Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On kyllä törkeyden huippu että mies panee naisen raskaaksi

Vierailija
09.01.2016 |

Ja raskaus pilaa naisen ulkonäön ja mies vaikeuttaa tilannetta entisestään lopettamalla säännöllisen seksin!! Ja nainen - taas jälkeen- kärsii ikuiset menetykset yksinomaan miehen syystä.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ymmärrän mitä ap ajaa takaa. Raskaus jättää yleensä aina jotain jälkiä. Löystynyttä vatsanahkaa (siihen ei liikunta auta), raskausarpia, muuttuneen alapään (ulkonäkö siinäkin muuttuu ja paikat voivat jäädä löysiksi jumpasta huolimatta), rinnatkin muuttuvat raskauden ja imetyksen aikana jonkun verran. Sitten on ihan se henkinen puoli. Vaimoa ei enää nähdä kuin äitinä ja kodinhoitajana. Ja mitä tekee mies? Ottaa eron tai hyppii vieraissa.

Haluttiin tai ei, lapsellinen nainen ei ole kovin haluttua seuraa parisuhdemarkkinoilla. Ehkä kelpaa panosuhteeksi ja sitten haukutaankin kuinka kaikki yhärit ovat vain munan perässä (ja miehen rahojen). Unohdetaan, että nainen (oli äiti tai ei) on myös seksuaalinen olento, joka haluaa myös seksiä.

Vierailija
22/43 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ymmärrän mitä ap ajaa takaa. Raskaus jättää yleensä aina jotain jälkiä. Löystynyttä vatsanahkaa (siihen ei liikunta auta), raskausarpia, muuttuneen alapään (ulkonäkö siinäkin muuttuu ja paikat voivat jäädä löysiksi jumpasta huolimatta), rinnatkin muuttuvat raskauden ja imetyksen aikana jonkun verran. Sitten on ihan se henkinen puoli. Vaimoa ei enää nähdä kuin äitinä ja kodinhoitajana. Ja mitä tekee mies? Ottaa eron tai hyppii vieraissa.

Haluttiin tai ei, lapsellinen nainen ei ole kovin haluttua seuraa parisuhdemarkkinoilla. Ehkä kelpaa panosuhteeksi ja sitten haukutaankin kuinka kaikki yhärit ovat vain munan perässä (ja miehen rahojen). Unohdetaan, että nainen (oli äiti tai ei) on myös seksuaalinen olento, joka haluaa myös seksiä.

No niin! Ja tosiaan panemalla naisen saatana paksuksi mies heikentää naisen mahdollisuudet saada seksiä muiltakaan miehiltä enää KOSKAAN! Että kiitti vitusti vaan! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/43 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin! Ja tosiaan panemalla naisen saatana paksuksi mies heikentää naisen mahdollisuudet saada seksiä muiltakaan miehiltä enää KOSKAAN! Että kiitti vitusti vaan! Ap

Kyllä tätä lukiessa alkoi tehdä mieli. Onneksi mulla on tuollainen pari lasta edellisessä liitossaan tehnyt naisystävä, jonka kanssa seksi on mahtavaa. Mutta jatka sinä vaan tuolla linjalla, niin eiköhän tuo ennustuksesi ilman jäämisestä toteudu. Voit ainakin lohduttautua sillä, että olit oikeassa,

Vierailija
25/43 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tätä lukiessa alkoi tehdä mieli. Onneksi mulla on tuollainen pari lasta edellisessä liitossaan tehnyt naisystävä, jonka kanssa seksi on mahtavaa. Mutta jatka sinä vaan tuolla linjalla, niin eiköhän tuo ennustuksesi ilman jäämisestä toteudu. Voit ainakin lohduttautua sillä, että olit oikeassa,

No kai se nyt on Sulle mahtavaa, kun nainen koittaa koko ajan pelko perseessä (tai pillussa) miellyttää teikäläistä kaikin keinoin ja olla muutenkin kiltisti ettei kävisi kuten EXÄN kanssa, eli ettei ÄITI enää herätä miehessä panetusta vaan oma käsikin on kiihottavampi. Ap

Vierailija
26/43 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
27/43 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/43 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla kyllä hyvin mee.. Itse oot syömisellä kroppas pilannut. Ja jos olisit pitäny kropasta huolta ja urhellut ennen ja jälkeen raskauden, ei se siitä olis rupsahtanut. Tissit toki mullakin alko roikkumaan, mutta seksin aikana voi pitää kauniita liivejä, tai vaikka korsettiä, jolla rinnat näyttävät hyvältä. Mun ystävistä ei ole kenelläkään kroppa mennyt "piloille", kun on itse siitä pitänyt hyvää huolta. Lopeta siis se miehesi syyttäminen, jos et enää häntä sytytä

Vierailija
29/43 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/43 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sulla kyllä hyvin mee.. Itse oot syömisellä kroppas pilannut. Ja jos olisit pitäny kropasta huolta ja urhellut ennen ja jälkeen raskauden, ei se siitä olis rupsahtanut. Tissit toki mullakin alko roikkumaan, mutta seksin aikana voi pitää kauniita liivejä, tai vaikka korsettiä, jolla rinnat näyttävät hyvältä. Mun ystävistä ei ole kenelläkään kroppa mennyt "piloille", kun on itse siitä pitänyt hyvää huolta. Lopeta siis se miehesi syyttäminen, jos et enää häntä sytytä

Onko kaikkien jaksettava URHEILLA raskaana ja heti synnytyksen jälkeen, jotta aviomies suvaitsisi panna? Onko reilua? Miehillä ei ole mitään käsitystäkään siitä, miten raskasta raskaus on, henkisesti ja fyysisesti, etenkin kun seksikin evätään kokonaan yhtäkkiä. Ja tissit pitäisi yhtäkkiä peittää liiveillä, jotta ukolla ehkä seisokki tapahtuisi ja jopa hetken kestäisi? Ei juma...

Vierailija
31/43 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sinäkin siis joudut harrastamaan seksiä nykyään vaatteet päällä jotta et ällöttäisi äijääsi? Miltä se tuntuu, kun tarkemmin ajattelet? Miehen vika se on, että kroppasi on epähaluttava ja pilalla. Ap

Vierailija
32/43 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sinäkin siis joudut harrastamaan seksiä nykyään vaatteet päällä jotta et ällöttäisi äijääsi? Miltä se tuntuu, kun tarkemmin ajattelet? Miehen vika se on, että kroppasi on epähaluttava ja pilalla. Ap

Muahahaa ei se nyt ihan noin menny :) kannattais kokeilla joskus pukeutua seksikkäisiin asuihin, se voi joskus virkistää seksielämää ;) ja ei miestäni ei ällötä rintani, vaan enemmänkin itseäni, kun muuten kroppa on timmi, mutta rinnat kasvoivat raskaus- ja imetysaikana..

Vierailija
33/43 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika karu ja sekava ketju, enkä tiedä tarkoittiko ap tätä, mutta omalla kohdalla ainakin tilanne on tosi. Siis en minä miestä syytä, ehkäisy oli todellakin kunnossa ja muutomat valemenkat päälle, niin en olisi voinut edes erityisluvan kanssa abortoida lasta siinä vaiheessa kun tajusin raskauden, jota ei alunperin ollut suunnitelmissa. Ei se kuulunut miehenkään suunnitelmiin, mutta oli iloinen kun olen "9 kk kiinni". En olisi ikinä uskonut hänestä, mutta ilmeisesti järkyttyi niin, että läksi sitten elämään nuoruuttaan. Ja minä sain 19 vuotiaana raskauden seurauksena sellaisen vartalon, että kuulostaa hullulta täällä tämä nuorten naisten ihailu.. Itse en paljon päässyt nauttimaan siitä paljon puhutusta valta-asemasta, kun oma naiseus ja seksuaalisuus meni noin nuorena. Mutta en syytä miestä, vaan geenejä. Elämäntapani oli kyllä raskauden aikana ja sitä ennen aivan hyvät, joten ei se syy sieltäkään löydy. Äitiys on ihanaa, mutta ei se korvaa sitä, että saisi tuntea olevansa normaali haluttu nainen edes jonkun silmissä. Ja aikaa on kulunut jo kohta 20 vuotta.

Vierailija
34/43 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muahahaa ei se nyt ihan noin menny :) kannattais kokeilla joskus pukeutua seksikkäisiin asuihin, se voi joskus virkistää seksielämää ;) ja ei miestäni ei ällötä rintani, vaan enemmänkin itseäni, kun muuten kroppa on timmi, mutta rinnat kasvoivat raskaus- ja imetysaikana..

Miksi ne ällöttäisivät sinua, jos ne eivät ällötä miestäsi? Katseletko itseäsi peilistä seksin aikana? Ap

Vierailija
35/43 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/43 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yp

Vierailija
37/43 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne ällöttäisivät sinua, jos ne eivät ällötä miestäsi? Katseletko itseäsi peilistä seksin aikana? Ap

No katsokkus kaikki ei tee sitä vaan pimeessä peiton alla lähetyssaarnaajassa, niin väkisinki ne näkee...

Vierailija
38/43 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No katsokkus kaikki ei tee sitä vaan pimeessä peiton alla lähetyssaarnaajassa, niin väkisinki ne näkee...

Ai näet omat tissisi väkisinkin ja mitä sitten tapahtuu? Omat pillumehusi vetäytyvät salamana takaisin ja seksi tyssää siihen? Ap

Vierailija
39/43 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikinä ei voi etukäteen tietää, miten käy. Onko se hedelmöittämispano loppuiäksi viimeinen. Ap

Suurimmassa osassa tapausta vartalo palautuu takaisin normaaliksi, koska naisen vartalon on tarkoituskin kantaa lapsia. Marginaalitapauksia ovat ne, joiden keho ei normaalisti palaudu.

Paljon vaikuttaa myös yleiskunto ennen raskautta, laiska, löysä ja lihava vaimo pysyy todennäköisesti laiskana, löysänä ja lihavana ja se toimelias, urheilullinen ja hoikka vaimo pysyy todennäköisesti toimeliaana, urheilullisena ja hoikkana.

Yllättävää että koit tarpeeksi kertoa nimenomaan lasikuudesta, löysyydestä ja lihavuudesta. Raskaus voi kyllä aiheuttaa muutoksia mm hormonitasolla ja kudoksissa, eikä palaudukaan kunnolla vaikka ei olisikaan laiska, löysä ja lihava ennen raskautta. Myös masennus on melko yleistä, pitkittyessään se hidastaa palautumista. Mm kilpirauhasen vajaatoiminta on Suomessa naisilla yleinen, raskaus sen keskeinen laukaisija ja ensimmäisinä oireina tolkuton väsymys ja lihominen. Oireita on erittäin vaikeaa erottaa vauva-ajan väsymyksestä ja alakulosta. Luulenpa että monet suomalaiset äidit kärsivät tästä vaivasta, kokevat huonommuutta ja masentuvat entisestään kun eivät palaudukaan eikä laihduttaminen onnistu vaikka kuinka yrittäisi. Ja kaupanpäälle saa lukea kaikenlaista halveksuvaa sontaa mm vauva-lehden keskustelupalstalla.

Vierailija
40/43 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai näet omat tissisi väkisinkin ja mitä sitten tapahtuu? Omat pillumehusi vetäytyvät salamana takaisin ja seksi tyssää siihen? Ap

No vaikka sitten niin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan