Mikä sinusta tuli isona, kun menit lukioon yli 9 keskiarvolla?
Kaikki alle 8 keskiarvolla olevat on menestyneet tosi hyvin. Onko yli 9 keskiarvoiset sitten feilanneet?
Kommentit (84)
Minusta tuli Tuta-DI ja konsultti. Nautin työstäni, tunnen saaneeni hyviä asioita aikaan ja olen saanut hyvän toimeentulonkin siinä ohessa.
Minä päädyin ammateista (ainakin tällä palstalla) halveksituimpaan eli toimittajaksi.
Biologiasta maisteri (tai siis FM) tulossa.
Musta tuli maisteri, äiti, vaimo, yliopiston työntekijä, tavallinen onnellinen ihminen
Ensin tekuinssi, sitten dippa päälle vaikkei se olisi ollutkaan niin välttämätöntä osaamisen kannalta.
Oikeustieteen tutkija ulkomaisessa yliopistossa. Teen sitä mistä tykkään, joten kaippa siitä koulusta sitten jotain hyötyä oli.
Musta ei oo tullut juuri mitään (ainakaan vielä). Merkonomi, apulaismyymäläpäällikkö. Ikää 25. Eli kai mä sitten feilasin.
Yhdys sana asiantuntia. Töitä riittä av-palstalla.
Kiva lukee näitä kommentteja ku keskiarvo on 9.45, eikä todellakaan mitään stressiä ole otettu koulunkäynnistä) Mut vaa ihmetyttää miten nää yli 9 keskiarvoa omistavat ohmiset ovat näin onnettomia ja masentuneita?
Juristi, työoikeudellisia asioita lähinnä hoitelen.
Päädyin toiveideni mukaiseen työhön, lakimieheksi.
Päädyin haaveammattiini eli aktuaariksi.
Erikoislääkäri yliopistosairaalassa, post-doc vaiheen tohtori. Suurperheen äiti.
Surkea liikkuja ja aika huono ystävä (yllä mainituista syistä).
Valmistuin aineenopettajaksi. Satunnaisia pätkäsijaisuuksia lukuunottamatta ei neljään vuoteen ole löytynyt oman alan työtä. Työskentelenkin nykyään myymäläpäällikkönä. Koen feilanneeni.
Elämäänsä tyytyväinen, onnellinen erityisopettaja (KM) ja äiti
Jätin useammat opinnot kesken. Työskentelin jonkin aikaa kulttuurin parissa. Nyt media-alalla hyväpalkkaisena suunnittelijana. En oppinut koskaan oikein opiskelemaan, vaikka pidin siitä aina.
Äidinkielen ja kirjallisuuden opettaja. Muutama muukin kelpoisuus on, vietin yliopistolla nautinnollisen vuosikymmenen aikana, jolloin proffat suorastaan kannustivat opiskelemaan kaikkea kiinnostavaa miettimättä liikaa, mihin se aikanaan johtaa. Oi niitä aikoja!
Asiakasneuvoja. HuK. Kieliä opiskelin.
FM, tosin nyt töissä finanssialalla.