Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siskon miesystävän outo käytös

Vierailija
10.01.2016 |

Siskoni on seurustellut liki vuoden miesystävänsä kanssa. Mies on vaikuttanut ihan mukavalta, tavalliselta tyypiltä mutta olen kiinnittänyt huomiota hänen käytökseensä minua kohtaan. Tuntuu että se olisi jotenkin erikoista mutta saatan kuvitella.

Annan joitain esimerkkejä:
- Jos kyläilen siskoni luona, tai paikassa jossa on enemmän väkeä, siskon miesystävä "pelkää" istua minun viereeni. Yleensä jos ainoa vapaa istumapaikka on sohvalla minun vieressäni hän ei käy istumaan vaan saattaa jäädä seisoskelemaan tai esimerkiksi sanoo siskolleni että "vaihdetaan paikkoja" ja vetoaa esimerkiksi siihen että "se on parempi paikka mulle tuu sä tähän" . Näin ei ole kenenkään toisen henkilön kohdalla jos paikka on toisen ihmisen vieressä.

- Jos siskoni tulee kylään mieskaverinsa kanssa minun ja miesystäväni kotiin ja istumme sohvalla siten että toinen pari toisella ja toinen toisella ja jos vaikka silitän seurustelessa miesyatäväni käsivartta, reittä tms. Siskoni miesystävä tuijottaa yleensä pitkään tätä elettä ja sen jälkeen suurieleisesti saattaa alkaa siskoani suutelemaan tai silittelemään poskesta.
Olemme olleet oman mieskaverini kanssa niin pitkään yhdessä että "pystymme pitämään näpit erossa toisistamme" jos muita on paikalla emmekä ole kuin iilimadot mutta joskus saatan vaikka suukottaa miesystävääni muiden ollessa paikalla ja tällöin siskoni miesystävä suurieleisesti saattaa alkaa suukottelemaan siskoani tms.

Ehkä nämä esimerkit eivät kuulosta muista oudoilta mutta pidemmässä juoksussa ne herättävät huomiota. Siskon mieskaveri kun ei muiden seurassa käyttäydy samoin kun olen tarkoituksella seurannut tilannetta. Mistähän tuollainen voi kertoa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla ihastunut siskonsa miesystävään ja näkee "asioita", joita ei ole olemassa ja kuvittelee sitten, että mies hakee hänen huomiotaan.. 

Vierailija
22/26 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskosi mies on mielettömän ihastunut suhun :)

Sellaista se on. Samanlaista, kuin olla ihastunut miesystävänsä parhaaseen kaveriin. Se on tosi sexyä ;DDDD

Vierailija
24/26 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskosi mies on mielettömän ihastunut suhun :)

Sellaista se on. Samanlaista, kuin olla ihastunut miesystävänsä parhaaseen kaveriin. Se on tosi sexyä ;DDDD

Mitä "sexyä" siinä muka on?

Kiusallista lähinnä, mutta ei sexyä.

Vierailija
25/26 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluu ehkä svingata? Jokatapauksessa minä kiihoituin tästä tarinasti niin kovasti.

Vierailija
26/26 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkääpäs nyt sitten ihastumisestakin sairautta!

Mitään pahaa ei ole ihastua vastakkaisen sukupuolen edustajaan myös parisuhteessa kunhan mitään ei tapahdu.