Se on sääi ettei meitä +40v naisia haluta
kuin nuoret pojat, koska nyt tässä iässä olemme parhaimmillamme. Tiedän mitä haluan ja olen seksuaalisesti halukkaampi kuin koskaan.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
kuin nuoret pojat, koska nyt tässä iässä olemme parhaimmillamme. Tiedän mitä haluan ja olen seksuaalisesti halukkaampi kuin koskaan.
Koska olet lihava tai liian nirso. Tai asut korvessa, etkä käy missään.
Normaaleilla naisilla ei ole mitään ongelmaa saada miehiä petiinsä, pysyvämpiäkin rakastajia, jos vain sellaisia haluavat.
Kyllä moni nuorempi mies haluaa seksiä vanhemman naisen kanssa. Esim. itselläni se on tämän hetken suurin fantasia, mutta näin parisuhteessa en sitä lähde toteuttamaan. Ellei sitten tyttöystäväkin halua kimppaa vanhemman naisen kanssa.
Ap:n setit kuulostivat kyllä hyviltä. Pitkää 69:ä, kiihkeä seksiä, hyväilyä...
No jaaha, nainen sen kuin paranee vanhetessaan, kyllä sen mies kuin mies tietää. Ettet olis ap vaan liian nirso? Naisethan saa aina seuraa kun haluavat. Keski-ikäisistä miehistä tietysti suuri osa on varattuja jo, mutta on niitä eronneitakin ja monet ihan kunnollisia. Minä en ainakaan ikipäivänä vaihtais vaimoani nuorempaan, nyt on ihan parhaimmillaan. Ei haittaa ollenkaan tulleet muutamat lisäkilot, päinvastoin, isommat tissit, kunnon peppu ja pehmoset reidet, aijai! Ja mikä peto se on tuommonen keski-ikäinen nainen sängyssä, kiihkeä, halukas, aina valmis ja ihan hemmetin rietas. Nuoret naiset ok, mutta vasta ovat harjoitteluasteella, kunhan saavat ikää ja tekevät pari tenavaa, niin sitten ovat Naisia.
Itse en löydä +40 kivoja naisia, missä te luuraatte?
Ap Olen 188 +40 normaalipainoinen, empattinen, sosiaallinen mies. Huhuu kivat naiset!
Vierailija kirjoitti:
No jaaha, nainen sen kuin paranee vanhetessaan, kyllä sen mies kuin mies tietää. Ettet olis ap vaan liian nirso? Naisethan saa aina seuraa kun haluavat. Keski-ikäisistä miehistä tietysti suuri osa on varattuja jo, mutta on niitä eronneitakin ja monet ihan kunnollisia. Minä en ainakaan ikipäivänä vaihtais vaimoani nuorempaan, nyt on ihan parhaimmillaan. Ei haittaa ollenkaan tulleet muutamat lisäkilot, päinvastoin, isommat tissit, kunnon peppu ja pehmoset reidet, aijai! Ja mikä peto se on tuommonen keski-ikäinen nainen sängyssä, kiihkeä, halukas, aina valmis ja ihan hemmetin rietas. Nuoret naiset ok, mutta vasta ovat harjoitteluasteella, kunhan saavat ikää ja tekevät pari tenavaa, niin sitten ovat Naisia.
Jos pelkästä seksistä puhutaan, niin voisin kyllä vaihtaa vaimoni vaikka nuorempaankin. Ei ne 15kg ylipainoa niinkään häiritse, mutta kun estot tuntuu ennemminkin lisääntyneen.
Mutta koska parisuhteessa on niin paljon muutakin, jätän ne muut naiset rauhaan. Ehkäpä tuo vaimokin tuosta vielä rohkaistuu.
eiiuuuuuuuuuu kirjoitti:
Kyllä moni nuorempi mies haluaa seksiä vanhemman naisen kanssa. Esim. itselläni se on tämän hetken suurin fantasia, mutta näin parisuhteessa en sitä lähde toteuttamaan. Ellei sitten tyttöystäväkin halua kimppaa vanhemman naisen kanssa.
Ap:n setit kuulostivat kyllä hyviltä. Pitkää 69:ä, kiihkeä seksiä, hyväilyä...
Ihan mielenkiinnosta, minkä ikäinen olet itse? :)
Vierailija kirjoitti:
"Rakkaus ja erotiikka ovat kuin V.I.P-bileet joihin vanhoja naisia ei ole kutsuttu".
Niin se kai sitten on. Rakkaus ja seksi on tarkoitettu vain nuorille naisille ja kaikenikäisille miehille.
...vain "nuorille" naisille ja kaikenikäisille ylimmän 20% miehille.
Onhan tänne laitettu asiaakin. Kyllä on kummallista jos nelikymppiset ja viiskymppiset naiset ja miehet ovat vanhoja kyllä nainen on tuossa iässä parhaimillaan. Esimerkiksi vaimoni ja minä 10v taakseppäin seksi ei ole muuttunut mitenkään päinvastoin , uskoisin että epävarmat tai kateelliset ihmiset noita alapeukkuja laittelee. Eli naiset Antakaa palaa kyllähän te itsekkin sen seksuaalisuutenne tiedätteM50+.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, minkä ikäinen olet itse? :)
26 v.
Miten niin ei halua, tehän olette parhaita.
T: nelikymppinen mies joka on hulluna omaan monta vuotta vanhempaan vaimoonsa.