Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, rehellisesti, kuinka paljon pitkässä suhteessa merkitsee (seksielämän kannalta) ylipaino?

Vierailija
10.01.2016 |

Noin 10-15 kg ylipaino? tullut ja jäänyt raskauksien jälkeen. En tarvitse mitään ylimielisiä kommentteja vaan mieluiten asiallisia kommentteja aiheesta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta laardi ! En koskis pikällä tikullakaan olet oksettava! Pelkkä ajatuskin saa kullini lerpsahtamaan. YÖK!

Vierailija
22/25 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 10-15 kg ylipaino? tullut ja jäänyt raskauksien jälkeen. En tarvitse mitään ylimielisiä kommentteja vaan mieluiten asiallisia kommentteja aiheesta.

Ei minua ainakaan haittaa. Itsekkin olen läski.

t. mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei KOSKAAN sano minulle mitään kannustavaa, positiivista tai sano rakastavansa tai kehu taitojani esim.äitinä, emme suutele ei ole juuri läheisyttä niin olen ajatellut sen automaattisesti johtuvan ulkoisesta olemuksestani..

Ap

Tuo on jotenkin niin suomalaista. Hän on siinä, eikö se riitä kattamaan nuo kaikki. ;)

Olisko se itsestäänselvyyden peikko astunut teidän suhteeseen.

Ota asiakses arjen hellyys, suukottelu ja halit. Kyllä se mieskin niistä tykkää.

Vierailija
24/25 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat monasti kovia vetämään omia johtopäätöksiä, lukemaan rivien välistä ja keksimään "oiketa" merkityksiä, että on parempi pitää turpansa kiinni. Jos sanoo jotain, niin se väännetään aina negatiiviseksi.

Vierailija
25/25 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei KOSKAAN sano minulle mitään kannustavaa, positiivista tai sano rakastavansa tai kehu taitojani esim.äitinä, emme suutele ei ole juuri läheisyttä niin olen ajatellut sen automaattisesti johtuvan ulkoisesta olemuksestani..

Ap

Useimmat miehet eivät kauheasti kaipaa kehuja ja huomiota, joten meidän on joskus vaikea ymmärtää/muistaa naisen tarvitsevan niitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän