Vierailija

Meillä kinuaa kaljaa jatkuvasti, vaikka hyvin tietää että perjantai on kaljapäivä. Kauppareissut ovat hankalia jatkuvan kiukuttelun vuoksi, välillä olen joutunut viemään miehen autoon kesken kauppareissun kun on saanut kiukuttelupuuskan kaljahyllyllä. Olenko nyt liian tiukka miehelleni kun sallin vain yhden kaljapäivän? Kuulemma naapurin Penalla ja työpäivän Repalla on kahdesti viikossa kaljapäivä. Vähän huolettaa meneekö tuosta sitten jo ihan yöunet sekaisin eikä kyllä tee hyvää hampaillekaan, meillä kiukuttelee iltaisin väsyneenä myös hampaidenpesusta ennen nukkumaanlaittamista. Sitten on vielä sekin, että kaljapäivinä haluaa makkaraa ja olen huolissani miten ne nitriitit ja lisäaineet mieheeni vaikuttavat.

Kommentit (3)

Vierailija

Meillä uskotaan vapaaseen kasvatukseen ja miehellä saa olla kaljapäivä milloin haluaa. Usein kun hän on koko kauppareissun ajan kunnolla eikä kiukuttele, niin hän saa valita mieleisensä lavan. Kyllähän tuosta on muutamia lisäkiloja miehelle kertynyt, mutta minusta on pääasia, että hänellä on nautintoja elämässään. En itse jaksa katsoa sitä, kun toinen juo salaa siwasta työpäivän jälkeen ostettua kaljaa vaikkapa kellarissa kavereiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Meillä on tiukasti kerran viikossa, lauantaisin. Itkupotkuraivareitahan siitä jatkuvasti seuraa, kun mies riehuu kaljahyllyn edessä ja itkee itselleen edes pientä pönikkää. Olen pysynyt linjassa, että ei on ei! Hyviä tapoja yritän muutenkin opettaa, että jos on vaikka kavereita kylässä ja on kaljapäivä, pitää tarjota muillekin, eikä vetää kaikkea itse. Aika ahne on. Toivottavasti tästä ei seuraa muutaman vuoden päästä holtitonta kaljan litkimistä, kun saa sitten joskus omaa rahaa käyttöön?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat