Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nykyään monet ihmiset haluavat vain vapaata suhdetta?

Vierailija
09.01.2016 |

Omassa ystäväpiirissäni (itseni mukaanlukien) tälläisiä suhteita on melko paljon. Yleensä se on nainen, joka haluaisi enemmän, mutta mies ei halua mitään vakavaa milloin mistäkin syystä. Kuitenkin nähdään aina tätä samaa henkilöä kuukaudesta toiseen ja vietetään öitä toisen luona. Aikaa voidaan tietenkin viettää myös muutenkin kuin seksin merkeissä. Vaikutetaan ihastuneelta, mutta ei haluta sitoutua. Kaikki teot antaa kuvan seurustelusta, mutta sitä se ei kuitenkaan ole.

Omassa tilanteessa tätä tapailua - mitä ikinä lieneekään - on jatkunut jo yli puoli vuotta. Viikottain nähdään. Tänään tuli fiilis, että ei hitto mitä mä oikein edes teen! Joo... Mies on kaikinpuolin täydellinen, mutta ei vaan halua mitään vakavaa. Silti oon tässä jutussa mukana vaikka tuntuu niin pahalta. Miks vaan jatkan tätä? En vaan pysty lopettaan, tähän jää koukkuun... Vähän kun sais aina jotenkin "saalistaa", mutta tää riuduttaa henkisesti ja tuntuu välillä ihan kamalalta. Tää tuo asioita elämään, mutta valitettavasti kyllä rajoittaakin sitä. En halua ketään muuta miestä, kärsin tästä ja muu elämä kärsii. Tässä sitä vaan ollaan. Varmaan ne ymmärtävät, jotka ovat samassa tilanteessa tai käyneet tämän saman rumban läpi. Järki ei vaan pelaa.

Oon vaan jotenkin tässä sitten huomannut, että nykyään tällaisia suhteita (jos ne edes sellaisia ovat) on yllättävän paljon. Miksi ei haluta sitoutua? Mikä siinä on niin pelottavaa? Kokemuksia saa jakaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa siinä molempien vaihtoehtojen hyvät puolet. Seksiä ja seuraa, mutta on samalla vapaa tapaamaan vaikka elämänsä rakkauden (joka et valitettavasti ole sinä) tai panemaan siinä sivussa jotain muuta hottia naista.

Vierailija
2/8 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies saa siinä molempien vaihtoehtojen hyvät puolet. Seksiä ja seuraa, mutta on samalla vapaa tapaamaan vaikka elämänsä rakkauden (joka et valitettavasti ole sinä) tai panemaan siinä sivussa jotain muuta hottia naista.

Jep, tätäkin itse mietin. Toisaalta kun yksi kaverini on miehensä kanssa tehnyt sopimuksen, että kumpikaan ei tapaile toisia niin pistää ihmetyttämään. Kaikki on heillä kuin parisuhteessa, mutta silti ei ole parisuhdetta. En vaan ymmärrä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun aikaa toimi , mutta aloin mennä tunteilla mukaan niin vahvasti ja mies ei sitä kestänyt ja siihen loppui seksikin. Kokeiltua tuli, mutta ei ole mun juttu enää koskaan.

Vierailija
4/8 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa aina kun haluaa, ilman sitoutumista. On vapaa menemään omiin illanviettoihinsa ja tekemään mitä lystää. Ei riitaa kotitöistä, eikä muita velvollisuuksia. Rusinat pullasta. Jos mies voi tehdä niin, hän tekee. Jos ei ole mustasukkainen, et saa häntä mitenkään pauloihisi.

Vierailija
5/8 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esimerkiksi täältäkin luette kun naiset kirjoittavat miehistään, niin ehkä syy valkenee teille. Naisten vaatimustaso on noussut nykyään niin käsittämättömäksi miestensä suhteen, että miehillä ei ole enää resursseja vastata näihin. Haluavat kuitenkin olla yhdessä naisen kanssa, mutta pitää sen verran etäisyyttä, että parisuhteeseen ja sen vaatimuksiin ei päädytä koskaan.

Vierailija
6/8 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan, että ne saa siinä vain seksiä ja seuraa, mitään elämänsä rakkautta eivät tapaa koskaan. Koska se on näille miehille haavekuva, jota kukaan nainen ei voi reaalimaailmassa toteuttaa. Sen takia itse ajattelen niin, että jos rakastaisin moestä, koittaisin saada hänet tajuamaan, että minua rakastavampaa et saa, mutta jos välttämättä haluat mennä etsimään, niin en toki sido sinua.

Mutta miten siitä sitten itse irti onkin vaikeampaa... Paitsi että jos puhuisi miehelle, ettet sä muitakaan saa, ketään sen ihmeellisempää, niin ehkä siinä tulisi luonnollinen ero tai mieskin tajuaisi, että lapselliset leikit vois lopettaa ja tajuta, että tyytyy nyt minuun vaan ja sitoutuu, jos sellaista ikinä oli mielessä tehdä.

Vierailija
7/8 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ne vanhat sanonnat vaan pitää paikkansa, vai mites se ilmainen maito ja lehmä-juttu meni?

Ei suostuta kasvamaan aikuiseksi, ei haluta olla vastuullisia, halutaan olla itsekkäitä, ei välitetä toisten tunteista... mitäs vielä? Yksinkertaisesti poimitaan rusinat pullasta, oli se elämänalue sitten mikä tahansa. Ihana sukupolvi. :)

Joo, ei ole mun juttu.

Vierailija
8/8 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni nainenkin haluaa juuri sellaisen suhteen:) Miehet kun tuppaavat olemaan melkoisia riippoja, sen vuoksi on myös olemassa paljon ns. toisia naisia. Saa ne parhaimmat palat miehestä. Mullekin kelpais