Olen 28v neitsyt ja raskaana. Kysymyksiä?
Vähän taustatietoa: En ole koskaan seurustellut tai harrastanut yhden illan juttuja. Olen pullukka ja ruma, vaikka kaverit muuta väittävätkin ja yrittivät vielä muutama vuosi sitten järjestää minulle treffejä. Lapsia olen halunnut aina, vaikka oma lapsuuteni oli vähän huono. Oma äitini oli käytännössä yh, koska "isäni" (lainausmerkit koska isä yleensä tekee muutakin kuin laittaa lapsen alulle) ei ole tehnyt mitään perheensä eteen. Asun nykyisin taas sisarusteni ja äitini kanssa samalla paikkakunnalla, minulla on vakituinen työ ja omistusasunto.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Oliko sun synttärit nyt tammikuussa vai milloin ne neitsyet onkaan syntyneet?
Hehheh, horoskooppini on kyllä oinas. T: ap
No kysytään.
Miten määrittelet neitsyyden?
Oletko kärsinyt logiikkaan liittyvistä ongelmista jo kauankin?
Vierailija kirjoitti:
No kysytään.
Miten määrittelet neitsyyden?
Neitsyt = ei ole harrastanut seksiä. Itsetyydytystä ei lasketa tässä seksiksi, eli no, ei seksiä toisen kanssa siis. Ja sitä en ole kokenut... T: ap
Onko tulevalle lapselle reilua tehdä näin nuorena isätön lapsi, kun sinulla olisi vielä ollut aikaa etsiä itsellesi miestä?
T: Isätön lapsi ja siitä paljon kärsinyt
Ethän mikää neitsyt oo jos oot raskaanaa? :'D :'D
Vai onko jotain muitakin tapoja hankkiutua pakauksi?
Vierailija kirjoitti:
Oletko kärsinyt logiikkaan liittyvistä ongelmista jo kauankin?
Koen, että olen ihan hyvä loogisessa ajattelussa. Tätäkin päästöstä harkitsin perinpohjaisesti ja liian pitkään ehkä, olenhan esikoisen syntyessä jo 29 ja haluan toisenkin lapsen. T: ap
Vierailija kirjoitti:
Onko tulevalle lapselle reilua tehdä näin nuorena isätön lapsi, kun sinulla olisi vielä ollut aikaa etsiä itsellesi miestä?
T: Isätön lapsi ja siitä paljon kärsinyt
Olen itsekin isätön, koska oma isäni ei ole pitänyt juuri mitään yhteyttä. En ole kärsinyt siitä, mutta isosiskoni kärsivät äidin ja isän tappeluista... Parempi näin. Enkä ole nuori! T: ap
Noh, miten siis olet raskaana. Tietääkseni yksinäisille naisille ei Suomessa tehdä hedelmöityksiä.
Koetko nyt että olet joku neitsyt maria vol.2 ?
Hienoa että olet raskaana, keinohedelmöityksellä kun melkein mikä tahansa on mahdollista. Nyt haet sillä huomiota vauvapalstalla :D
Vierailija kirjoitti:
Ethän mikää neitsyt oo jos oot raskaanaa? :'D :'D
Vai onko jotain muitakin tapoja hankkiutua pakauksi?
Keinohedelmöitykseen on useita tapoja. Ystäväpariskuntani (molemmat naisia) hankkivat lapsensa "muumimukimenetelmällä" (googleta jos et tiedä mikä se on), minun lapseni sai alkunsa ihan klinikalla. Seksiä en ole koskaan harrastanut, olen liian epäsosiaalinen iskemään miehiä. T: ap
Vierailija kirjoitti:
Noh, miten siis olet raskaana. Tietääkseni yksinäisille naisille ei Suomessa tehdä hedelmöityksiä.
Ryöstitkö spermapankin laitoit pipetillä sisääsi? Mitä luulet, tuleeko lapselle hyvä lapsuus kun äiti on rikollinen?
Vierailija kirjoitti:
Tehdään nykyään. Ruotsissa ei tietääkseni tehdä, mutta Suomessa kyllä sinkkunaiset saavat yksityisiltä klinikoilta hoitoa. Kallista se on, mutta varmasti sen arvoista. T: ap
Vierailija kirjoitti:
Koetko nyt että olet joku neitsyt maria vol.2 ?
Hienoa että olet raskaana, keinohedelmöityksellä kun melkein mikä tahansa on mahdollista. Nyt haet sillä huomiota vauvapalstalla :D
Kieltämättä kyllä, huomiota haen. Toisaalta haluan tuoda esille, että nykyään on ok olla sinkkuäiti. Eihän sitä tiedä, jos joskus löydän miehen, mutta en jää lapsettomaksi sen takia! Enkä haluaisi saada lapsia vasta nelikymppisenä... T: ap
Yksityisklinikat tekevät keinohedelmöityksiä myös sinkkunaisille
Mietin jo vähän tätä aloitusta, mutta sinähän vaikutat tehneen ihan tietoisesti elämästäsi sellaista, jollaiseksi sen haluat muuttuvan. Hyvä!
Kysymys: oletko suunnitellut vanhemmuuden jakamista jonkun kanssa? Äidin, siskon tms. En tarkoita, että pitäisi asua jonkun kanssa yhdessä vaan onko sinulla tavallaan joku varavanhempi?
terv. yllärivauvan äiti, ei isää kuvioissa (tai ei se mikään vauva enää ole)
Vinkki, huolehdi kunnostasi raskauden aikana, koska yh.na tulee olemaan rankkaa ja kiireistä. Valvomiset väsyttävät ja vauva tarvitsee paljon huomiota.
Oliko sun synttärit nyt tammikuussa vai milloin ne neitsyet onkaan syntyneet?