Vierailija

Hei!

Olen menossa ensi viikolla hygieniapassikokeeseen. Olisiko teillä jakaa kokemuksia kokeesta, siihen valmistautumisesta, kysymyksistä..? Kaikenlainen tieto, vinkit ja asiallinen keskustelu on oikein tervetullutta! :) Kiitos!

Kommentit (9)

Vierailija

Itellä meni läpi ihan tsäkällä...nippelitietoo kyselevät, lue matskut tarkasti...mut terve järki auttaa, jos et ulkoo muista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itellä meni läpi ihan tsäkällä...nippelitietoo kyselevät, lue matskut tarkasti...mut terve järki auttaa, jos et ulkoo muista...

Onko kysymykset sellaisia oikeasti kun hygieniapassit.info -sivuilla? Miten tuollaisia lämpötiloja muistaa, kuljetuksessa, säilytyksessä,.. Kiitos kuitenkin :) AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko kysymykset sellaisia oikeasti kun hygieniapassit.info -sivuilla? Miten tuollaisia lämpötiloja muistaa, kuljetuksessa, säilytyksessä,.. Kiitos kuitenkin :) AP

En oo lainaamasi vastaaja, mutta vastaan kuitenkin. Lämpötiloja oli jonkin verran ja meidän koesarjaan osui todella paljon kysymyksiä mikrobeista. Aika moni reputti testin. Ite olin onneksi lukenut mikrobit huolellisesti.

Vierailija

Vaikka ei olisi tullut luettua, niin periaatteessa maalaisjärjellä olisi päässyt läpi.
Minulla ainakin oli vain oikein vai väärin -väittämiä.
.
Yksi väittämä joka jäi mieleen oli, että "Karhunlihasta voi saada trikiinitartunnan."
- Joten voi olla yksityiskohtaisiakin kysymyksiä, kyllä ne matskut kannattaa lukea läpi.

Vierailija

Kyllä tarvitsee tietää lämpötilat ja nippelitietojakin. Ja mitä itse muistan (suorittanut ulkomailla tosin mutta samat jutut) niin tuholaiset ja hygienia, kontaminaatio, lämpötilat, säilytys ja sulatus ja sellaiset.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat