Ohuet hiukset, hyvä sängyssä!
Tuossa kaverin kanssa juteltiin ja tultiin siihen tulokseen, että naisilla kenellä ohuet hiukset ovat parempia sängyssä. Hiuksien paksuus korreloi myös hyvin karvojen paksuuteen. Siis paksut karvat ja hyvin kiharaiset, niin ei ole niin aktiivinen yms. sängyssä. Ei tästä tieteellistä tutkimusta kuitenkaan saa, mutta onko muilla kokemuksia asiasta?
Kommentit (74)
En tiedä, voiko yleistää, mutta mulla on suomalaiset piikkisuorat, hienot ja ohuet, lötköt, silkkiset ja kiiltävät hiukset ja olen muuten hyvin vähä- ja vaaleakarvainen. Sängyssä olen hyvin aktiivinen ja osaa vaikka mitä juttuja, joista miehet ovat ihan innoissaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, voiko yleistää, mutta mulla on suomalaiset piikkisuorat, hienot ja ohuet, lötköt, silkkiset ja kiiltävät hiukset ja olen muuten hyvin vähä- ja vaaleakarvainen. Sängyssä olen hyvin aktiivinen ja osaa vaikka mitä juttuja, joista miehet ovat ihan innoissaan.
Kerropas esimerkki niistä sun vaikka mitä jutuista...
Sattumaa tuo on vain. Olen itse ohuthiuksinen ja aktiivinen sängyssä. Haluaisin harrastaa seksiä joka päivä mutta lasten takia ei aina onnistu. Olen 46-vuotias ja olen ajatellut et olenko epänormaalin seksuaalinen. Rakastan suuseksiä ja teen sitä miehelle paljon sponttaanistikin.
En ole asiaa aiemmin ajatellut. Mutta olen samaa mieltä! Nyt kun tarkemmin mietin, juuri ohuet hiukset/karvat omaavat ovat olleet parhaita sängyssä!
Luulisi toisaalta että vahvasti karvoittuvilla olisi ainakin enemmän testosteronia ja siten enemmän haluja.
Vierailija kirjoitti:
Te kaverukset taidatte olla ohuthiuksisia?
Ihan samaa mietin kun tämän luin!
No nyt mä ymmärrän millä Kiira Korpi ja Minttu Virtanen on saannut niin paljon tasokkaammat miehet!Vai hidastaako se tahtia jos on liimattu ylimääränen tupee päähän?
Totta kai ohuthiuksiset ovat parempia!
Samoin kuin lihavat ovat parempia kuin laihat.
Kuten myös rumat parempia kuin kauniit.
Ja lyhyet parempia kuin pitkät.
Ja karvamajavat parempia kuin pikkupojat.
.....
Unohdinkohan vielä jotain?
Voisko selitys olla se että harvahapsille on niin paljon vähemmän munaa tarjolla että sitten puuteessa riehuvat kun joskus punkkaan pääsevät?
Täytyy myöntää että täysin totta!
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelin, että apt on miehiä, jotka puhuvat naisista, joiden kanssa olleet.
Ohuthiuksiset lienevät saaneet sikiöaikana testosteronia enemmän. Luin joskus 2000-luvun alussa tutkimuksesta, jossa oli todettu testosteronimäärän vaikuttavan naisen seksuaalisuuteen. Enempi parempi. Ja halukkaampi nainen on myös hiukan "miesmäinen" ulkonäöltään.
Okei. No mulla on melko ohuet hiukset ja rakastan seksiä. Oon joskus miettinyt oonko jotenkin outo nainen.. Saan orgasmejakin helposti ja usein yhdynnän aikanakin useita.
Vierailija kirjoitti:
Apt ovat miehiä!
Onko tämä apn oma kommentti?
Minä paksut laineikkaat hiukset omaava.
Enempi sängyssä peuhaisin, ( tai missä vaan ) kuin ohuthiuksinen mieheni :/
Olen mies. Ja kaverini myös. Jäi vain mietityttämään, että ovatko muut huomanneet saman. Tai jos on ohuthiuksinen, niin kokeeko olevansa hyvä sängyssä.
-Ap