa ongelmaa? Onko sinulla muita oireita kuin voimakkaan hajuinen emätin?
Suosittelen, että kävisit varmuuden vuoksi omalla gynekologilla tai varaat ajan omalta terveysasemalta. On tärkeää poissulkea mahdolliset tulehdukset tai muu, mikä vaatii lääkärin määräämää hoitoa.
Toivottavasti tilanne normalisoituu pian ja saat nauttia taas entiseen tapaan.
Miten saatat suoraan olettaa, että minulla on aiempia seksisuhteita? Ei ole. Pitäisikö sen takia tuntea huonommuutta ja olla toivomatta suuseksiä? Olen saanut sitä 14 vuoden aikana 6 kertaa, pitkällisen pyytämisen jne. jälkeen.
Kävin juuri kierukkakontrollissa, sain kommentin että normaali valkovuoto. Oletettavasti jos haju olisi ollut epäterve, se olisi tullut ilmi.
Haju siis vaihtelee, mies kommentoi sitä joskus ja itsekin huomaan vaihelut, joiden olen paikallistanut liittyvän sisään laukeamisiin ja kuukupin käyttöön.
Ap
Hei.
Olen pahoillani, jos loukkasin sinua oletuksella mahdollisista aiemmista suhteista. Se, että sinulla ei niitä ole ollut ei tee sinusta yhtään huonompaa.
Suosittelen sinua edelleen olemaan yhteydessä omaan gynekologiisi, jos et ottanut hajuongelmaa erikseen puheeksi. Voit kysyä, onko hänelle mahdollista saada soittoaikaa.
Mikäli suuseksin vähyys harmittaa sinua, yritä jutella siitä kumppanisi kanssa. Kerro tuntemuksistasi, mitä sen puute aiheuttaa. Kuuntele myös hänen kantansa ja yrittää miettiä teille sopivaa vaihtoehtoa.
Eli voisin hankkia gynekologilta jonkun kirjallisen todistuksen siitä, ettei emättimeni haju ole epäterve, joten mies ei sillä perusteella voi kieltäytyä suuseksistä?
Meidän tapauksessa seksistä on puhuttu jo todella paljon viim. puolentoista vuoden aikana. Mies ei halua enää yhtään puhua aiheesta. Ja minä olen oikeastaan tullut siihen lopputulokseen, etten halua enää seksiä mieheni kanssa ollenkaan. Itse en ole kertaakaan kieltäytynyt hänen aloitteestaan 14 vuoden aikana ja tässä on kiitos. Ap
On siinä estoinen nainen joka haluaa käsittää kaikki asiat väärin.
Taitaa miehesi mennä kohta uusille vesille!
Vierailija kirjoitti:
Eli voisin hankkia gynekologilta jonkun kirjallisen todistuksen siitä, ettei emättimeni haju ole epäterve, joten mies ei sillä perusteella voi kieltäytyä suuseksistä?
Meidän tapauksessa seksistä on puhuttu jo todella paljon viim. puolentoista vuoden aikana. Mies ei halua enää yhtään puhua aiheesta. Ja minä olen oikeastaan tullut siihen lopputulokseen, etten halua enää seksiä mieheni kanssa ollenkaan. Itse en ole kertaakaan kieltäytynyt hänen aloitteestaan 14 vuoden aikana ja tässä on kiitos. Ap
Koita nyt vain muistaa, että ketään ei saa pakottaa seksiin. Jos miehesi ei suuseksin antamisesta pidä, et voi sille mitään. Voit pyytää, mutta et pakottaa. Joko sopeudut siihen tai eroatte.
Emätintulehdus? Googlaa oireet.