Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siskon miesystävän outo käytös

Vierailija
10.01.2016 |

Siskoni on seurustellut liki vuoden miesystävänsä kanssa. Mies on vaikuttanut ihan mukavalta, tavalliselta tyypiltä mutta olen kiinnittänyt huomiota hänen käytökseensä minua kohtaan. Tuntuu että se olisi jotenkin erikoista mutta saatan kuvitella.

Annan joitain esimerkkejä:
- Jos kyläilen siskoni luona, tai paikassa jossa on enemmän väkeä, siskon miesystävä "pelkää" istua minun viereeni. Yleensä jos ainoa vapaa istumapaikka on sohvalla minun vieressäni hän ei käy istumaan vaan saattaa jäädä seisoskelemaan tai esimerkiksi sanoo siskolleni että "vaihdetaan paikkoja" ja vetoaa esimerkiksi siihen että "se on parempi paikka mulle tuu sä tähän" . Näin ei ole kenenkään toisen henkilön kohdalla jos paikka on toisen ihmisen vieressä.

- Jos siskoni tulee kylään mieskaverinsa kanssa minun ja miesystäväni kotiin ja istumme sohvalla siten että toinen pari toisella ja toinen toisella ja jos vaikka silitän seurustelessa miesyatäväni käsivartta, reittä tms. Siskoni miesystävä tuijottaa yleensä pitkään tätä elettä ja sen jälkeen suurieleisesti saattaa alkaa siskoani suutelemaan tai silittelemään poskesta.
Olemme olleet oman mieskaverini kanssa niin pitkään yhdessä että "pystymme pitämään näpit erossa toisistamme" jos muita on paikalla emmekä ole kuin iilimadot mutta joskus saatan vaikka suukottaa miesystävääni muiden ollessa paikalla ja tällöin siskoni miesystävä suurieleisesti saattaa alkaa suukottelemaan siskoani tms.

Ehkä nämä esimerkit eivät kuulosta muista oudoilta mutta pidemmässä juoksussa ne herättävät huomiota. Siskon mieskaveri kun ei muiden seurassa käyttäydy samoin kun olen tarkoituksella seurannut tilannetta. Mistähän tuollainen voi kertoa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee sun olevan rakastunut häneen.

Vierailija
2/26 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulee sun olevan rakastunut häneen.

Hah, ja miksiköhän? Minusta taaa tuntuu kuin hän hölmösti sanottuna koittaa "kilpailla" minun kanssani: jos silitän omaa mieskaveriani reideltä ka hön näkee tämän alkaa tyyppi suurieleisti kuhertelemaan siskoni kanssa. Joskus kun kehuin mieskaverini uutta puseroa miten hän näyttää hyvältä siinä alkoi siskoni mieskaveri vuoöaasti kehumaan siskoani kauniiksi ym.

Outoa käytöstä minusta... varsinkin kun ei muuten käyttäydy noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudon kuuloista käytöstä...

Vierailija
4/26 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi joskus siskoni miesystävä saattaa alkaa taputtelemaan siskoani reidestä ja tuijottaa samalla minua herkeämättä kuin haluten että kiinnisttäisin huomiota tähän siskoni reiden taputteluun. Joskus tahallani olin katsomatta heitä päinkään tällaisen reidentaputtelun aikana jolloin siskoni mieskaveri kröhi kovaan ääneen ja saattoi kuuluvasti todeta jotain sellaista jotta saisi huomioni heihin päin.

Kuulostaa varmaan tosi omituuselta mutta tuo käytöskin on tosi outoa... Miksi aina siskoani huomioidessa hänellä on tarvi kytätä minua samanaikaisesti kuin varmistaakseen että KAI MINÄ HUOMAAN?

Vierailija
5/26 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetteko tuon siskon miestystävän kanssa jostain aikaisemmin? Koska todella outoa käytöstä jos ette ole aikaisemmin tunteneet, vaan nyt  vasta siskosi kautta tutustuneet... Oletko koskaan keskustellut miehen kanssa mitään kahdestaan?

Vierailija
6/26 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siskosi on sanonut hänelle epäilevänsä miehensä olevan ihastunut sinuun ym. Ja sanonut että et sitten mene lähelle siskoani ym.

Vierailija
7/26 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetteko tuon siskon miestystävän kanssa jostain aikaisemmin? Koska todella outoa käytöstä jos ette ole aikaisemmin tunteneet, vaan nyt  vasta siskosi kautta tutustuneet... Oletko koskaan keskustellut miehen kanssa mitään kahdestaan?

Ei tunneta mistään entuudestaan. Mutta olemme aikoinaan käyneet samaa peruskoulua (tosin eriaikaan koska olen häntä joitakin vuosia vanhempi). Se onkin puheenaihe josta hän alkaa usein illanvietossa puhumaan minulle, kyselee muistanko sen ja sen opettajan peruskoulusta ynnämuuta ja kertoo sitten hauskoja sattumuksia omista peruskouluajoistaan jotka tavalla tai toisella liittyvät yhteisiin tuttuihimme.

Yleensä jos jäämme kahden samaan tilaan, hän ei kamalasti puhele kanssani eikä kiinnitä minuun huomiota. Mutta jos samaasa tilassa on vaikka siskoni, minun miesystäväni ja muita ihmisiä niin tämä hänen käytöksensä alkaa heti.

Onko sinulla sitten epäilys miksi toimii noin? Tai miksi sinusta outoa että käyttäytyy noin nimenomaan jos emme tunne entuudestaan? Miksi käytös ei olisi outoa jos olisimme tunteneet jo aiemmin?

Vierailija
8/26 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siskosi on sanonut hänelle epäilevänsä miehensä olevan ihastunut sinuun ym. Ja sanonut että et sitten mene lähelle siskoani ym.

En usko tällaiseen yhtään. Siskoni ei ole sen tyylinen että hän mitenkään voisi liittyä asiaan ainakaan tuollaisessa mielessä. En usko että hänellä on osaa tai arpaa tuohon mieskaverin käytökseen.

Vierailija
9/26 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ihastunut suhun??

Vierailija
10/26 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeesti vähän ihastunut sinuun tai ainakin haluaa sinua seksuaalisesti, eikä tiedä miten olla. En sano tätä mitenkään sarkasmilla vaan ihan oikeasti.

Vierailija
11/26 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/26 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, minkälainen. Siskollasi on minusta huono maku ja huomiokyky.

Vierailija
13/26 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että olisikohan ollut joskus ihastunut sinuun, esim. silloin nuoruudessa kun kävitte samaa koulua. 

Vierailija
14/26 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarma ihminen tuo mies. Ei oikein tiedä, miten olisi..

Sosiaalisesti vähän kömpelö.

Ajattelee, että "no jos nyt minäkin sitten kopaisen tuota omaa puolisoa, kun muutkin hempeilee".. ;)

Itse olen tuollainen vähän epävarma, niin tiedän nämä.

Vierailija
15/26 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä olet sellainen "hermostuttavan hyvännäköinen"! :D

Ihastumisessa ei ole mitään väärää, kun ei kuitenkaan yritä iskeä!

Maailmahan on täynnä ihastuttavia ihmisiä!

Vierailija
16/26 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburgeri tai muuten vain outo.

Vierailija
17/26 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa mieleen omien sisarusteni puolisot aikoinaan.

He oikeasti pelkäsivät mua. Käytös oli juurikin tuota turhan omistamisen todistelua yms. Eikä istuneet mun viereen.

Mä huolehdin isosiskona nuoremmisrani ja lisäksi olen suorapuheinen, suht fiksulla tavalla. ;)

Meitä on siis neljä, että mulla kaksi kivaa kälyä ja mukava siskon mies. Nykyään siis.

Uskaltautuivat avautua, kun oppivat tuntemaan mut paremmin ja tajusivat, etten mä niin topakka ja kova ihminen olekaan kuin ensi vaikutelma on.

Itseasiassa hyvinkin boheemi ja välittävät ja sisarukset hirveesti silloin tukeutuvatkin muhun, kun vanhemmat nyt oli mitä oli. Esim kukin heistä on asunut mun ja mieheni kanssa, kun kotona oli karua olla. Mä olen ollut heille ennemmänkin äiti(siskon rentoudella) ja se kunnioitus ja arvostus sitten näkyi myös siellä kotona omien kumppanien kanssa.

En tiedä onko teillä kyse tästä, mutta yksi kulma pohdintaan.

Vierailija
18/26 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä olet sellainen "hermostuttavan hyvännäköinen"! :D

Ihastumisessa ei ole mitään väärää, kun ei kuitenkaan yritä iskeä!

Maailmahan on täynnä ihastuttavia ihmisiä!

Eikä kysymys tarvitse olla välttämättä edes varsinaisesta ihastumisesta, vaan jotkut vain ovat hermostuttavan hyvän nköisiä

Vierailija
19/26 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskosi mies on ihan hulluna suhun, tänhän sä halusit kuulla!

Vierailija
20/26 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä peli, mies on huomannut että miehesi tsiikailee siskoasi.