Kansan radio: vali,vali,vali,vali,vali
Voi sitä itkun ja valituksen määrää, jaksaako tuota kukaan kuunnella, itse madallan aina radion ääntä, kun tuo ohjelma lähetetään.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuon ohjelman tarkoituksenakin ole antaa ihmisten valittaa?
Ohjelman tulisi käsittääkseni olla juuri yleisönosastotyyppinen, mutta tätä ohjelmaa kuunnellessa saa todellakin helposti sen käsityksen, että kaikki Suomessa on päin p:tä, eikä kukaan voi hyvin, lehtien yleisönosastoissa sen sijaan näkee kiitostakin ja positiivisia asioita päivittäin.
Eikö sulla kuulu mitään muuta kanavaa tai voisiko sen radion ihan sammuttaa? Taidat olla näitä uusavuttomia.
Minä kuuntelen josksu Kansanradiota ihan huumorimielessä.
Nauran ihan kybällä niitten idioottien valituksille.
Just hyvä, hauskakin;) Kuunnellaan aina miehen kanssa, eikä olla vielä "vanhuksiakaan".
Vierailija kirjoitti:
Nauran ihan kybällä niitten idioottien valituksille.
Ne "idiootit" sentään uskaltavat kertoa mielipiteensä radiossa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla kuulu mitään muuta kanavaa tai voisiko sen radion ihan sammuttaa? Taidat olla näitä uusavuttomia.
En todellakaan pidä itseäni uusavuttomana, mutta en yhden ohjelman vuoksi viitsi vaihtaa kanavaa, kun kaikki muut ohjelmat ja erikoisesti paikallisradio ovat radio Suomen kanavalla, kesämökillä kuuntelen muitakin kanavia, olen vaan niin kyllästynyt negatiivisiin ihmisiin ja ainaiseen valitukseen.
No onhan siellä niitä runojakin välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan pidä itseäni uusavuttomana, mutta en yhden ohjelman vuoksi viitsi vaihtaa kanavaa, kun kaikki muut ohjelmat ja erikoisesti paikallisradio ovat radio Suomen kanavalla, kesämökillä kuuntelen muitakin kanavia, olen vaan niin kyllästynyt negatiivisiin ihmisiin ja ainaiseen valitukseen.
Ja mitä teet itse nyt?
Joku rikas jaksaa valittaa kunjoillakin ei asia olekaaan hyvin. Häpeä!! Oot nolo. Sä oot niin pahoillas!
Onhan siellä joka toisessa lähetyksessä aina joku, joka valittaa siitä, että ihmiset aina vain valittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauran ihan kybällä niitten idioottien valituksille.Ne "idiootit" sentään uskaltavat kertoa mielipiteensä radiossa.
So what? Idiootteja ovat silti.
Kuuntelepa joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä teet itse nyt?
Nautin kauniista aurinkoisesta päivästä ja odotan innolla iltapäivän urheilutapahtumia, olen kaiken kaikkiaan erittäin tyytyväinen elämääni, pieniä ilon aiheita löytyy joka päivä. Ymmärsin kyllä piikkisi, mutta hiukan vaikea tuota asiaa on muuten ilmaista.
Eikös tuon ohjelman tarkoituksenakin ole antaa ihmisten valittaa?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kansanradio