Haluaisin miehen ottavan rajusti
Parii kertaa on ottanut kunnolla hiuksista ja painanut käsillä minut patjaa vasten voimalla ja kevyesti kaulaa samalla. Tosi kiihottavaa mutta jäi noihin muutamaan kertaan.
Jotenkin pitäisi hienovaraisesti vihjata, että joskus saa ottaa kovaa.
Vai käskeä suoraan ottamaan?
Mites muut? Tykkäättekö naiset? Miehet?
Kommentit (17)
Kyllähän se on naiselle luontaista tuo "vie sinä minä vikisen oo vievinäs väkisin".
Se on vanha luonnollinen tapa. Nainen on myös aina halunnut tulla kiinni saaduksi, vaikka mukamas pakoon juokseekin.
Minä nyt en niin kovasti varsinaisesti kovista otteista pidä. Paremminkinkin sanoisin että pidän siitä että miehellä on hellästi, mutta varmasti yliote minusta. Siis nimenomaan seksin suhteen.
Se mistä ystävättäret ovat minun suhteeni jopa kauhistelleet kun olen sanonut haluavani olla miehelle mieliksi seksissä. Minä olen ihastunut miehen pippeliin, kun se on levossa sitä pitää päästä hiplaamaan. Tietäähän sen miten siinä sitten käy, mutta nautintoni on myös saada se uudestaan lepotilaan, tietysti laukaisemalla tuo ase mahdollisesti useammankin kerran peräkkäin. Tunnustaa täytyy että tässä oma fyysinen nautinto saattaa unohtua, mutta henkinen puoli korvaa sen. Minun suurin nautintoni onkin miehen onnellinen raukeus, jonka nimenomaan minä olen aikaansaanut.
N33
Ei kovin rajusti, mutta "ottaa" pitää, että tietää olevansa miehen käsittelyssä.
N25
Oisko lähellä vastaanottokeskusta?
Älä vihjaa hienovaraisesti, kun ei siitä kuitenkaan tajua. Sano suoraan.
Se ois ihan parasta kun ois oma turvallinen kumppani, joka vähän alistaa ja käskee. Olisin niin onnellinen jos mies käskis kontalleen ja ottais takaapäin.. Valitettavasti oon sinkku ja ei tuollaista halua keneltäkään satunnaiselta seksikumppanilta kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Se ois ihan parasta kun ois oma turvallinen kumppani, joka vähän alistaa ja käskee. Olisin niin onnellinen jos mies käskis kontalleen ja ottais takaapäin.. Valitettavasti oon sinkku ja ei tuollaista halua keneltäkään satunnaiselta seksikumppanilta kuitenkaan.
Minullapa on mies joka ymmärtää aina silloin tällöin tehdä tuon. Lukee vissiin minun halujani kuin avointa kirjaa, ainkin nuo tempaukset tuntuvat osuvan juuri yhtä hyvin minulle kohdalleen kuin hänen kalunsakin minun pyllistettyyn pimppiini.
N29
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollaista naista lähtee etsimään? Tuskin se on deitti-ilmoituksessa naisia houkutteleva asia?
Sinkkumies
Minä haluan, että minua naidaan rajusti sen jälkeen kun len saanut orgasmin. Mirs kääntää minut alleen ja nai pitkällä, paksulla kalullaan pohjaan asti. Pimpsani on löystynyt orgasmista, joten näin täytyykin toimia, että minäkin tunnen jotakin.
N33D
Sorry kännyn näppäinvirheet! Lumialla ei voi korjata niitä jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollaista naista lähtee etsimään? Tuskin se on deitti-ilmoituksessa naisia houkutteleva asia?
Sinkkumies
Mulle ainakin olisi. Tai ei pelkästään houkutteleva, vaan suorastaan vaatimus.
N34
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan, että minua naidaan rajusti sen jälkeen kun len saanut orgasmin. Mirs kääntää minut alleen ja nai pitkällä, paksulla kalullaan pohjaan asti. Pimpsani on löystynyt orgasmista, joten näin täytyykin toimia, että minäkin tunnen jotakin.
N33D
Sorry kännyn näppäinvirheet! Lumialla ei voi korjata niitä jälkikäteen.
Mitä sä sekoilet? Tottakai Lumialla pystyy korjaamaan teksin näppäilyvirheet! :D
-ohis
Minulle on tullut muutamia kertoja vastaan että nainen on sanonut että pidäksä kovista otteista, ja minähän pidän.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se on naiselle luontaista tuo "vie sinä minä vikisen oo vievinäs väkisin".
Se on vanha luonnollinen tapa. Nainen on myös aina halunnut tulla kiinni saaduksi, vaikka mukamas pakoon juokseekin.
Minä nyt en niin kovasti varsinaisesti kovista otteista pidä. Paremminkinkin sanoisin että pidän siitä että miehellä on hellästi, mutta varmasti yliote minusta. Siis nimenomaan seksin suhteen.Se mistä ystävättäret ovat minun suhteeni jopa kauhistelleet kun olen sanonut haluavani olla miehelle mieliksi seksissä. Minä olen ihastunut miehen pippeliin, kun se on levossa sitä pitää päästä hiplaamaan. Tietäähän sen miten siinä sitten käy, mutta nautintoni on myös saada se uudestaan lepotilaan, tietysti laukaisemalla tuo ase mahdollisesti useammankin kerran peräkkäin. Tunnustaa täytyy että tässä oma fyysinen nautinto saattaa unohtua, mutta henkinen puoli korvaa sen. Minun suurin nautintoni onkin miehen onnellinen raukeus, jonka nimenomaan minä olen aikaansaanut.
N33
Kirjoititpa niin eroottisesti, että sait kaluni kivikovaksi... Joku mies on onnekas kun saa itselleen noin naisellisen naisen. Toivottavasti kuitenkin antaa sullekin mahtavia orgasmeja ;)
"Mitä sä sekoilet? Tottakai Lumialla pystyy korjaamaan teksin näppäilyvirheet! :D"
Joo, tietysti, jos pyyhkii kaikki taaksepäin siihen virheeseen asti. Mutta nyt tässä uudessa Vauva.fi-versiossa ainakaan Lumia 1320 ei toimi niin, että voisit saada siirretyksi sormella näpäyttämällä kursorin taaksepäin siihen kohtaan, missä virhe on ja korjata vain sen yhden merkin, mikä on väärin. Aikaisemmin näpäyttämällä sormella virheelliseen kohtaan, niin kursori siirtyi siihen ja tekstin saattoi korjata sieltä välistä.
Näin on näppäimet tänään. En tiedä onko virhe Lumiassani vai vauva.fi-sivustossa.
No just jo Nokia kannataa unohtaa heti Nokia käyttä vain ex . Nokialaiset nössö koodarit jotka ei tiedä kovista otteista mitään.
Apple kännyä käyttävät nyt vain luulevat olevansa tosi rebel vaikka todellisuudessa ostivat kännykän status symboliks.
Android miehet nyt jo ovat jotain koska pitää kyllä olla vähän sadisti jos käyttä noin bugista kätyttistä vapaehtoisesti.
Suositelen kylä bongaamaan esim remppa reiskan CAT puhelimella siinä yhdistyy niin ylihintainen kuori huonolla akulla ja Androidin bugisella käytöksellä. Jos tuota näprää päivät niin on kyllä illalla on jo aika raju.
Takaapäin ja hiuksista kiinni vetää selän kaarelle samalla puristelee rinnoista reilusti. Pysyy paikallaan kun on kalu sisällä
Kannatan aina ennemmin suoraa puhetta kuin hienovaraista vihjailua. Parisuhteessa luulisi olevan helppoa? No, yleensä ainakin on.
Meillä mies on joitakin kertoja "raiskannut" minut. Tämä voi kuulostaa inhottavalta, mutta on todella yleinen fantasia, eikä tämänkään toteuttamisessa turvallisesti ole mitään pahaa. Meillä on turvasana käytössä. Ei kuitenkaan usein tätä tehdä, ettei mene maku.
Jep tykkään kovasti. Joko itse ottajana tai että nainen ottaa. Olispa vain nainen, joka tykkäisi tuosta myös