Sahasin paistinpannun kahvasta puolet pois.
Otin rautasahan ja sahasin paistinpannun kahvasta puolet pois. Nyt pannu mahtuu uuniin, jääkaapiin, tiskialtaaseen ja tiskikaappiin. Miksi se olikin alunperin niin epäkäytännöllisen pitkä.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Miksi laittaisit paistinpannun jääkaappiin?
Jos ei jaksa syödä kaikkea voi lämmittää seuraavana päivänä pistämällä pannun uuniin (olen poikamies).
Olen miettinyt samaa, niissä on kamalan pitkät kahvat :D Olen kyllä ostanut yhden, josta saa kätevästi kahvan irti :) Ykköselle vastaan, että itse ainakin teen ruokaa moneksi päiväksi, ja nostan pannulla jääkaappiin. Mitä järkeä sitä ruokaa on alkaa siitä siirtelemään.
Melko kiinnostavaa.. PRÖÖÖT!!!! Oho piäsi paukku.
Ei valurautapannussa voi säilyttää ruokaa, se ruostuu.
Vierailija kirjoitti:
Tämä pannu on obh nordica limen värinen pinnoitettu malli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuota voi laittaa uuniin? Ei ainakaan valmistajan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuota voi laittaa uuniin? Ei ainakaan valmistajan mukaan.
Valmistajasta välittämättä olen vuosikausia paistanut siinä herkullisia kanafileitä 200C:ssä ja kypsytellyt kassleria tuntikausia. Pannu on kuin uusi. Kahvakin oli todella kovaa ainetta uunituksesta huolimatta.
Onko sinulla puista paistinpannua ? En tiennyt ennen että niitä on olemassa mutta tältä sain vinkin.
Sitä on ainakin helppo sahata.
Vierailija kirjoitti:
Otin rautasahan ja sahasin paistinpannun kahvasta puolet pois. Nyt pannu mahtuu uuniin, jääkaapiin, tiskialtaaseen ja tiskikaappiin. Miksi se olikin alunperin niin epäkäytännöllisen pitkä.
Sen takia ostin paistinpannun, jossa on irti ruuvattava kahva.
Hih.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa, niissä on kamalan pitkät kahvat :D Olen kyllä ostanut yhden, josta saa kätevästi kahvan irti :) Ykköselle vastaan, että itse ainakin teen ruokaa moneksi päiväksi, ja nostan pannulla jääkaappiin. Mitä järkeä sitä ruokaa on alkaa siitä siirtelemään.
Näin minäkin teen, ellei jääkaappi ole tupaten täynnä. Seuraavana päivänä vain pannu levylle ja ykköselle. Lämpiää itsekseen vaikka palstaillessa tai jos ruokaa on enemmän, niin lautasellinen mikroon.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla puista paistinpannua ? En tiennyt ennen että niitä on olemassa mutta tältä sain vinkin.
Sitä on ainakin helppo sahata.
Senhän voisi laittaa mikroonkin. Eri kätsyä.
Voi teitä tymiä! :D
Minä pistosahalla tein reiän jääkaapin oveen niin ei tarvinnut paistinpannua leikellä!
Miksi laittaisit paistinpannun jääkaappiin?