Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen outo mustasukkaisuus

Vierailija
09.01.2016 |

Mieheni on siis melko mustasukkaista sorttia. Hänen jutuistaan päätellen olen saanut kuvan, että exänsä olisi pettänyt häntä. Ei ole kuitenkaan suoraan sanonut. Mies suhtautuu TODELLA vahvasti pettämiseen. Jos esim. telkkarissa petetään, hän on heti päivittelemässä kuinka kauheaa pettäminen on jne. Mielestäni tämä tuntuu jotenkin omituiselta. Olen alkanut miettimään, että voisiko olla että hän itse pettää minua...? :/ En kyllä ikinä uskoisi miehestä! Hän on sanonut ettei ole koskaan pettänyt ketään eikä voisi sitä koskaan tehdä, mutta mielestäni hänen reaktionsa ovat jotenkin liioteltuja...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, olin itse samanlainen edellisessä suhteessa ja olin itse se pettäjä

Vierailija
2/6 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, olin itse samanlainen edellisessä suhteessa ja olin itse se pettäjä

Voi ei :/ En millään haluaisi uskoa miehestä... Toisaalta mietin vaivaako häntä vaan vieläkin niin paljon aiemmat kokemukset. Hankalaa :/ Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään vastaavia kokemuksia?

Vierailija
4/6 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/6 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vihaa sitä mitä itsessään pelkää? Itellä loppu noi pettämisviharaivarit siihen kun itse mokasin.

Vierailija
6/6 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on siis melko mustasukkaista sorttia. Hänen jutuistaan päätellen olen saanut kuvan, että exänsä olisi pettänyt häntä. Ei ole kuitenkaan suoraan sanonut. Mies suhtautuu TODELLA vahvasti pettämiseen. Jos esim. telkkarissa petetään, hän on heti päivittelemässä kuinka kauheaa pettäminen on jne. Mielestäni tämä tuntuu jotenkin omituiselta. Olen alkanut miettimään, että voisiko olla että hän itse pettää minua...? :/ En kyllä ikinä uskoisi miehestä! Hän on sanonut ettei ole koskaan pettänyt ketään eikä voisi sitä koskaan tehdä, mutta mielestäni hänen reaktionsa ovat jotenkin liioteltuja...

Itse olen juurikin tuollainen, enkä todellakaan petä miestäni!!! Inhoan pettämistä vaan niin paljon että tulee luonnostaan vaikka tv:stä kommentoitua miten oksettavaa touhua. Tiedän että mieheni on pettänyt joskus toisessa suhteessaan ja tietää myös sen että jos mua pettää, ovi on heti auki, ja takaisin ei oo tulemista. Saa lapsetkin 5kpl mukaansa uusioperheeseensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän