Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimosta on tullut läski - miten saa laihduttamaan?

Vierailija
10.01.2016 |

Eli ennen lapsia vaimo oli varsin simpsakka paketti. Nyt kahden muksun jälkeen on päästänyt itsensä läskistymään melko pahasti, ei meikkaa eikä enää pukeudu nätisti. Toteaa vain ettei kotona tarvitse laittautua ja ei jaksa lähteä lenkille/salille/jumppaan koska valvoi yön lasten kanssa. Nyt hänen on kuitenkin aika alkaa tekemään jotain asioille, paino-ongelma vaikuttaa jo seksiinkin eikä ole mikään hyvä esimerkki lapsille. Itse herään arkisin aiemmin ja käyn salilla ennen töitä, pelaan työporukan kanssa sählyä ja lenkkeilen. Ei ole mukavaa kun toinen lösii sohvalla sipsipussi kourassa vaikka olen kieltänyt ostamasta niitä. Kai se itsekin tajuaa olevansa läski, miksi nainen on noin saamaton ja laiska?

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oksettava! Anna vaimollesi lahjaksi ero jotta saa etsiä miehen, eikä pinnallista valittajaa!

Ulkonäköön liittyvien ongelmien lisäksi mies on ilmiselvästi huolissaan vaimonsa terveydentilasta. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa..

No, selkeesti aloituksen perusteella on vain kiinnostunut ulkonäöstä.

Jos terveys olisi juttu olisi jättänyt nuo laittautumiset kirjottamatta..

Toisaalta se ja sama. Naisen kirjottama provohan tää on.

Onko jotenkin väärin olla sekä huolestunut terveydestä että toivoa pinnallisista syistä, että vaimo panostaisi ulkonäköön? Pitäisikö miehen vain mukisematta hyväksyä, että kaunis ja itsestään huolehtiva vaimo päästää itsensä lihomaan, lakkaa pukeutumasta kauniisti ja lopettaa hiustenlaiton ja meikkauksen? Eli rupsahtaa.

Minä en ainakaan olisi iloinen, jos mieheni rupsahtaisi tuolla tavalla.

Vierailija
62/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella huvittavaa ja käsittämätöntäkin, kuinka moni meni halpaan! Keksi ensi kerralla joku hauska aihekin!

AP voi olla trolli, mutta tämä on ihan totta monessa perheessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan aiheesta valitat. Oispa mullakin mies joka yrittäis potkia perseelle. Taitaa muutamiin täällä kolahtaa aloittajan teksti henkilökohtaisesti? ;)

Henkilökohtaisesti joo kolahtaa, kun sekään ei riitä, että 170 cm nainen painaa 65 kg ja harrastaa urheilua. Ei kun liian iso perse on vaan. Onneksi kaveri itse on "täydellinen", että on "varaa" arvostella...

Vierailija
64/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin sain kiloja raskauksista. Ekan jälkeen onnistuin laihduttamaan melko pian. Tokan jälkeen se olikin jo vaikeampaa. Kilot jäi vuosiksi. Kyllä mies osti lahjakortteja urheiluliikkeeseen yms. Ja minä jouduin väkipakolla jotain lenkkareita ostamaan. Mutta niin kauan kun omaa motivaatiota ei ollut ei myöskään mitään tapahtunut. Sitä oli vaan niin väsynyt työ, kotona ruuan laitto, lasten harrastukset yms... Ei vaan jaksanut yhtään enempää. Sitä jätti omat tarpeet viimeiseksi. Monta kertaa yritin laihduttaa muttei se viikkoa kauemmin kestänyt ja mitä sai pudotettua tuli pian takaisin. Onneksi mies ei sen kummemmin kuitenkaan huomautellut asiasta kun kyllä kuitenkin kärsin liikakilosta. Huomauttelusta olisi tullut vain lisää jaksamista ja olisi ollut tuhoisaa itsetunnolle. Viime keväänä koin itse herätyksen ja sain tarpeeksi suuren motivaation korjata ruokavaliota ja aloittaa liikunnan. Onnistuin vihdoin pääsemään normaalipainon. Nykyään olen onnellinen että halusin muuttua. Nykyään harmittaa vaan ne vuodet kun sitä motivaatiota ei löytynyt. Mutta sen opin, että motivaation pitää lähteä itsestä, ei kenestäkään muusta, muuten laihdutus ei onnistu.

Vierailija
65/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoksen on aina lähdettävä itsestä, mutta läheisten tuki ja kannustus auttaa. Äitien pitäisi osata laittaa välillä myös itsensä ennen muita. Kolme tuntia viikossa omaa aikaa ei voi olla mahdotonta kahden aikuisen taloudessa. Ja liikkua voi helposti lasten kanssa.

Ennen kaikkea, itse kukin voisi opetella tekemään hyvää ja terveellistä ruokaa. Se ei ole vaikeaa ja maistuu niin hyvältä. Ainut mikä saattaa vastustaa, on käytössä oleva rahamäärä jota tarvitaan laadukkaaseen juustoon, kanaan, kalaan, lihaan ja äyriäisiin.

Vierailija
66/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan aiheesta valitat. Oispa mullakin mies joka yrittäis potkia perseelle. Taitaa muutamiin täällä kolahtaa aloittajan teksti henkilökohtaisesti? ;)

Henkilökohtaisesti joo kolahtaa, kun sekään ei riitä, että 170 cm nainen painaa 65 kg ja harrastaa urheilua. Ei kun liian iso perse on vaan. Onneksi kaveri itse on "täydellinen", että on "varaa" arvostella...

Tässä sun esimerkissä mies vaikuttaa taakse jätettävältä tapaukselta. En usko, että suurin osa miehistä on tuollaisia. AP ei ainakaan siltä kuulosta.

Vierailija
67/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä päivänä, kun SINÄ voit sanoa synnyttäneesi 2 ilman, että se vaikuttaa kroppaasi, voit ehkä ajatella täällä avautumista. Ennen sitä olet vain itsekäs, omaa persettään tuijottava paska!!!

Vierailija
68/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se kiva yhdessä tehdä muutakin kuin katsoa TV:tä. Ap

Vierailija
69/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hoida lasten heräilyt joka toinen yö

Käyn töissä. Hoidan yöheräilyt viikonloppuisin ja pystyn silti käymään lenkillä, uimassa, salilla tai vaikka läiskimässä sulkkista. Ap

Ei kai tämä nyt ole joku kilpailu kuka jaksaa mitä? Jos vaimo on nimennyt yöheräilyt ongelmaksi niin eikö tasapainoisessa parisuhteessa mietittäisi miten saataisiin olosuhteet huomioon ottaen paras rytmi arkeen? Valvo viikolla vaikka ti ja to ja nuku aamulla urheiluvuoron ajan niin jaksat töissä. Viikonloppuna sitten vaimo valvoo toisen yön. Selkeästi teidän rytmistys nyt ei toimi. Töissä voi hyvin käydä ja aivot toimia vaikka lyhyen ajanjakson valvookin. Lapset kasvaa

En voi valvoa viikolla, valitettavasti. Työni on erittäin vastuullinen ja on oltava skarppina koko ajan eikä virheisiin ole varaa. Teen kotitöitä ja osallistun kyllä lastenhoitoon. Ap

Ai jaa, ap onkin aivokirurgi.

Vierailija
70/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se rakkausdieettiohjelman mainos menikään..? Onnellisella ei ole paino-ongelmia..tai jotain sinnepäin.

Vierailija
71/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä päivänä, kun SINÄ voit sanoa synnyttäneesi 2 ilman, että se vaikuttaa kroppaasi, voit ehkä ajatella täällä avautumista. Ennen sitä olet vain itsekäs, omaa persettään tuijottava paska!!!

Eikai tässä kaikista vaikutuksista puhuttu (rinnat, vatsa jne.) vaan ylipainokiloista, yleisestä jaksamisesta (se ruokavalio ja liikunnan puute vaikuttaa siihen oleellisesti) ja lapsille annettavasta esimerkistä.

Vierailija
72/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valvon yöt lasten kanssa ja käyn töissä. Ja olen läski. Ja aloittanut laihduttamisen. Salille ei kiinnosta tippaakaan lähteä joten hommasin kotiin pari hilavitkutinta ja treenaan niillä kun lapset on mennyt nukkumaan.

Ap:lle vinkiksi että ostakaa kotiin joku kuntovehje. Valvotut yöt väsyttää mutta treenaus antaa energiaa. Ei tarvi lähteä kotoa pois jos ei nappaa. Suosittelen.

Vierailija
73/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai maksa vaimolle PT, mutta vain, jos vaimo innostuu ideasta.

Vierailija
74/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös sinä ole ruikuttanut tästä samasta asiasta ainakin kerran aikaisemminkin täällä? Etkö saanutkaan sitä tukea ja kannustusta, jota kuvittelit saavasi. Sinä itse olet osasyyllinen vaimosi pulskistumiseen. Sinähän hänet olet pannut kahdesti paksuksi.

Vierailija
75/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy niin Sääliksi vaimosi, kun on vuosia joutunut lukemaan Tällaisia ketjuja. Milloin läski, milloin ruttuinen, milloin pahanhajuinen, milloin laiska ja mukavuudenhaluinen... Rakkaudesta tai todellisesta huolenpidosta ei ole merkkiäkään.

Onneksi ei tarvitse tuntea vapaa-ajalla kaltaisiasi ihmisiä.

Vierailija
76/77 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisen yleistä tämä mistä viestiketju alkoi. Olen havainnut tämän olevan kasvava ilmiö näissä "hyvinvointivaltioissa".

Taustalla lienee usein paha olo. Silloin on helppo tarttua siihen sipsipussiin ja limsapulloon sohvalla lököillessä.

Tämä ei kuitenkaan ole mikään puolustuspuhe mihinkään suuntaan.

Meidän taloudessa naisesta on tullut täysin mahdoton. Mitään ei tunnu tapahtuvan mutta mättö kyllä maistuu.

Sanoisin teille saamattomat naiset: lopettakaa selittely ja ottakaa itseänne niskasta kiinni. Jos ei muuten, niin avun kanssa.

Vierailija
77/77 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kato peiliin, sussa syy. Ei ole vaimolla enää aikaa panostaa itseensä lasten takia.