Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimosta on tullut läski - miten saa laihduttamaan?

Vierailija
10.01.2016 |

Eli ennen lapsia vaimo oli varsin simpsakka paketti. Nyt kahden muksun jälkeen on päästänyt itsensä läskistymään melko pahasti, ei meikkaa eikä enää pukeudu nätisti. Toteaa vain ettei kotona tarvitse laittautua ja ei jaksa lähteä lenkille/salille/jumppaan koska valvoi yön lasten kanssa. Nyt hänen on kuitenkin aika alkaa tekemään jotain asioille, paino-ongelma vaikuttaa jo seksiinkin eikä ole mikään hyvä esimerkki lapsille. Itse herään arkisin aiemmin ja käyn salilla ennen töitä, pelaan työporukan kanssa sählyä ja lenkkeilen. Ei ole mukavaa kun toinen lösii sohvalla sipsipussi kourassa vaikka olen kieltänyt ostamasta niitä. Kai se itsekin tajuaa olevansa läski, miksi nainen on noin saamaton ja laiska?

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oksettava! Anna vaimollesi lahjaksi ero jotta saa etsiä miehen, eikä pinnallista valittajaa!

Vierailija
2/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit vaikka hommata lapsenvahdin ja houkuttelet vaimosi kanssasi salille. Ehkä se innostus siitä alkaisi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oksettava! Anna vaimollesi lahjaksi ero jotta saa etsiä miehen, eikä pinnallista valittajaa!

Ulkonäköön liittyvien ongelmien lisäksi mies on ilmiselvästi huolissaan vaimonsa terveydentilasta. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa..

Vierailija
4/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit vaikka hommata lapsenvahdin ja houkuttelet vaimosi kanssasi salille. Ehkä se innostus siitä alkaisi..

Salilla on lastenhoito, voitaisiin käydä yhdessä salilla. Eipä auta. Ap

Vierailija
5/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei salilla laihdu

Vierailija
6/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäköön liittyvien ongelmien lisäksi mies on ilmiselvästi huolissaan vaimonsa terveydentilasta. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa..

Voi rakas, olen itse 170/55 ;)

Vierailija
7/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveydestä huolehtiminen ei ole pinnallista.

Vierailija
8/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIKA! Nainen on synnyttänyt sulle lapsia ja nyt haukut sitä täällä. Tässä se taas nähdään millaisia miehet on. Sä olet sovinisti ja sortaja. Naiset on kuule kärsineet tässä yhteiskunnassa ihan tarpeeksi ja kärsimys vaan jatkuu. Mene kuules metsään miettimään senkin hirviö peto!

Vierailija
9/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hoida lasten heräilyt joka toinen yö

Vierailija
10/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kaupasta erilaisia hedelmiä, salaattiaineksia, kasviksia, vähärasvaisia tuotteita mutta nämä eivät tunnu maistuvan vaimolle. Ap

Vierailija
11/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten lihominen parisuhteessa johtuu lähes aina siitä että mies ei huomioi tai arvosta puolisoaan tarpeeksi. Ala kohdella vaimoasi paremmin, niin kilot katoavat ajan kanssa.

Vierailija
12/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten osallistut noihin lasten yöheräämisiin?

Vierailija
13/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aiheesta valitat. Oispa mullakin mies joka yrittäis potkia perseelle. Taitaa muutamiin täällä kolahtaa aloittajan teksti henkilökohtaisesti? ;)

Vierailija
14/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi rakas, olen itse 170/55 ;)

Asia selvä, kulta. Voit siinä tapauksessa ignoorata ylemmän viestini toisen virkkeen.

Vierailija
15/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, oikein kieltänyt ostamasta sipsejä. On teillä kummallinen parisuhde.

Vierailija
16/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hoida lasten heräilyt joka toinen yö

Käyn töissä. Hoidan yöheräilyt viikonloppuisin ja pystyn silti käymään lenkillä, uimassa, salilla tai vaikka läiskimässä sulkkista. Ap

Vierailija
17/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkaltaisissa ketjuissa olisi aina kiva kuulla, että paljonko se vaimo on oikeasti lihonut. Itse olin 170/58kg, kun tapasimme exän kanssa. Kahden lapsen jälkeen olin mitoissa 170/65kg ja miehen mielestä kauhea läski. Pidin silti huolta itsestäni ja liikuin. Miehellä itsellään oli ihan kunnon pakki vyötäröllä, eikä harrastanut liikuntaa.

Vierailija
18/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus tee terveelliset päivälliset, vaikka edellisenä iltana valmiiksi. Kevennä vaimosi ruutiineja lasten kanssa, hoida itse tosiaan joka toinen yö plus iltatoimet + nukutus. Jos lapset hyväksyvät vaan vaimon tähän hommaan niin katse peiliin.

Kuukausi kaksi tätä. Sitten voitte miettiä Vaimolle uusia ympyröitä, vaikka takaisin töihin

Vierailija
19/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen teidän kuopus on ap?

Vierailija
20/77 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos joku nainen täällä valittaisi miten mies on lihonut naimisiin menon jälkeen ja makaa sohvalla syöden sipsiä ja juoden kaljaa, niin kukaan ei ihmettelisi aloitusta. Haukkuisivat vaan miten huono isä. Heti kun naisesta valitetaan, alkaa hirmuinen vastaan sanominen miten naiset on synnyttänyt ja kantanut lapsen joten sillä on oikeus rupsahtaa..

Ja olen itsekin kaksi lasta synnyttänyt, samoissa mitoissa kuin ennen raskauksia. Olen toki ollut lihavakin, tuolloin en ollut raskaana, sain kuitenkin ne kilot laihdutettua.