Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lähestyä naista tulematta tuomituksi #lääppijäksi

Vierailija
10.01.2016 |

Nykyään ei mies enää uskalla katsoa naista päin puhumattakaan keskustelusta. Antakaa viralliset ohjeet kuinka hetero valkoinen suomalainen mies saa näinä aikoina lähestyä naista.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset lääppivät itsekin. Ei niillä ole varaa huudella. 

Vierailija
2/75 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla useinkin tapana puristella naisia? Vai mitä itse pidät lääpintänä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vaikka normaalisti, aloittamalla keskustelu ja vaikka olematta koskettelematta asiattomasti.

En tosin ihan varma ole, mutta näin miehenä tämä on minulle toiminut.

Vierailija
4/75 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelee asiallisesti.

Jos tulee kadulla juttelemaan vieraalle naiselle, ei heti kysy lähtisikö nainen kotiisi (jos tapaamista ehdottaa, niin julkiselle paikalle aluksi...)

Ei lähesty itseään ~40 vuotta nuorempia (tai näinkin saa toki tehdä, muttei kannata ihmetellä jos et kohtaa innostuneita kiljahduksia).

ei käydä heti koskettelemaan.

ei heti ensimmäisellä keskustelukerralla kysytä monenko kanssa olen ollut/ udella olenko koittanut afrikkalaista/kiinalaista/marokkolaista......

^minua tulevan tuntemattomat aika usein kadulla iskemään näin, voin todeta ettei innosta. varmaan sitten suhtaudun epäileväisesti kun joku mukavakin ihminen tulee juttelemaan, kun 70% on kuitenkin tälläisiä ihme pervoilijoita :) enkä mielestäni edes näytä huoralta tms (ja vaikka näyttäisinkin, se ei mielestäni oikeuta ihmisiä lähestymään minua edellä mainituilla tavoilla).

Vierailija
5/75 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla tarpeeksi komea, tai rikas siten että se näkyy mutta silti sitä mainostamatta liikaa, tai tarpeeksi statusta muutoin "uhkuava".

Vierailija
6/75 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä jos vaikka lähestyisit samoin kuin jotakin miespuolista ihmistäkin? Et katso kuin lihapakettia, et puhu tisseille, et tarraa heti perseeseen kiinni, puhut muustakin kuin siitä, että "mennäänks panee?" jne. Ei kai se perus kanssakäynti ihmisten kanssa noin vaikeaa ole?

Vierailija
7/75 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on helppoa. Puhu asiallisesti äläkä koske ilman lupaa eli ihan samaa mitä itse odotat. Vai oisiko kiva että kuka tahansa nainen puhuisi sinulle rivoja ja kävisi tuosta vaan missä.vain housun etumukseen kiinni ja sanoisi että saatanan homo tuhkamuna kun käsket lopettamaan?

Vierailija
8/75 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset lääppivät itsekin. Ei niillä ole varaa huudella. 

Naisilla on myös taipumusta "vahingossa" osua mieheen jos hakevat tämän huomiota. 

Vierailija
9/75 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on helppoa. Puhu asiallisesti äläkä koske ilman lupaa eli ihan samaa mitä itse odotat. Vai oisiko kiva että kuka tahansa nainen puhuisi sinulle rivoja ja kävisi tuosta vaan missä.vain housun etumukseen kiinni ja sanoisi että saatanan homo tuhkamuna kun käsket lopettamaan?

Kyllä noin 70-80% nuorista lapsettomista naisista saisi tehdä noin minulle, kunhan minäkin saan irstailla takaisin.

Vierailija
10/75 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelee asiallisesti.

Jos tulee kadulla juttelemaan vieraalle naiselle, ei heti kysy lähtisikö nainen kotiisi (jos tapaamista ehdottaa, niin julkiselle paikalle aluksi...)

Ei lähesty itseään ~40 vuotta nuorempia (tai näinkin saa toki tehdä, muttei kannata ihmetellä jos et kohtaa innostuneita kiljahduksia).

ei käydä heti koskettelemaan.

ei heti ensimmäisellä keskustelukerralla kysytä monenko kanssa olen ollut/ udella olenko koittanut afrikkalaista/kiinalaista/marokkolaista......

^minua tulevan tuntemattomat aika usein kadulla iskemään näin, voin todeta ettei innosta. varmaan sitten suhtaudun epäileväisesti kun joku mukavakin ihminen tulee juttelemaan, kun 70% on kuitenkin tälläisiä ihme pervoilijoita :) enkä mielestäni edes näytä huoralta tms (ja vaikka näyttäisinkin, se ei mielestäni oikeuta ihmisiä lähestymään minua edellä mainituilla tavoilla).

ja lisäisin pitkään listaan vielä sen, että jos nyt kuitenkin erehdyt jotain edellä mainituista tekemään, esimerkiksi koskettelemaan ja nainen käskee lopettamaan, ei kannata haukkua naista huoraksi :) Tällöin kannattaa ottaa kätensä pois tissiltä ja pyytää anteeksi, ei alkaa raivoamaan/vainoamaan :)

Ja sitten vielä yksi hyvä vinkki: itse ainakin vähän epäilen aina jos joku tulee ihan vaan kadulla iskemään, tavallaan tuntuu turvallisemmalta jos iskijä on esimerkiksi samalla luennolla kanssani ja luennon lopuksi tulee puhumaan, tai samassa harrastuksessa ym. Eli parempi koittaa ainakin omasta mielestäni sellaista ihmistä, jonka on jo useammankin kerran mahdollisesti aiemmin nähnyt :)

Vierailija
11/75 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähesty naista alle kymmenen hengen joukolla...

Vierailija
12/75 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lukenut niitä lääppijä-tarinoita? Siellä on miehiä jotka työntävät käsiä 15-vuotiaan paidan sisälle, uhkailevat raiskauksella, yrittävät väkisin kuvata hameen alta... Onko tosiaan niin vaikea olla tekemättä näitä?

Mua on pari kertaa tuntematon mies pyytänyt treffeille kadulla, ja hyvä mieli jäi molemmista. He olivat kohteliaita ja asiallisia, eivät käyneet kiinni ilman lupaa eivätkä huoritelleet kun kieltäydyin.

Vierailija
13/75 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepalus auki ja nahkatötteröä vaan käsille. Joko hyväksyy tai ei. Lähes 100. Varmasti hyväksyy.

Vierailija
14/75 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoisat vastaajat, pyydän että ette välitä muutamista katkerista purkauksista tässä ketjussa. Tässä tulee meille miehille arvokasta dataa.

t. ap

Vierailija
15/75 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvoisat vastaajat, pyydän että ette välitä muutamista katkerista purkauksista tässä ketjussa. Tässä tulee meille miehille arvokasta dataa.

t. ap

Saanko ihan ystävällisesti udella, mikä kommentti tässä ketjussa täyttää katkeran purkauksen kriteerit?

Vierailija
16/75 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa välttää lääppijän mainen on olla lääppimättä.

Jos tarkoitat "lääppijää" yleisnimitystä älkööt käyttävälle miehelle, josta jää vain limaunen vaikutelma, niin toinen hyvä on ettei mene liian lähelle eikä ahdista nurkkaan, kohteella pitää olla aina mahis häippästä. Kolmas hyvä pointti on "kohteen" sopivuus ja vaikka vihaan tasoajattelua, niin sellainen, joka vaikuttaisi olevan samoilta aaltopituuksilta kanssaso.

Vaikka suojaikäraja on 16 en suosittele edes 18-20v. pojille/miehille tuntemattomien alaikäisten lähestymistä. Siitä sitten vanhetessakin parhaat tsäänssit omassa ikäluokassa, 31v ei tod näk kiinnosta sitä 19v typyä samoin kuin vaikka sitten 28v naista voisi. Pitää myös muistaa, että onnitsumistodemnäköisyydet eivät ole kovin suuret, sillä täysin vieraille jutteleminen on aika hakuammuntaa. Älä siis suhtaudu liiallinen tunteella vaan ihan kun jos olisit jutellut kenellä tahansa itsellesi vieraalle, tyyliä kaupan kassa.

Vierailija
17/75 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v ja 1v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noin 70-80% nuorista lapsettomista naisista saisi tehdä noin minulle, kunhan minäkin saan irstailla takaisin.

Tahallinen trollisvastaus?

Vierailija
18/75 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvokasta dataa? Onko nämä "älä purista tuntematonta tisseistä ilman lupaa" oikeasti uutta tietoa? Tai "älä hauku naista huoraksi"?

Vierailija
19/75 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Arvokasta dataa? Onko nämä "älä purista tuntematonta tisseistä ilman lupaa" oikeasti uutta tietoa? Tai "älä hauku naista huoraksi"?"

Älkää takertuko semanttisiin yksityiskohtiin. Ei nykyään ihmiset saa kummoistakaan tapakasvatusta lapsuudesssa.  Lisää ohjeita vaan tulemaan.

t. ap

Vierailija
20/75 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on huolissaan siitä että oma käytös tuomitaan lääppimiseksi, silloin ei kannata lähestyä naisia lainkaan. Jos ihan oikeasti ei tiedä mitä on normaali käytös, on syytä pysyä kaukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi