On kyllä törkeyden huippu että mies panee naisen raskaaksi
Ja raskaus pilaa naisen ulkonäön ja mies vaikeuttaa tilannetta entisestään lopettamalla säännöllisen seksin!! Ja nainen - taas jälkeen- kärsii ikuiset menetykset yksinomaan miehen syystä.
Kommentit (43)
Kyllä toki niitäkin naisia on, joiden ulkonäön raskaus on pilannut, mutta taitavat olla todella harvassa, en ole nähnyt omin silmin yhtään mutta julkisuuteen hiipii aina satunnaisesti joku (lähinnä jossain plastiikkakirurgi tosi-tv ohjelmassa).
Lapsen saaneet ystäväni, jotka olen bikineissä nähnyt näyttävät melkolailla samalta kuin ennenkin. Enemmän se ikä on vaikuttanut meihin jokaiseen.
Ikinä ei voi etukäteen tietää, miten käy. Onko se hedelmöittämispano loppuiäksi viimeinen. Ap
Aloituksen tarkoitus oli siis muistuttaa miehiä siitä, että sitä naista jonka paksuksi panet on velvollisuus panna aina ja niin paljon kuin nainen haluaa, tai muuten nainen voi vedota siihen, että olet pilannut raskaaksi saattamalla naisen ulkonäön ja nainen joutuu siksi elämään puutteessa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ikinä ei voi etukäteen tietää, miten käy. Onko se hedelmöittämispano loppuiäksi viimeinen. Ap
Suurimmassa osassa tapausta vartalo palautuu takaisin normaaliksi, koska naisen vartalon on tarkoituskin kantaa lapsia. Marginaalitapauksia ovat ne, joiden keho ei normaalisti palaudu.
Paljon vaikuttaa myös yleiskunto ennen raskautta, laiska, löysä ja lihava vaimo pysyy todennäköisesti laiskana, löysänä ja lihavana ja se toimelias, urheilullinen ja hoikka vaimo pysyy todennäköisesti toimeliaana, urheilullisena ja hoikkana.
Täh! Olen nyt 3: matta kertaa raskaana, eikä meillä oo seksi mihinkään jääny! Väh joka toinen päivä ja viikko menny synnytyksen jälkeen, tosin siinäkin välissä hoideltu käsin.
Eiköhän sen ulkonäön pilaa huonot elämäntavat eikä mies.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sen ulkonäön pilaa huonot elämäntavat eikä mies.
Mies joka panee naisen raskaaksi, vähentää naisen mahdollisuuksia panostaa ulkonäköönsä saadakseen seksiä ainakin 80%. Ap
Että kannattaa miesten miettiä ottaako vastuulleen naisen koko seksielämän tuhoutumisen ulkonäön myötä.
Sinä siis avaat haarasi jokaiselle miehelle, ja olet tahdoton panoalusta jonka pahat miehet väkisin makaavat raskaaksi? Jepjep.
Vierailija kirjoitti:
Sinä siis avaat haarasi jokaiselle miehelle, ja olet tahdoton panoalusta jonka pahat miehet väkisin makaavat raskaaksi? Jepjep.
Ei kyllä tässä on taustalla sellainen tilanne, että ihan aviomies panee paksuksi ja lakkaa panemasta kun on pulla uunissa. Ap
No aivan sama ap, kun oma seksi paranee synnytyksen myötä. Miehiä joita panettaa löytyy aina sen verran, mitä mulle riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä tässä on taustalla sellainen tilanne, että ihan aviomies panee paksuksi ja lakkaa panemasta kun on pulla uunissa. Ap
Ai ja se johtuu sun pilalle menneestä ulkonäöstä? Salli mun nauraa.
Mun miestä jännitti aluksi enemmän se, että lapsi jotenkin tiedostais tämän asian:D oon 8 kuulla ja tosi seksikäs ja kurvikas olo, nythän mä teen just sitä, mihin kroppani on tehty, eli kannan mieheni lasta;) ja hänestä nämä isot rinnat ym on kiihottavaa!
Joo. Kyllä se olisi reilumpaa kun nainen panisi toisen tiineeksi.
Ei se naisen ulkonäkö siitä välttämättä kärsi. Ja kaikki miehet ei sitä seksiä lopeta. Joistakin on kiva olla raskaana kun ne haluaa lapsen. Ja joistakin kunnon miehistä on kiva tulla isäksi ja ne ei hylkää vaimoaan vaikka se olisi minkä näköinen yhteista lasta odottaessaan :)