Raskaana varatulle ystävämiehelle. Kertoisinko raskaudesta?
Seksisuhde miespuolisen ystävän kanssa jatkunut pian kolme vuotta.. Mies on tänä aikana alkanut seurustelemaan, muuttanut avoliittoon ja kihlautunut naisystävänsä kanssa enkä minä halua miestä itselleni, turvallinen seksisuhde riittää minulle. Romanttisia tunteita meillä ei toisiamme kohtaan ole vain ja ainoastaan ystävyyttä (ystävystyimme kymmenisen vuotta sitten) ja suurta himoa. Yritimme seurustella nuorena, mutta totesimme sen toimimattomaksi. Asumme n. tunnin matkan päästä toisistamme ja tapaamme 2-5 kertaa kuussa. Ehkäisynä käytimme keskeytettyä yhdyntää. Joka toimi tähän asti kunnes... Olen siis viikonlopun aikana tehnyt positiivisen raskaustestin. Ikää minulla on 33 vuotta ja aion pitää lapsen, abortti ei ole edes vaihtoehto. En halua ystävästä itselleni miestä, enkä toivo heidän eroaan, pystyn hoitamaan lapsen itse täysin. Pystyisin jotenkin pistämään välit poikki miehen kanssa, esimerkiksi sanomalla että olen löytänyt jonkun miehen johon haluan keskittyä täysin. Näin mies ei saisi ainakaan ihan heti tietää raskaudestani. Onko isällä oikeus/velvollisuus tietää raskaudesta? Kertoisitko sinä? Paskamyrsky tulee, tiedän, mutta otan sen riskin.
keskeytetty yhdyntä - ei ole ehkäisykeino. Mutta tsemppiä kuitenkin, tilanne kuulostaa hankalalta! Tee miltä susta itsestä tuntuu.