N A I N E N , Miksi et pidä Joonas Saartamon ulkonäöstä?
Miksi et pidä miehekkäästä ulkonäöstä?
http://favelafunkfinlandia.fi/assets/img/artist-jonde.jpg
http://yle.fi/vintti/yle.fi/tv1/sites/tv1.yle.fi/files/hiljaisuus.jpg
Kommentit (30)
Noi silmät ei oikein miellytä. Outo katse. Väsynyt. Mutta ehkä jos tuntisin tyypin, se ei haittaisi. Mutta kun kerran kysyit.
Koska tykkään pitkätukkaisista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla miehekäs jos on 150 senttiä pitkä ja käyttäytyy aina niin uhkaavasti.
Juuri niin.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla miehekäs jos on 150 senttiä pitkä ja käyttäytyy aina niin uhkaavasti.
Joonaksen kasvoista kyllä näkee, että testotasot ovat kunnossa.
Ei miehen tarvitse olla pitkä ollakseen miehekäs. Monet lyhyt miehet ovat paljon vahvempia ja rotevampiakin kuin pitkät.
Ap
Näyttää pelottavalta ja vähän kehitysvammaiselta
Mulle tulee liian vahva mielenyhtymä syöpään, Menolippu Mombasaan elokuvan vuoksi. Syyhän on tyhmä, mutta joskus näitä vain tulee.
Tuo on ruma mies (jos nyt noin voi suoraan jostain sanoa). Joku tykkää ns rumista miehistä, minä en ja varmaan monet muutkaan naiset.
Mutta hyvä jos, jotkut tykkää. Kaikki happy!
Miellyttävän näköinen muttei mikään superkomea. Tuon näköisiä miehiä tulee vastaan usein.
Let me tell you naiset, Jonden lyhyys on lorvattu kyllä hyvin runsaasti eräällä tavalla, jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Tuo on ruma. On täysin eri asia olla komeanruma, kuten Tommi Korpela.
Rumahkokin voi olla kiihottava ja seksikäs, mutta tuo ei ole kumpaakaan, vaan ainoastaan luotaan työntävä. Kummallinen katse ja silmät, pieni ja jotenkin mitätön. Ei siitä löydy edes karismaa, kuten joistain rumista sitä suorastaan huokuu.
Joonas, kuinka monta aloitusta aiot itsestäsi tehdä täällä? Usko jo, että panemme mielummin vaikka männynkäpyä. Lopeta jo.
Tuo tapa venyttää suupieliä ei vain ole seksikästä.
Oho, Joonas on peräti 8 senttimetriä lyhyempi kuin minä! Ei mikään ihme, että naamaan on mahtunut vain töpselinenä ja pussitkin sijaitsevat silmien alla. Ja poseerauksesta näkyy tyypillinen pienen miehen pullistelu, kädet puuskaan ja kämmenselät painamaan hauiksia vähän isommiksi, you know.
Onko tämä Eija Ahvon poika? Eijahan on tosi lyhyt itsekin.
No ei ole lyhyt, mua 12 cm pidempi. Hauskan näköinen.