Esitteleekö tämä nainen tissejään?
Miehenä on vaikea ymmärtää, milloin nainen tarjoaa itseään näytille ja milloin kaikki on vain luonnollista käytöstä. Minulle syntyy tästä videosta mielikuva, että nainen tahtoo katsojien näkevän tissinsä. Olenkohan väärässä?
Kommentit (13)
Esittelee tietenkin, eikö tuolla ole muitakin lentovideoita ja jossain sanonut että on silarit.
T.ilmailusivuillakin luuhaava.
Kun katsoo samalta kanavalta toisen videon (vaikka vain kymmenen sekuntia alusta), niin ei jää epäselväksi, että tissit on saatava esiin.
Kyllähän tuo melko tyrkkyä on. En ymmärrä miksi täytyy pukeutua noi avonaisiin paitoihin, no tietysti saadakseen miesten huomion!
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo samalta kanavalta toisen videon (vaikka vain kymmenen sekuntia alusta), niin ei jää epäselväksi, että tissit on saatava esiin.
Ei jeesus kui nolo! :D
Mä veikkaan, että pitää avonaisia puseroita rusketusraitojen vuoksi. Näyttää niin aurinkoiselta, että rajat tulee äkkiä. Ja sit kiva kun niitä on eri kohdissa erilaisia.
Ihan tarkoituksella esittelee, vaikea ymmärtää miksi. Hulluutta.
Toi paita tuskin peittää sen nännit eli joo, Kyllä esittelee.
Esittelee, ja haluaa jo videoiden nimeämisellä taata huomion.
Aika hassu :D onko tuo joku paita? Tulee mieleen Uuno Turhapuro.
Onko tuo leikelty sekä tisseistä että kasvoista?
Joo kyllä on paljon vaivaa nähnyt, että pääsee näyttelemään tissejään. Ei muut maisemat kiinnostaneet minuakaan lainkaan, kun oli ne tissit.
Mun mielestä ei yhtää esittele tissejä vaan on ihan luonteva.
Nainen 40