Miehet, rehellisesti, kuinka paljon pitkässä suhteessa merkitsee (seksielämän kannalta) ylipaino?
Noin 10-15 kg ylipaino? tullut ja jäänyt raskauksien jälkeen. En tarvitse mitään ylimielisiä kommentteja vaan mieluiten asiallisia kommentteja aiheesta.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Noin 10-15 kg ylipaino? tullut ja jäänyt raskauksien jälkeen. En tarvitse mitään ylimielisiä kommentteja vaan mieluiten asiallisia kommentteja aiheesta.
Ei minua ainakaan haittaa. Itsekkin olen läski.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Mies ei KOSKAAN sano minulle mitään kannustavaa, positiivista tai sano rakastavansa tai kehu taitojani esim.äitinä, emme suutele ei ole juuri läheisyttä niin olen ajatellut sen automaattisesti johtuvan ulkoisesta olemuksestani..
Ap
Tuo on jotenkin niin suomalaista. Hän on siinä, eikö se riitä kattamaan nuo kaikki. ;)
Olisko se itsestäänselvyyden peikko astunut teidän suhteeseen.
Ota asiakses arjen hellyys, suukottelu ja halit. Kyllä se mieskin niistä tykkää.
Naiset ovat monasti kovia vetämään omia johtopäätöksiä, lukemaan rivien välistä ja keksimään "oiketa" merkityksiä, että on parempi pitää turpansa kiinni. Jos sanoo jotain, niin se väännetään aina negatiiviseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei KOSKAAN sano minulle mitään kannustavaa, positiivista tai sano rakastavansa tai kehu taitojani esim.äitinä, emme suutele ei ole juuri läheisyttä niin olen ajatellut sen automaattisesti johtuvan ulkoisesta olemuksestani..
Ap
Useimmat miehet eivät kauheasti kaipaa kehuja ja huomiota, joten meidän on joskus vaikea ymmärtää/muistaa naisen tarvitsevan niitä.
Laihduta laardi ! En koskis pikällä tikullakaan olet oksettava! Pelkkä ajatuskin saa kullini lerpsahtamaan. YÖK!