Vierailija

Olen tilaamassa Adidaksen takkia ja käytän yleensä L-kokoisia yläosia. Koot on merkitty numeroin. Mietin siis kokoja 40,42 tai 44. Mikähän noista olisi oikea koko?

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kaine vastaa ihan kokoaan? Mulla on yksi s-kokoinen takki ja ei ole ihonmyötäinen. Yleensä siis käytän xs-kokoa ja olisi parempi siitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaine vastaa ihan kokoaan? Mulla on yksi s-kokoinen takki ja ei ole ihonmyötäinen. Yleensä siis käytän xs-kokoa ja olisi parempi siitä.

Takki siis 36 eli S. Itselleni 34 olisi parempi. Eli sinulle 42 ehkä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksesta! Mullakin on joku vanha S-kokoinen takki, ja mahtuu vieläkin vaikka olin 10 kg hoikempi silloin, kun kyseistä takkia käytin.  Ehkä jopa M voisi olla sopiva. Onpas vaikeaa...

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksesta! Mullakin on joku vanha S-kokoinen takki, ja mahtuu vieläkin vaikka olin 10 kg hoikempi silloin, kun kyseistä takkia käytin.  Ehkä jopa M voisi olla sopiva. Onpas vaikeaa...

Ap

Toki kyseessä oli Unisex-takki, joten S sellaisissa on varmaankin huomattavasti isompaa kokoa kuin naisten takkien S.

Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat