Ottaisitko mielummin viimeisen päälle treenatun vain hieman pehmeän miehen?
Tästä tuli mieleen:
Huippu-uimarin ruumiinrakenne ihmetyttää: "En tarvitse sixpackia olympiakultaan"
Kommentit (21)
Hyljevertaus oli hyvä. Nehän on tosiaan sellaisia söpöjä pullukoita ja uivat silti nopeasti.
Pehmeän. Tykkään vatsakkaista (rotevista, tukevista tai miten haluaakin kutsua) miehistä.
Jos hieman pehmeällä tarkoitetaan tuota, niin kyllä kelpaa. Plösöt on sitte erikseen.
Kyllä sellainen pikkusen pehmeä nallekarhu aina vimpan päälle trimmatun "alfauroksen" voittaa :)
Vierailija kirjoitti:
Nallekarhun.
Tollasenko söpön ?
http://static.iltalehti.fi/viihde/lasten1_2012JID_820_vi.jpg
Odotin jotain kunnon plösöä, mutta eihän tuo nyt niin paha ollutkaan. En viehäty ylimääräisestä läskistä, mutta en myöskään liian alhaisesta rasvaprosentista ja isoista lihaksista.
Voi kun olen outo ihminen. Mulle kelpaa vain alusvaatemallimiehet. Kai se johtu siitä, että toivoo samoja ominaisuuksia kumppanilta kuin itseltä.
Vierailija kirjoitti:
Pehmeän. ♡
Kelpaisi reilusti pehmeämpikin. :)
Varsinkin, jos mies olisi myös luonteeltaan sopivan pehmeä. Oih.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olen outo ihminen. Mulle kelpaa vain alusvaatemallimiehet. Kai se johtu siitä, että toivoo samoja ominaisuuksia kumppanilta kuin itseltä.
Mistä lähtien av-mamma on ollut alusvaatemalli-tasoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien av-mamma on ollut alusvaatemalli-tasoa?
No tarvitaanhan siiderivalaiden malliston mainoksiinkin mannekiinit.
Pehmeä <3 just täydellinen tuo kuvassa oleva uimari! Kelpaa myös tottakai bodattu yms. erilaiset vartalotyypit. En oo niin tarkka tämmösessä, kun en usko itsekään olevani täydellinen.
N18
Eikö tuo ole melko tavallinen miehen kroppa? Itsellä samantapainen kroppa.
Ikisinkkumies
Hiukan pehmeä mies ilman muuta, aivan tikkiin treenattu mies näyttää mielestäni jopa hieman vastenmieliseltä, en kiinnostuisi.
En oikein pidä näkyvistä lihaksista joten vastaus on selvä. Eihän se ulkonäkö ole tärkeintä, mutta jotain treenattua miestä ehkä ärsyttäisi etten pitäisi hänen lihaksiaan kummoisina vaikka niiden eteen pitää nähdä vaivaa.
Rasva kelluu, eli auttaa uimisessa.
Tuon uimarin ruumiinrakenne on ihan ok. Kyllä miehellä saa vatsassa vähän rasvaakin olla.
Pidän kyllä treenatusta miesvartalosta, mutta liian alhainen rasvaprosentti ei ole hyvä asia. Mieluummin vähän läskiä lihan päällä, näyttää paremmalta.
Olen itse urheilullinen ja kroppani on varsin kiinteä, mutta minullakin on kyllä ihan terveellinen 19% rasvaa kehossa.
Mies ui nopeammin kuin sixpakkiään esittelevät koska tämä treenaa uintia eikä vatsalihaksiaan :)