Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin vahingossa tyttöystävääni

Vierailija
09.01.2016 |

Se tapahtui eilen, olin baarissa kavereiden kanssa ja erään tytön kanssa asiat etenivät. Tyttöystäväni ei tunnu aavistavan mitään, olen käyttäytynyt normaalisti ja niin hänkin. Kavereiden mielestä ei kannata kertoa kun tulee turhaa mielipahaa sitten. Ei jaksaisi mitään draamakohtausta. Kertoisitteko itse?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen penis on yhteisön omaisuutta vaikka seurustelisi.

Vierailija
22/47 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kerran pettänyt vahingossa. Kuulin asiasta vasta puolen vuoden kuluttua tapahtuneesta. Itsellä ei mitään muistikuvia. Kyllä siinä piti pistää oma elämä järjestykseen ja se pettäminen oli pienin murheenaihe siinä elämäntilanteessa. Hirveä aine tuo alkoholi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hauskaa, miten tällaisissa jutuissa aina "asiat etenevät" tai "tapahtuvat", "johtavat johonkin", tai "niin vain kävi". Niinkuin ihminen menettäisi vapaan tahtonsa ja toimijuutensa.

Vierailija
24/47 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nyt oikeesti pojat.... Tän takia me miehet joudutaan keräilemään niiden naisten palasia lattialta kun pelleilette näin... En sano etteikö naiset olis vahvoja, mut vähemmästäkin menee rikki... huoh

Vierailija
25/47 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuota miksi menit kaverin kämpille jonkun random-typyn kanssa? Ihan vahingossa? Jalat vaan vei? Nousit väärään bussiin? Ei helvetti, mikä munapää.

Vierailija
26/47 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen ei ole vahinko... jos uskalsit pettää toisen luottamuksen uskallat myös kertoa! Sun tyttöystävää enemmän loukkaa kun jatkat peittelyä etkä ole rehellinen toiselle...

Vierailija
27/47 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä susta tuntuisi jos tyttöystävä pettäisi sua? Ja ei kerro siitä...

28/47 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teitte? Ei yksityiskohtia, mutta olitteko siis myös kahden jossain?

Onko tämä tyttö ottanut sinuun yhteyttä? Tunteeko hän sinut tai kaverisi?

Tyttö tuntee kaverini. Käytiin tytön kanssa kaverin kämpällä, se sitten menikin panemiseksi. Tyttö tyrkytti itseään kovasti ja ei sitten voinut vastustaa tilanteen etenemistä. Tänään tyttö laittoi faceen viestiä ja haluaisi nähdä uudestaan. Tosin tietää kyllä että olen varattu. Ap

Provoilet mutta vastaan ikäänkuin tämä olisi oikea tilanne. 

Pettämiseen liittyy aina valinta. Tässä kirjoittamassasi tarinassa valitsit harrastaa seksiä tytön kanssa. Se, että tarinassa sinua vokoteltiin ei vaikuta asiaan, minuakin on vokoteltu useaan kertaan tuloksetta. Valitsin olla pettämättä.

Jos harrastat seksiä vieraan kanssa ilman että olet tehnyt valintaa niin kaksi vaihtoehtoa:

- sinut on raiskattu, jolloin kysymyksessä ei ole pettäminen vaan seksuaalinen väkivalta

- harrastat seksiä unissasi, jossa tapauksessa tiedät tietenkin olla nukkumatta vieraiden naisten kanssa samassa huoneessa.

http://www.uusisuomi.fi/viihde/117293-outo-%E2%80%9Dseksitauti%E2%80%9D…

Vierailija
29/47 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaan, koska sitten tyttöystävä tietää, että hänkin saa pettää sua, kunhan se vaan tapahtuu vahingossa.

Vierailija
30/47 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuiskaa tyttösi korvaan kun nukkuu. Näin olet ainakin kertonut hänelle asiasta ääneen. Tehkööt sitten omat johtopäätöksensä.

Montako niitä tyttöystäviä nyt oli?

Vierailija
31/47 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tyttö haluaisi nähdä tänään uudestaan. Ap

Vierailija
32/47 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goljat suuri pippeli kirjoitti:

Kyllä miehen penis on yhteisön omaisuutta vaikka seurustelisi.

Aivan näin, eikös se vanha sanontakin mene "Peniksen kasvattamiseen tarvitaan koko kylä" vai miten se oli.

Vierailija
33/47 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi tyttö, jonka kanssa petit tuntee kaverisi, teillä on yhteisiä tuttuja ja tyttö on ollut sinuun yhteydessä Facebook:ssa. Enää et voi itse valita, kerrotko vai et. Tyttöystäväsi saa vääjäämättä tietää- tavalla tai toisella, tänään tai myöhemmin, jollei jo tiedä. Liikaa yhteisiä nimittäjiä, tulee väistämättä tietoon. Tää petostyttö tiet, että seurustelet, tyrkyttää itseään, hyppää noin vain sänkyyn ja ottaa yhteyttä Facebook:ssa. Tällainen tyttö ei jätä tota tohon. Ehkä ei sinusta ollut lainkaan kiinnostunut, vaan halusi aiheuttaa hämminkiä ja pahaa mieltä, testasi, kuinka heikko oot sinä ja sinun sitoutumisenaste tyttöystävääsi, seksi on myös vallankäyttöä. , ja nyt jouduit sellaisen kohteeksi. Tollasia tyyppejä löytyy jo nuorista tytöistä. Ehkä on itse pettynyt/petetty ja kohdeltu samalla tapaa kuin sinä nyt kohtelit tyttökaveriasi. On kovettunut ja nyt vähän sadistista nautintoa saa kehitteillä olevasta sopasta. Tyttöystäväsi saa tietää, parasta olisi, että kertoisit itse. Niin typerä oli tarina, että toivon sen olevan provo.

Vierailija
34/47 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo mahdollista. On voinut käydä esim.niin, että ap:n tyttöystävä on nähnyt pettämisen mahdollistanut naista esim.uimahallin suihkussa. Sitten ap ja nainen ovat menneet kämpille, nainen on meikannut alapään samanlaiseksi kuin ap:n tyttöystävällä ja sitten mennyt peitto naamalla väijymään makuuhuoneeseen ja soittanut ääntä toistavasta laitteesta ap:n tyttöystävän kutsuääniä peiton alta. Sitten ap on humalaisena tullut pimeään huoneeseen ja kysynyt miksi tyttöystävällä on peitto naamalla ja nainen on kertonut että haluaa ap:n keskittyvän olennaiseen. Sitten ap on ähkinyt aikansa naisen päällä ennen kuin totuus on paljastunut.

Vierailija
35/47 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan tytön tänään ja kerron hänelle, etten enää halua olla yhteydessä ja se mikä tapahtui oli vain kertaluontoinen vahinko. Tosin minun täytyy varmistaa että tyttö on terve, taisin unohtaa kumin. Ap

Vierailija
36/47 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kyllä vahingossa pettämistä ja tarkoituksella pettämistä. Ei niitä yarvitse erilailla anteeksi kellekään antaa, mutta ette te silti voi sille mitään, että osa petti vahingossa, osa harkiten. Yleensä sitä harkittua pettämistä ei kadu, ainakaan ei voi sanoa sitä harkitsemattomaksi teoksi. Vahingossa pettäminen on minusta sama asia kuin harkitsematon pettäminen. Sitä katuu yleensä aina. Ja ei, minulla ei ole asiasta omakohtaista kokemusta, mutta voin kuvitella asiat ihan ilmankin niitä.

Vierailija
37/47 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sika. Naisia on sorrettu ihan tarpeeksi. Juuri tuollaisten tuholaisten pitäisi joutua vastuuseen sikamaisuuksistaan naisia kohtaan. On halventavaa kohdella naista tuolla tavalla. Hyi häpeä.

Vierailija
38/47 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaan tytön tänään ja kerron hänelle, etten enää halua olla yhteydessä ja se mikä tapahtui oli vain kertaluontoinen vahinko. Tosin minun täytyy varmistaa että tyttö on terve, taisin unohtaa kumin. Ap

Siis vahingossa tapaat tytön tänään, sillä tätähän ei ollut vielä alkuviikosta suunniteltu. Onnea tulevalle isälle joka tapauksessa.

Vierailija
39/47 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teitte? Ei yksityiskohtia, mutta olitteko siis myös kahden jossain?

Onko tämä tyttö ottanut sinuun yhteyttä? Tunteeko hän sinut tai kaverisi?

Tyttö tuntee kaverini. Käytiin tytön kanssa kaverin kämpällä, se sitten menikin panemiseksi. Tyttö tyrkytti itseään kovasti ja ei sitten voinut vastustaa tilanteen etenemistä. Tänään tyttö laittoi faceen viestiä ja haluaisi nähdä uudestaan. Tosin tietää kyllä että olen varattu. Ap

Aika laaja käsitys panemisesta? ;)

Kun sullei ees seisonu, omin käsin jouduin homman hoitamaan. (Mikä takasikin laadun.)

Vierailija
40/47 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt tilanteessa jonka ansaitsetkin omalla käyttäytymiselläsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi